Ik ben met mini een roti aan het verorberenquote:Op zondag 5 december 2010 18:05 schreef Jill-RMC het volgende:
Te veel gegeten en nu ben ik misselijk...
Oeh das lekker!quote:Op zondag 5 december 2010 18:07 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik ben met mini een roti aan het verorberen
BOE !quote:Op zondag 5 december 2010 18:19 schreef GotC het volgende:
Oh en ik heb een keer een rondleiding gehad op de afdeling acute opname van Parnassia (bij de Albardastraat). Draai je je om, staat er iemand 2 cm van je gezicht vandaan
Niks voor mij!
oh serieus ik heb eens een zooitje van die mafkezen bij elkaar gehad : Wat een lieve hond! Hij is wel gevaarlijk zeker he ? een andere mafkees: Ja dat zie je toch! Oh wat een lieve hond!quote:Op zondag 5 december 2010 18:19 schreef GotC het volgende:
Oh en ik heb een keer een rondleiding gehad op de afdeling acute opname van Parnassia (bij de Albardastraat). Draai je je om, staat er iemand 2 cm van je gezicht vandaan
Niks voor mij!
Dat is een end weg!quote:
Wacht even , ik heb nog trek en ben onderweg!quote:Op zondag 5 december 2010 18:24 schreef Barretje80 het volgende:
*gaat een chocolade letter verorberen!! *
*jaloers is*quote:Op zondag 5 december 2010 18:24 schreef Barretje80 het volgende:
Ik vanavond ook! GotC kwam vanmiddag thuis met een pure D. Je weet wel, de D van Flappekzquote:Op zondag 5 december 2010 18:24 schreef Barretje80 het volgende:
Ik heb nog geen Y gehadquote:Op zondag 5 december 2010 18:26 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb er vanmiddag ook een gekregenMijn eerst L van het jaar
Wij kregen een A van Eneco, de A van warme kleren Aantrekkenquote:Op zondag 5 december 2010 18:28 schreef nectarientje het volgende:
Ik kreeg van Eneco een F. Ik denk de F van Ferwarming ofzo..
Exactquote:Op zondag 5 december 2010 18:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je weet wel, de Y van Flappekz.
Ik kan d'r nooit zo goed tegen. Net zoals van die demente bejaarden enzo. Echt mega respect voor mn broertje en zn vriendin, die dr dagelijks mee werken....ik zou helemaal gek worden.quote:Op zondag 5 december 2010 18:25 schreef tuintegel het volgende:
[..]
oh serieus ik heb eens een zooitje van die mafkezen bij elkaar gehad : Wat een lieve hond! Hij is wel gevaarlijk zeker he ? een andere mafkees: Ja dat zie je toch! Oh wat een lieve hond!
En ik dat beest maar meetrekken aangezien hij het wel prima vond de aandacht.
Ook eens een vrouw die daar huppelde en ondertussen haar trui steeds omhoog trok en je rijkelijk zicht had op een stel hangende uiers..
Maar goed dat zijn de ongevaarlijke gekken denk ik dan maar. Ben nog nooit bang geweest iig.
Geen idee.. Maar hij zal vast lekker zijnquote:Op zondag 5 december 2010 18:29 schreef Jill-RMC het volgende:
Ey waarom krijgen jullie een letter van Eneco?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |