hoe duur is die bak en voor welk level?quote:Op zondag 5 december 2010 22:59 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Nissan GT-R Vspec, geweldige auto. Volledig tunen en z'n topsnelheid wat opschroeven en je rijd zowat iedereen er uit.
Ik heb 'm net sinds vanmiddag en ben nu ff die AMG Challenges aan het doen ja. Eerste stukje op de Ring vroeg ik me af waarom die 300SL niet naar z'n 5 wildequote:
Niks aan toe te voegen! Race bandjes eronder, race vering iets verlagen die bak en je GAAT! HARD!quote:Op zondag 5 december 2010 22:59 schreef TheNeptune het volgende:
[..]
Nissan GT-R Vspec, geweldige auto. Volledig tunen en z'n topsnelheid wat opschroeven en je rijd zowat iedereen er uit.
'Gewoon' de S-licences op goud halen, en dan kriojg je nog een speciale GT-R specV ookquote:Op zondag 5 december 2010 23:16 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
hoe duur is die bak en voor welk level?
Haha, naja voor zn leeftijd is tie nog bloedsnel hoor.quote:Op zondag 5 december 2010 23:19 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik heb 'm net sinds vanmiddag en ben nu ff die AMG Challenges aan het doen ja. Eerste stukje op de Ring vroeg ik me af waarom die 300SL niet naar z'n 5 wilde
Die SLS is imo juist simpeler. Zeker sector 2 is veel makkelijker om goud te halen.quote:Op zondag 5 december 2010 23:39 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Haha, naja voor zn leeftijd is tie nog bloedsnel hoor.
vind die 2de serie van AMG met die sls moeilijker.. net een baksteen op wielen die sls..
Goud? ben je pro ofzo.. heb met die sls 1x zilver gehaald, vind t bestquote:Op zondag 5 december 2010 23:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Die SLS is imo juist simpeler. Zeker sector 2 is veel makkelijker om goud te halen.
daar ga je toch geen serieuze aandacht aan besteden? B-Spec is sowieso een faal, met die 3 knoppen... Het is leuk om B-Spec Bob te laten rijden en tussendoor andere dingen doen, zoals TV kijken, w /equote:Op maandag 6 december 2010 00:19 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik ben maar effe bezig mijn 2e B-spec coureur op niveau te krijgen
je moet bij de licenses eens opletten hoeveel verschil alleen even slippen kan maken. Heb het niet over slechter, maar beter. Ook de instellingen zoals traction control helpen. Teveel of te weinig werkt niet, er zit altijd een sweet spot.quote:Op maandag 6 december 2010 00:24 schreef FalleNk810i het volgende:
pff, snap echt ni hoe jullie zo goed zijn haha..
Grand Tour ook ff gedaan, is wel tofwel lastige wagens die italianen.. vooral die murcielago wil nogal graag slippen
Hij is zeker wel snel ja. Maar ik wilde opschakelen toen ik m in het rood kreeg in z'n 4. Nooit aan gedacht dat dat ding maar 4 versnellingen heeftquote:Op zondag 5 december 2010 23:39 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Haha, naja voor zn leeftijd is tie nog bloedsnel hoor.
vind die 2de serie van AMG met die sls moeilijker.. net een baksteen op wielen die sls..
Sowieso B-Spec drivers. Geef die gast een Viper van 800pk, tegen 150pk wagentjes, verliest ie nogquote:Op maandag 6 december 2010 00:32 schreef Glijdt_licht het volgende:
Godver, wat is U. Schumacher een loser.
Geef ik hem een Focus ST, wint ie nog niet van een Megane
Monza?quote:Op maandag 6 december 2010 00:38 schreef FalleNk810i het volgende:
omg, rij met een 69 camaro ss alles eruit op het begin.. en dan rijd ik ver vooruit op die andere, 1 lang stuk en dan halen ze me in -_- olie lampje brand wel (was ik vergeten te vervangen
Neuh, mijn A. Vermeulen is erg goed. Die wist zelfs in een Civic Sir-II uit 92 bijna nog te winnen van een Focus ST. Maar U Schumacher is een wat rustiger coureur, en ook voraal een stuk slechterquote:Op maandag 6 december 2010 00:35 schreef nero7 het volgende:
[..]
Sowieso B-Spec drivers. Geef die gast een Viper van 800pk, tegen 150pk wagentjes, verliest ie nogIk mag hopen dat de Endurance B-Spec only is, want ik laat die flikkers echt niet rijden. Ook al waren ze lvl40
Zal het mongolenbroertje van Schumi wel zijnquote:Op maandag 6 december 2010 01:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Neuh, mijn A. Vermeulen is erg goed. Die wist zelfs in een Civic Sir-II uit 92 bijna nog te winnen van een Focus ST. Maar U Schumacher is een wat rustiger coureur, en ook voraal een stuk slechter
Yep, is hier ook het geval.quote:Op maandag 6 december 2010 01:04 schreef gamefreek het volgende:
Zit bij jullie in de Audi R8 5.2 FSI Quattro ook een V8 onder de glasplaat in plaats van de V10 die daar hoort te zitten volgens Audi? (en de zijkant van de auto)
Ik heb geen idee, ik heb zelfs alleen maar een oud beeldkanon hier staan van 30 cm doorsneequote:Op maandag 6 december 2010 02:12 schreef FalleNk810i het volgende:
is dit spel trouwens op 720p duidelijk lelijker als 1080p?
heb zelf helaas enkel een 32'' hd-ready tv..
Nope.. Zal er nagenoeg hetzelfde uitzien denk ik. 720p gebruikt bovendien 4x AA.quote:Op maandag 6 december 2010 02:12 schreef FalleNk810i het volgende:
is dit spel trouwens op 720p duidelijk lelijker als 1080p?
heb zelf helaas enkel een 32'' hd-ready tv..
Alle licenties op goud met een controller is behoorlijk zwaar.quote:Op maandag 6 december 2010 03:11 schreef Hiya het volgende:
Als je IA op goud hebt krijg je geloof ik een Dodge RAM.
Ik dacht brons, anders is het voor de kleuters geen doen.quote:Op maandag 6 december 2010 03:11 schreef Hiya het volgende:
Als je IA op goud hebt krijg je geloof ik een Dodge RAM.
Het is ook gemaakt voor het stuur. T is een simulator > hoort een stuursetje bij.quote:Op maandag 6 december 2010 03:16 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Alle licenties op goud met een controller is behoorlijk zwaar.
Controller speel ik tot nu toe alles goud moet S-9 en 10 nog doen. Opzich wel een vette uitdagingquote:Op maandag 6 december 2010 04:02 schreef nero7 het volgende:
[..]
Ik dacht brons, anders is het voor de kleuters geen doen.
[..]
Het is ook gemaakt voor het stuur. T is een simulator > hoort een stuursetje bij.
Zelfs met stuur is het ook lastig, maar beter te doen.
De S-Licentie heb ik trouwens in een uur gehaald, alles goud. Is wel de simpelste licentie.
Nu de resterende 3 zilver en 2 brons omtoveren tot goud.
Kut lambo's inderdaad.. pff die GrandTour met die Scuderia voorop... goeiendag eej!quote:Op maandag 6 december 2010 08:20 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wat is die chromeline-Murciélago een dramabak; je staat binnen de kortste keren achterstevoren wanneer je remt, optrekt, een bocht doorrijdt of rechtdoor rijdt en bovendien heeft 'ie de draaicirkel van een olietanker.Is dit alleen de Murcièlago, of zijn alle Lambo's in GT5 zulke baggerbakken?
De Gallardo rijdt stukken beter. Alleen stuurt wat zwaarder. Maar deze spint tenminste niet zo snel.quote:Op maandag 6 december 2010 08:20 schreef DDDDDaaf het volgende:
Wat is die chromeline-Murciélago een dramabak; je staat binnen de kortste keren achterstevoren wanneer je remt, optrekt, een bocht doorrijdt of rechtdoor rijdt en bovendien heeft 'ie de draaicirkel van een olietanker.Is dit alleen de Murcièlago, of zijn alle Lambo's in GT5 zulke baggerbakken?
Bij die is het vrij irritant ja. Maar goed, als je 'm voor blijft dan doe je natuurlijk goede zaken. Oh ja, de start is erg belangrijk bij die oefening. Anders kun je meteen wel ophoudenquote:Op maandag 6 december 2010 10:05 schreef DDDDDaaf het volgende:
Kun je trouwens de ghostcar tijdens de licentieproeven ook uitschakelen? Vooral tijdens de pionnenproef vind ik die nl. heftig irritant.
Mooi kopieerwerk dusquote:Op maandag 6 december 2010 02:01 schreef Ik-ben-niet-perfect het volgende:
[..]
Yep, is hier ook het geval.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |