Even hier een berichtje achterlaten dat je hebt gestemd en dan zet ik je in de hall of fame.quote:Op zondag 5 december 2010 17:28 schreef superdrufus het volgende:
Welke voordelen heb ik als kiezer als ik op je stem ?
Hmm wel handig als iedereen in dezelfde categorie stemt.quote:Op zondag 5 december 2010 17:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Even er achter komen wie die van stevenmac26 voor mod had gemaakt![]()
Oh en ik zal evenkijken in welke categorie ik op je stem
Weet ik maar mijn keuze is nu beperkt tot 3 categorieen. Even kijken waar je het beste pastquote:Op zondag 5 december 2010 17:29 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hmm wel handig als iedereen in dezelfde categorie stemt.
Allemaal!quote:Op zondag 5 december 2010 17:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik maar mijn keuze is nu beperkt tot 3 categorieen. Even kijken waar je het beste past
Neee TC1 zoveel eer komt je niet toequote:Op zondag 5 december 2010 17:32 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Allemaal!![]()
Je hoeft me niet in één hokje te plaatsen. Ik pas overal in
![]()
quote:Op zondag 5 december 2010 17:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neee TC1 zoveel eer komt je niet toe
sowiesoquote:Op zondag 5 december 2010 17:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik stem op jou als jij op mij stemt. Jewaitselluf.
Tof. Ik waardeer je steun.quote:Op zondag 5 december 2010 17:55 schreef Penisbaard het volgende:
Als er een categorie met meest walgelijke en tevens debiele user was had je mijn stem gekregen.
Elke stem is er één.quote:Op zondag 5 december 2010 17:55 schreef Penisbaard het volgende:
Als er een categorie met meest walgelijke en tevens debiele user was had je mijn stem gekregen.
nouquote:Op zondag 5 december 2010 17:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo zat ik ook al![]()
Lastig wordt het om een nachtbaggeraar te kiezen
Dat vind ik wel tof van je.quote:Op zondag 5 december 2010 18:21 schreef Myraela het volgende:
Ik twijfelde tussen Aight1, Oceanview, Lindgren, Lysdexie en Dyr.
Ik kon niet kiezen, dus deed ik TS.
waar gaat dit heen met de wereldquote:Op zondag 5 december 2010 18:21 schreef Myraela het volgende:
Ik twijfelde tussen Aight1, Oceanview, Lindgren, Lysdexie en Dyr.
Ik kon niet kiezen, dus deed ik TS.
Mocht ik heel onverwacht niets winnen dit jaar dan ga ik vanaf 1 januari al beginnen met campagne voeren voor de volgende. Ik begin dan met het eerste topic van 2011quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |