Alle nieuwe M-blokken gaan met turbo komen toch?quote:
Haha, ik dacht ook eerst, net lvl 14 kan ik mooi die murcielago kopen, maar had gelukkig eerst die Grand Tour gedaan met die Murcielago.. kwam er toen achter dat ik blij was dat ik tie niet gekocht had zeg..quote:Op maandag 6 december 2010 10:51 schreef jackson het volgende:
Wat overigens ook echt apart is dat wanneer er staat "niet meer dan 300PK" of "minder dan 1000kg" dat het helemaal niet klopt. Ik heb al met een zwaardere auto meegedaan en met meer pk bij een ander event. Heel apart.
Grote faal van mij trouwens, ik koop zo'n gare lambo... Uiteraard meteen de duurste, nu moet ik eens een gallardo kopen voor een andere race. Heb ik straks twee van die drollenbakken
. Allebei nieuw en slecht rijdend... Bij elkaar voor 700.00
Ik heb m gelijk verkocht.. ben nu lvl 14 heb m nog niet nodig gehad..quote:Op maandag 6 december 2010 10:55 schreef MrX1982 het volgende:
Ik kreeg afgelopen week zo'n Prius cadeau na een race. Heb je dat ding nog ergens voor nodig of kan ik hem meteen verkopen? Want Prius.
Gister even B-Spec gedaan. Lekker makkelijk om met een BMW M3 te racen tegen Toyota Yarissen. Het is weinig enerverend dat B-Spec maar relatief eenvoudig geld verdienen als je geen zin hebt om zelf te racen.
Hahaha hoe herkenbaar. Hatchback race geloof ik. Rijden er allemaal CIVIC's en Volkswagentjes...mijn coureur kreeg van mij een Ferrari 458 getuned en wel. Na 200 meter ligt hij al 50 meter voor haha. Laatst moest ik 10 rondes rijden op een circuit waar een rondje 55 sec duurt en heel veel rechte stukken zijn (weet de naam niet). Heeft ie iedereen een keer ingehaald terwijl zijn gemoedstoestand helemaal kalm was hahaquote:Op maandag 6 december 2010 10:55 schreef MrX1982 het volgende:
Ik kreeg afgelopen week zo'n Prius cadeau na een race. Heb je dat ding nog ergens voor nodig of kan ik hem meteen verkopen? Want Prius.
Gister even B-Spec gedaan. Lekker makkelijk om met een BMW M3 te racen tegen Toyota Yarissen. Het is weinig enerverend dat B-Spec maar relatief eenvoudig geld verdienen als je geen zin hebt om zelf te racen.
Dan ga ik hem ook maar verkopen. Komt die Prius toch nog van pas. Ik wil een C63 AMG voor photomodequote:Op maandag 6 december 2010 12:00 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Ik heb m gelijk verkocht.. ben nu lvl 14 heb m nog niet nodig gehad..
Na de start had mijn coureur al iedereen ingehaald. Meteen maar decrease pace gedaan want die dwaas liep te driften en ramde een keer de vangrail terwijl hij een flinke voorsprong had. Echte show off die coureur van me. De broer van Henny Huismanquote:Op maandag 6 december 2010 12:19 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Hahaha hoe herkenbaar. Hatchback race geloof ik. Rijden er allemaal CIVIC's en Volkswagentjes...mijn coureur kreeg van mij een Ferrari 458 getuned en wel. Na 200 meter ligt hij al 50 meter voor haha. Laatst moest ik 10 rondes rijden op een circuit waar een rondje 55 sec duurt en heel veel rechte stukken zijn (weet de naam niet). Heeft ie iedereen een keer ingehaald terwijl zijn gemoedstoestand helemaal kalm was haha
En nog verkeerd beantwoorden ookquote:Op maandag 6 december 2010 12:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Krijg je de C63 niet bij de AMG challenge? Volgens mij door alles op zilver te halen. Moet het zelf ook nog doen.
Eigen vraag beantwoorden![]()
Ik faaldequote:Op maandag 6 december 2010 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
En nog verkeerd beantwoorden ook
Je moet dan die proef in de regen met die 300SL allemaal op zilver halen. Had die C63 dubbel na die proef, meteen maar weggeven.
Schwedenkreuz heeft al de nodige levens genomen, dan bedoel ik niet 1 of 2....quote:Op maandag 6 december 2010 13:25 schreef MrX1982 het volgende:
Met name dat Schwedenkreuz stuk is verdomde verradelijk. Gister toch minimaal 2x er keihard afgevlogen omdat ik dacht het volgas te kunnen nemen.
Ik heb alles zilver en kreeg hem ook, dus klopt niet wat je zegt.quote:Op maandag 6 december 2010 03:11 schreef Hiya het volgende:
Als je IA op goud hebt krijg je geloof ik een Dodge RAM.
Dat verbaast me niets. Het is dus echt een verraderlijk stuk.quote:Op maandag 6 december 2010 13:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Schwedenkreuz heeft al de nodige levens genomen, dan bedoel ik niet 1 of 2....
Klopt, je krijgt m namelijk als je IA op brons hebt.quote:Op maandag 6 december 2010 13:31 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Ik heb alles zilver en kreeg hem ook, dus klopt niet wat je zegt.
quote:Op maandag 6 december 2010 13:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Schwedenkreuz heeft al de nodige levens genomen, dan bedoel ik niet 1 of 2....
Je stapt op een mooie zaterdag/zondag in je auto en rijdt er heen.... Doe ik een aantal malen per jaar en dat is best tof kan ik je melden. Volgend jaar ben ik er weer regelmatig te vinden. Rij er zelf ongeveer 2,5uur over en rustig aan 3uur.quote:Op maandag 6 december 2010 13:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat verbaast me niets. Het is dus echt een verraderlijk stuk.
Het is wel een ultiem vet circuit maar dat hoef ik je zeker niet te vertellen gezien je avatar.
Ik heb de eerste AMG challenge met DS3 op goud gehaald. prima mogelijk. En imo ook prima dat t zo lastig is. Volledige ronde zelfs 8 seconden sneller dan moest. Ben er blij mee dat t niet eenvoudig is, anders had ik niet t gevoel getest te worden.quote:Op maandag 6 december 2010 09:37 schreef Kreator het volgende:
Valt trouwens niet mee met een controller alles goud halen, qua licenties en specials. Krijg die eerste AMG race niet op goud en ook die pilonnenoefening wil maar niet lukken.
Vind ik wel een behoorlijke faal, dat dat zo lastig is gemaakt. Zeker op een console heeft niet iedereen een stuurtje (ik heb mijn ps3 gewoon in de woonkamer staan). Oh en de mensen die dit een simulator noemen:![]()
![]()
.
Klopt, aantal jaar geleden dacht een man even aardig te zijn en een knaapje van 14 mee te nemen in zijn Ferrari. Beetje jammer dat de beste man er met 220 af klapperde en beide op slag dood waren.quote:Op maandag 6 december 2010 14:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets is niet uncommon.
Met wat voor een auto?quote:Op maandag 6 december 2010 14:03 schreef jackson het volgende:
[..]
Je stapt op een mooie zaterdag/zondag in je auto en rijdt er heen.... Doe ik een aantal malen per jaar en dat is best tof kan ik je melden. Volgend jaar ben ik er weer regelmatig te vinden. Rij er zelf ongeveer 2,5uur over en rustig aan 3uur.
Ik ben een leaserijder dus niets bijzonders. Golf 6 140PK diesel, highline met paar kleinte opties.quote:
Toch een leuke en vooral mooie autoquote:Op maandag 6 december 2010 14:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik ben een leaserijder dus niets bijzonders. Golf 6 140PK diesel, highline met paar kleinte opties.
Ach jawel hoor... en na enig aandringen loopt hij een 215-220 op de teller en geeft TomTom 207-210 aan. Vooral ideaal dat je met 3300 toeren lekker 200 rijdt. Ben er zeer tevreden meequote:Op maandag 6 december 2010 14:39 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Toch een leuke en vooral mooie auto
Netjesquote:Op maandag 6 december 2010 14:46 schreef jackson het volgende:
[..]
Ach jawel hoor... en na enig aandringen loopt hij een 215-220 op de teller en geeft TomTom 207-210 aan. Vooral ideaal dat je met 3300 toeren lekker 200 rijdt. Ben er zeer tevreden mee
De Ring is echt dichterbij dan de meeste denken, een absolute aanrader. Wel even online kijken of hij open is
Same here. Beetje opfokken dat ding en je wint met gemak.quote:Op maandag 6 december 2010 13:34 schreef FalleNk810i het volgende:
Ik zag gisteren toevallig een F-150 tussen de gebruikte auto's staan. Gelijk maar gekocht, ga t vanmiddag proberen.
Heb m nu op 399 pk staan, ga t zo proberenquote:Op maandag 6 december 2010 15:17 schreef Rio het volgende:
[..]
Same here. Beetje opfokken dat ding en je wint met gemak.
Ja, ze houden voor 24 euro niet de hele ring vrij voor jequote:Op maandag 6 december 2010 15:09 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Netjes
Net even gekeken, en 24 euro voor een rondje rijden in je eigen auto valt me nog heel erg mee
Rijden er dan ook andere auto's tussendoor enzo?
haha stomme opmerking jaquote:Op maandag 6 december 2010 15:23 schreef jackson het volgende:
[..]
Ja, ze houden voor 24 euro niet de hele ring vrij voor je. Ik rij zelf overigens niet op de ring met mijn auto hoor
En nu wil je een lintje? Erkenning? Wat?quote:Op maandag 6 december 2010 14:40 schreef lynda het volgende:
Beginner, amateur en pro allemaal op goud![]()
Experts 3 gespeeld, 3 op goud
Zelf rij ik niet op de ring...quote:Op maandag 6 december 2010 15:32 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
haha stomme opmerking ja
waarmee rij je dan op de ring?
Jouw dampende harde... Ach, laat ook maarquote:Op maandag 6 december 2010 16:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
En nu wil je een lintje? Erkenning? Wat?
Lynda lijkt me geen kerel, kutnewbie.quote:Op maandag 6 december 2010 16:22 schreef Griebus het volgende:
Laat hem, iedereen mag toch posten hier?
Reageer dan niet als je niet onder de indruk bent
Ik deel het net als jij met meerdere dingen doet gewoon even meequote:Op maandag 6 december 2010 16:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
En nu wil je een lintje? Erkenning? Wat?
Ik heb de Murcielago SV (optimaal getuned en wat body tweaks voor downforce), maar vind ik 1 van de betere bakken dusver. Beter dan mijn (10 x snellere) Nissan GT-R qua handling.quote:Op maandag 6 december 2010 08:20 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wat is die chromeline-Murciélago een dramabak; je staat binnen de kortste keren achterstevoren wanneer je remt, optrekt, een bocht doorrijdt of rechtdoor rijdt en bovendien heeft 'ie de draaicirkel van een olietanker.Is dit alleen de Murcièlago, of zijn alle Lambo's in GT5 zulke baggerbakken?
Je krijgt een gallardo cadeau bij de Grand Tour?quote:Op maandag 6 december 2010 12:00 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Haha, ik dacht ook eerst, net lvl 14 kan ik mooi die murcielago kopen, maar had gelukkig eerst die Grand Tour gedaan met die Murcielago.. kwam er toen achter dat ik blij was dat ik tie niet gekocht had zeg..
Heb nu de Gallardo, rij echt lekkerveel onderstuur
Nope, gewoon gekochtquote:Op maandag 6 december 2010 16:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je krijgt een gallardo cadeau bij de Grand Tour?
Je hoeft ze niet te halen toch?quote:Op maandag 6 december 2010 17:20 schreef Driepink het volgende:
ik wil echt niet eerst A, IC, IB, en dan nog eens IA licenses halen
puur en alleen omdat ik zuig in licenses !;(
ja ik was vergeten te melden "voor die pick up"quote:Op maandag 6 december 2010 17:29 schreef jackson het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te halen toch?
Nog nergens races gezien waarvoor een licentie nodig is? Of mis ik wat?
je moet die ending movie pas krijgen op 80-90% vind ik.. aangezien 100% wel heel ver gaat in het geval van dit spelquote:Op maandag 6 december 2010 17:44 schreef FalleNk810i het volgende:
ending movie.. halvewege t spelzeker iets japans?
Ik had in het begin ook de Civic Type R gekocht, elke keer als ik een paar 1000cr win dan stak ik steeds een beetje in die autoquote:Op zondag 5 december 2010 20:28 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik begon met een honda civic type r uit 92..
inmiddels opgefokt tot 270pk ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |