abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89570721
quote:
Op zondag 5 december 2010 22:59 schreef TheNeptune het volgende:

[..]

Nissan GT-R Vspec, geweldige auto. Volledig tunen en z'n topsnelheid wat opschroeven en je rijd zowat iedereen er uit.
hoe duur is die bak en voor welk level? :)
Bla
  zondag 5 december 2010 @ 23:19:29 #52
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_89570852
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:46 schreef FalleNk810i het volgende:
AMG challenges zijn fun :D
Ik heb 'm net sinds vanmiddag en ben nu ff die AMG Challenges aan het doen ja. Eerste stukje op de Ring vroeg ik me af waarom die 300SL niet naar z'n 5 wilde :')
pi_89570929
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:59 schreef TheNeptune het volgende:

[..]

Nissan GT-R Vspec, geweldige auto. Volledig tunen en z'n topsnelheid wat opschroeven en je rijd zowat iedereen er uit.
Niks aan toe te voegen! Race bandjes eronder, race vering iets verlagen die bak en je GAAT! HARD! :9
pi_89571667
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:16 schreef HeertjeB het volgende:

[..]

hoe duur is die bak en voor welk level? :)
'Gewoon' de S-licences op goud halen, en dan kriojg je nog een speciale GT-R specV ook :P namelijk die van de GT Race Academy :Y)
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_89571761
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:19 schreef Tinos85 het volgende:

[..]

Ik heb 'm net sinds vanmiddag en ben nu ff die AMG Challenges aan het doen ja. Eerste stukje op de Ring vroeg ik me af waarom die 300SL niet naar z'n 5 wilde :')
Haha, naja voor zn leeftijd is tie nog bloedsnel hoor.
vind die 2de serie van AMG met die sls moeilijker.. net een baksteen op wielen die sls..
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_89572600
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:39 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

vind die 2de serie van AMG met die sls moeilijker.. net een baksteen op wielen die sls..
Die SLS is imo juist simpeler. Zeker sector 2 is veel makkelijker om goud te halen.
pi_89572662
quote:
7s.gif Op zondag 5 december 2010 23:57 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Die SLS is imo juist simpeler. Zeker sector 2 is veel makkelijker om goud te halen.
Goud? ben je pro ofzo.. heb met die sls 1x zilver gehaald, vind t best :P
ga t later nog wel een keer proberen :)
pi_89572980
De SLS had ik allemaal in 1x goud. De 300SL was een stuk moeilijker, met name sector 2. De Full lap was wel weer makkelijker met de 300SL dan met de SLS.
pi_89573050
De SLS is wel de simpelste bak in heel GT om te besturen.
Ik heb er ook in een paar keer goud mee gehaald met mn DS3.
pi_89573110
IA-5
Haal ik net aan zilver, 20x overdoen en soms maar 10ms sneller zijn... na 20 pogingen mn record niet verslagen (15,604). Kon van mij de kolere krijgen, dus ik drift maar wat rond, haal ik 15,282.

WHAT THE FUCK :? :|W :') :D :'(
pi_89573451
Ik ben maar effe bezig mijn 2e B-spec coureur op niveau te krijgen :+
pi_89573596
pff, snap echt ni hoe jullie zo goed zijn haha..
Grand Tour ook ff gedaan, is wel tof :) wel lastige wagens die italianen.. vooral die murcielago wil nogal graag slippen :P
pi_89573611
quote:
7s.gif Op maandag 6 december 2010 00:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik ben maar effe bezig mijn 2e B-spec coureur op niveau te krijgen :+
daar ga je toch geen serieuze aandacht aan besteden? B-Spec is sowieso een faal, met die 3 knoppen... Het is leuk om B-Spec Bob te laten rijden en tussendoor andere dingen doen, zoals TV kijken, w /e
pi_89573724
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 00:24 schreef FalleNk810i het volgende:
pff, snap echt ni hoe jullie zo goed zijn haha..
Grand Tour ook ff gedaan, is wel tof :) wel lastige wagens die italianen.. vooral die murcielago wil nogal graag slippen :P
je moet bij de licenses eens opletten hoeveel verschil alleen even slippen kan maken. Heb het niet over slechter, maar beter. Ook de instellingen zoals traction control helpen. Teveel of te weinig werkt niet, er zit altijd een sweet spot.
De ideale lijn van GT5 is bullshit, je moet die zwarte sporen volgen, dat is de beste lijn.
  maandag 6 december 2010 @ 00:28:24 #65
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_89573727
quote:
Op zondag 5 december 2010 23:39 schreef FalleNk810i het volgende:

[..]

Hij is zeker wel snel ja. Maar ik wilde opschakelen toen ik m in het rood kreeg in z'n 4. Nooit aan gedacht dat dat ding maar 4 versnellingen heeft :P
pi_89573743
Mij lukt tot nu toe alleen de Eiger nordwand challenge onder 'special' nog niet op goud. Met die baggere Alfa 8c. En zit er nog ver vandaan ook met een 1:17.6 :(

@ nero
Ik laat Bob atm juist rijden omdatk even wat informatie wil opzoeken over verscheidene dingen :P en ach, twee coureurs op niveau zal handig worden bij de endurance :).

ik heb overigens TC uit gehad in alle licence tests.. Alleen S8, S9 en S10 met stuur gedaan omdat ik m toen weer kon aansluiten na lange verhuizing. de rest met de DS3. (alles goud)
pi_89573879
Godver, wat is U. Schumacher een loser.
Geef ik hem een Focus ST, wint ie nog niet van een Megane
pi_89573954
''classic'' car events :')
pi_89573955
Ik heb enkel de IA licenses met stuur gedaan De rest is ook goud met DS3 (op 1 na).
De meeste hazen lijken wel maar 1 lijn aan te houden, terwijl je verschillende lijnen moet proberen om goud te kunnen halen. Zo haal je ineens 300ms van je record af en heb je goud. Net weer gehad, zit met 250ms onder de gold-time.
pi_89573973
quote:
7s.gif Op maandag 6 december 2010 00:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
Godver, wat is U. Schumacher een loser.
Geef ik hem een Focus ST, wint ie nog niet van een Megane
Sowieso B-Spec drivers. Geef die gast een Viper van 800pk, tegen 150pk wagentjes, verliest ie nog :') Ik mag hopen dat de Endurance B-Spec only is, want ik laat die flikkers echt niet rijden. Ook al waren ze lvl40
pi_89574067
omg, rij met een 69 camaro ss alles eruit op het begin.. en dan rijd ik ver vooruit op die andere, 1 lang stuk en dan halen ze me in -_- olie lampje brand wel (was ik vergeten te vervangen :)
pi_89574338
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 00:38 schreef FalleNk810i het volgende:
omg, rij met een 69 camaro ss alles eruit op het begin.. en dan rijd ik ver vooruit op die andere, 1 lang stuk en dan halen ze me in -_- olie lampje brand wel (was ik vergeten te vervangen :)
Monza?
pi_89574381
quote:
10s.gif Op maandag 6 december 2010 00:48 schreef nero7 het volgende:

[..]

Monza?
Of Le Mans, of de Ring ;)
pi_89574486
ehh Sarthe ofzo.. camaro gaat super met bochten (voor zover een amerikaan dat kan dan :') ) en optrekken, alleen op die eindeloze rechte stukken legt tie t af. uiteindelijk toch eerste geworden, door de enkele bochten die ertussendoor toch nog inzaten :D, Monza is fail ja. kut track
pi_89574701
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 00:35 schreef nero7 het volgende:

[..]

Sowieso B-Spec drivers. Geef die gast een Viper van 800pk, tegen 150pk wagentjes, verliest ie nog :') Ik mag hopen dat de Endurance B-Spec only is, want ik laat die flikkers echt niet rijden. Ook al waren ze lvl40
Neuh, mijn A. Vermeulen is erg goed. Die wist zelfs in een Civic Sir-II uit 92 bijna nog te winnen van een Focus ST. Maar U Schumacher is een wat rustiger coureur, en ook voraal een stuk slechter :(
pi_89574714
Zit bij jullie in de Audi R8 5.2 FSI Quattro ook een V8 onder de glasplaat in plaats van de V10 die daar hoort te zitten volgens Audi? (en de zijkant van de auto)
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_89574997
quote:
7s.gif Op maandag 6 december 2010 01:03 schreef Glijdt_licht het volgende:

[..]

Neuh, mijn A. Vermeulen is erg goed. Die wist zelfs in een Civic Sir-II uit 92 bijna nog te winnen van een Focus ST. Maar U Schumacher is een wat rustiger coureur, en ook voraal een stuk slechter :(
Zal het mongolenbroertje van Schumi wel zijn :)
pi_89575114
ghehe met mn Gallardo amateur a-spec races rijden :D :')
pi_89575209
Net een Lancer uit '83 gekocht :D
Beetje wezen kietelen en m'n b-spec er op los gelaten.
Wat een klap josti :')
Hij duikt een bocht in op dezelfde manier als een hert die in de koplampen kijkt...
OH SHIT EEN BOCHT AAAAAAAAAAAAAH!!! :')

En dat voor een level 11 b-spec...
pi_89575584
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 01:04 schreef gamefreek het volgende:
Zit bij jullie in de Audi R8 5.2 FSI Quattro ook een V8 onder de glasplaat in plaats van de V10 die daar hoort te zitten volgens Audi? (en de zijkant van de auto)
Yep, is hier ook het geval.
pi_89575690
is dit spel trouwens op 720p duidelijk lelijker als 1080p?
heb zelf helaas enkel een 32'' hd-ready tv..
pi_89575781
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 02:12 schreef FalleNk810i het volgende:
Ik heb geen idee, ik heb zelfs alleen maar een oud beeldkanon hier staan van 30 cm doorsnee :(
pi_89575884
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 02:12 schreef FalleNk810i het volgende:
Nope.. Zal er nagenoeg hetzelfde uitzien denk ik. 720p gebruikt bovendien 4x AA.
  maandag 6 december 2010 @ 02:59:18 #84
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_89575937
Ik heb een pickup nodig voor een challenge :/, alleen zie ik telkens geen een bij used cars auction house staan.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_89575981
Als je IA op goud hebt krijg je geloof ik een Dodge RAM.
  maandag 6 december 2010 @ 03:16:13 #86
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_89575991
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 03:11 schreef Hiya het volgende:
Alle licenties op goud met een controller is behoorlijk zwaar.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_89576101
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 03:11 schreef Hiya het volgende:
Ik dacht brons, anders is het voor de kleuters geen doen.

quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 03:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:

[..]

Alle licenties op goud met een controller is behoorlijk zwaar.
Het is ook gemaakt voor het stuur. T is een simulator > hoort een stuursetje bij.
Zelfs met stuur is het ook lastig, maar beter te doen.

De S-Licentie heb ik trouwens in een uur gehaald, alles goud. Is wel de simpelste licentie.
Nu de resterende 3 zilver en 2 brons omtoveren tot goud.
pi_89576105
quote:
14s.gif Op maandag 6 december 2010 04:02 schreef nero7 het volgende:

[..]

Ik dacht brons, anders is het voor de kleuters geen doen.

[..]

Het is ook gemaakt voor het stuur. T is een simulator > hoort een stuursetje bij.
Zelfs met stuur is het ook lastig, maar beter te doen.

De S-Licentie heb ik trouwens in een uur gehaald, alles goud. Is wel de simpelste licentie.
Nu de resterende 3 zilver en 2 brons omtoveren tot goud.
Controller speel ik tot nu toe alles goud moet S-9 en 10 nog doen. Opzich wel een vette uitdaging :9
pi_89576923
Wat is die chromeline-Murciélago een dramabak; je staat binnen de kortste keren achterstevoren wanneer je remt, optrekt, een bocht doorrijdt of rechtdoor rijdt en bovendien heeft 'ie de draaicirkel van een olietanker. :') Is dit alleen de Murcièlago, of zijn alle Lambo's in GT5 zulke baggerbakken?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_89577529
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 08:20 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wat is die chromeline-Murciélago een dramabak; je staat binnen de kortste keren achterstevoren wanneer je remt, optrekt, een bocht doorrijdt of rechtdoor rijdt en bovendien heeft 'ie de draaicirkel van een olietanker. :') Is dit alleen de Murcièlago, of zijn alle Lambo's in GT5 zulke baggerbakken?
Kut lambo's inderdaad.. pff die GrandTour met die Scuderia voorop... goeiendag eej!

verder wil ik een officiele klacht indienen over de Eiger Nordwand track.. die krijg ik maar niet onder controle..
Niet met de 8C
niet met de C4 WRC

Ik vind het zo een ontzettende teringtrack..

Verder beginner en amateur op goud, karting volledig goud, licenses t/m i1 alles op (minimaal) zilver.
  Official ESF Kreviewer maandag 6 december 2010 @ 09:34:53 #91
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_89577896
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 00:55 schreef FalleNk810i het volgende:
Monza is fail ja. kut track
1 van de mooiste circuits ter wereld... :'). (al heb ik em in deze game nog niet gespeeld)
  Official ESF Kreviewer maandag 6 december 2010 @ 09:37:50 #92
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_89577943
Valt trouwens niet mee met een controller alles goud halen, qua licenties en specials. Krijg die eerste AMG race niet op goud en ook die pilonnenoefening wil maar niet lukken.

Vind ik wel een behoorlijke faal, dat dat zo lastig is gemaakt. Zeker op een console heeft niet iedereen een stuurtje (ik heb mijn ps3 gewoon in de woonkamer staan). Oh en de mensen die dit een simulator noemen: :') :') :').
pi_89578340
Ik moet nog twee challenges voor de A-licentie op goud; met de Mini tussen de pionnen door op het Topgear-circuit en de S-bocht op de Nürburgring met de BMW 1-serie. Beide vind ik, zelfs met een stuurtje, vooralsnog behoorlijk lastig. Met de Mini kom ik echt nog riant tekort voor goud...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  maandag 6 december 2010 @ 09:59:38 #94
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89578362
Pilonnenoefening met de Mini? Zo ja: je moet heel strak om die pionnen sturen. Ik heb het gered ZONDER te remmen. Het is mogelijk. Ik haalde iets van 19,500. Als je al wilt remmen, dan moet je dat voor de tweede serie pilonnen doen. Een klein beetje is voldoende.

De S-bocht is inderdaad kut. Ik kom niet eens in de buurt van goud.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 6 december 2010 @ 10:01:43 #95
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89578412
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 08:20 schreef DDDDDaaf het volgende:
De Gallardo rijdt stukken beter. Alleen stuurt wat zwaarder. Maar deze spint tenminste niet zo snel.

De SLS is volgens mij 1 van de soepelste bakken in de bochten. Je kunt blijven gassen zonder er uit te vliegen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_89578499
Kun je trouwens de ghostcar tijdens de licentieproeven ook uitschakelen? Vooral tijdens de pionnenproef vind ik die nl. heftig irritant.
pi_89578679
Kan, bij mij is dat pijltje naar boven op D-pad, maar weet niet wat het standaard is, anders even bij controller settings kijken. ;)

All gold met controller is trouwens te doen, al blijven sommige challenges moeilijk. :)

8C time-trial is echt super scherp qua tijd, naar wel een 1:16.9 staan. :P Die pionnen slinger licences vond ik ook super dom, zeker met die FT-86 of zo...
Jack does it in real time...
  maandag 6 december 2010 @ 10:16:09 #98
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89578728
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:05 schreef DDDDDaaf het volgende:
Kun je trouwens de ghostcar tijdens de licentieproeven ook uitschakelen? Vooral tijdens de pionnenproef vind ik die nl. heftig irritant.
Bij die is het vrij irritant ja. Maar goed, als je 'm voor blijft dan doe je natuurlijk goede zaken. Oh ja, de start is erg belangrijk bij die oefening. Anders kun je meteen wel ophouden :P
pi_89579178
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 02:01 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:

[..]

Yep, is hier ook het geval.
[ afbeelding ]
Mooi kopieerwerk dus :')
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
  maandag 6 december 2010 @ 10:41:21 #100
18322 jackson
Jackson Claxon
pi_89579273
Zo, deze topic gaat ook weer hard!
Ben inmiddels lvl 19, dus langzaam zit er wat schot in. Die AMG challanges op goud wil nog niet erg :').
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')