Goed voorstel. Ik stel meteen het volgende voor:quote:'Palestijnen moeten zich in Jordanië kunnen huisvesten'
TEL AVIV - Palestijnen moeten het recht krijgen om zich vrijwillig in Jordanië te huisvesten. Dat land zou zich dan kunnen omvormen tot Palestina en de Palestijnen kunnen daar dan in vrijheid hun eigen regering kiezen.
Dat heeft PVV-leider Geert Wilders zondag in de Israëlische stad Tel Aviv gezegd in een toespraak.
De koning van Jordanië hoeft volgens Wilders niet zenuwachtig te worden. ''Als hij zo populair blijft als nu, kan hij aan de macht blijven'', hield de leider van de PVV zijn gehoor in Tel Aviv voor.
Westen
''Dat moeten de mensen van Palestina in echte democratische verkiezingen besluiten.''
Wilders oordeelt dat het Westen te vaak met de beschuldigende vinger richting Israël wijst, als het gaat om de problemen in het Midden-Oosten. ''Israël is niet schuldig aan die situatie'', speechte hij.
Jij kunt toch ook naar je eigen land opsodemieteren?quote:Op zondag 5 december 2010 18:43 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Goed voorstel. Ik stel meteen het volgende voor:
Iedereen die ontevreden is over de Nederlandse samenleving en over hoe hij in Nederland wordt behandeld door de 'linkse elite' moet maar naar Duitsland verhuizen. Dat land kan zich dan omvormen tot Nieuw Nederland en de rechtse Nederlanders kunnen daar hun eigen regering kiezen. Merkel hoeft nergens bang voor te zijn, ze is zelf immers ook rechts dus de geïmmigreerde Nederlanders zullen haar vast herkiezen.
Want hoezo zou je bezwaar maken tegen hoe je in je eigen land behandeld wordt? Dan verhuis je toch gewoon?
Mensen die zich drukker maken om de seksuele relaties van een man die een paar duizend jaar geleden heeft geleefd, dan om het daadwerkelijke misbruik in de katholieke kerk. Of doel je juist op die laatste groep?quote:Op zondag 5 december 2010 19:08 schreef bijdehand het volgende:
Het volk dat een pedofiel aanbidt moet verhuizen uit NL. Dan mag Wilders wmb ook verhuizen.
quote:Op zondag 5 december 2010 19:08 schreef bijdehand het volgende:
Het volk dat een pedofiel aanbidt moet verhuizen uit NL. Dan mag Wilders wmb ook verhuizen.
Waarom zou je ook?quote:Op zondag 5 december 2010 19:13 schreef Opa2012 het volgende:
Ik zie de Arabieren nog niet de Joden verwelkomen
Hoezo vraag je je dat af? Het is vrij duidelijk waar zijn loyaliteit ligt, dat steekt hij ook niet onder stoelen of banken.quote:Op zondag 5 december 2010 19:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
geen van beide...
serieus, waarom zit Wilders in de Nederlandse politiek? Hij schijnt zich alleen maar druk te kunnen maken om Israel. Ik vraag me werkelijk af waar zijn loyaliteit ligt.
Juist, oftewel, Wilders is een jodenknecht.quote:Op zondag 5 december 2010 19:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoezo vraag je je dat af? Het is vrij duidelijk waar zijn loyaliteit ligt, dat steekt hij ook niet onder stoelen of banken.
Geef ff samenvatting want kan niet zo lang naar dat 'hoofd' kijkenquote:
Ik maak me zeker wel druk om misbruik in de kerk. Ik vind zoiets verwerpelijks. Maar dat is net zo erg als trouwen met een meisje van 6, zoals in Arabie nog steeds gebeurd. Het aanbidden van een pedofiel is zelfs nog erger dan datquote:Op zondag 5 december 2010 19:14 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mensen die zich drukker maken om de seksuele relaties van een man die een paar duizend jaar geleden heeft geleefd, dan om het daadwerkelijke misbruik in de katholieke kerk. Of doel je juist op die laatste groep?
Ik zal je wat advies samenvatten:quote:Op zondag 5 december 2010 19:30 schreef bijdehand het volgende:
Geef ff samenvatting want kan niet zo lang naar dat 'hoofd' kijken
Denk het niet, eerder andersom. Wilders heeft gewoon de pest aan moslims en zoekt daarvoor hulp in het buitenland. Uit een documentaire kwam naar voren dat ze in Israel niet echt op Wilders zaten te wachten.quote:Op zondag 5 december 2010 19:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Juist, oftewel, Wilders is een jodenknecht.
Nederlanders, een Germaans volk, kunnen ook best verhuizen want er is Germanenland genoeg voor ze.quote:Op zondag 5 december 2010 19:13 schreef Opa2012 het volgende:
Verder wel een goed idee want er is Arabierenland genoeg voor ze; Ik zie de Arabieren nog niet de Joden verwelkomen (hoewel het erop lijkt dat ze nog meer de pest hebben aan de palestijnen).
Je kan het dus niet zeggen. Zolang niemand mij het tegendeel kan bewijzen blijf ik uitspraken van arabisten volgen.quote:Op zondag 5 december 2010 19:33 schreef WorldPeaceLeader het volgende:
[..]
Ik zal je wat advies samenvatten:
Onderzoek eerst wat er precies afspeelde in die tijd dan zomaar uitspraakjes van haatzaaiers te geloven.
Maar dat zal moeilijk worden, aangezien een filmpje van 9 minuten hierover al teveel is.
In Triumph of the Will komt naar voren dat Hitler een hele goede man was!quote:Op zondag 5 december 2010 19:33 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Uit een documentaire kwam naar voren dat ze in Israel niet echt op Wilders zaten te wachten.
Dat is inderdaad een mogelijkheid.quote:Op zondag 5 december 2010 19:05 schreef Mutant01 het volgende:
Mutant01: Wilders moet maar verhuizen.
Voor dit soort mensen schaam je je toch? Dat je aan dezelfde kant staat als hemquote:
Bedankt voor deze mededeling!quote:Op zondag 5 december 2010 19:41 schreef BeSimple het volgende:
Als mijn land wordt afgepakt ga ik in het verzet, niet verhuizen!
Mijn zwart-wit alarm gaat af.quote:Op zondag 5 december 2010 19:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Voor dit soort mensen schaam je je toch? Dat je aan dezelfde kant staat als hem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |