OK thanks. Wat een troep dan.quote:
Vanaf wanneer gaat tire wear and fuel use een rol spelen in het spel trouwens?quote:Op zondag 5 december 2010 22:25 schreef Appelknaller het volgende:
Was vandaag ff aan het racen, merk ik ineens dat mijn harde sportbanden na 1 ronde al helemaal kapot zijn. Wat kan ik daar aan doen?
Ik denk dat dat het probleem isquote:Op zondag 5 december 2010 22:31 schreef Hiya het volgende:
[..]
Vanaf wanneer gaat tire wear and fuel use een rol spelen in het spel trouwens?
Mijn gok ik dat je racing bandjes eronder moet leggen of minder hard spinnen
welke cheap aanpassingen zijn dat noodzakelijk aan mn standaard dodge ram truckje?quote:Op zondag 5 december 2010 22:31 schreef FalleNk810i het volgende:
bandjes zorgen er niet voor dat je overall sneller bent hoor.. kijk eens bij tuning in het hoofdmenu
Uitlaat, turbo etc.quote:Op zondag 5 december 2010 22:36 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
welke cheap aanpassingen zijn dat noodzakelijk aan mn standaard dodge ram truckje?
Heb al oil change gedaan, maarja daar zal ik het niet mee winnen vrees ik
Er zijn zoveel dingen die je kan aanpassen, kijk eens even rondquote:Op zondag 5 december 2010 22:36 schreef HeertjeB het volgende:
[..]
welke cheap aanpassingen zijn dat noodzakelijk aan mn standaard dodge ram truckje?
Heb al oil change gedaan, maarja daar zal ik het niet mee winnen vrees ik
Nissan GT-R Vspec, geweldige auto. Volledig tunen en z'n topsnelheid wat opschroeven en je rijd zowat iedereen er uit.quote:Op zondag 5 december 2010 22:36 schreef no1uknow het volgende:
Sinds gisteravond in m'n bezit. Geweldig spel, lekkerder en beter dan GT4. Heb alle licenses B op goud en A 5 op goud en de rest zilver. Aantal specials al gedaan en A-specs ook.
Wat adviseren jullie mij om te doen met m'n geld? (Specifieke) auto's kopen of gewoon alles opmaken aan tunen van auto's die je wint?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |