word jij dan mijn campagneleider?quote:Op zondag 5 december 2010 16:57 schreef appeltjap het volgende:
Ik kies jou The_Chosen_1
doe je bagger aanval
Ik heb je als nachtbaggeraar.quote:Op zondag 5 december 2010 17:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Is goed. Ik stem op jullie allemaal. Maar wel stemmuh op mij he! Want ik ben zo populair in deze community! Ik verdien sowieso één prijs. Al is het die van
7. Minst waardevolle aanwinst voor FOK!
20. Wie wens je een hele lange ban toe
21. Aandachtsgeilste user
Nee.quote:Op zondag 5 december 2010 17:21 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
hihi daar heb je de user die alle negatieve awards gaat winnen.
Even er achter komen wie die van stevenmac26 voor mod had gemaaktquote:Op zondag 5 december 2010 17:25 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Gewoon een verzoekje, zou iemand een User icon voor mij kunnen maken zodat ik mijzelf kan promoten?
Nee.quote:Op zondag 5 december 2010 17:25 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Gewoon een verzoekje, zou iemand een User icon voor mij kunnen maken zodat ik mijzelf kan promoten?
Even hier een berichtje achterlaten dat je hebt gestemd en dan zet ik je in de hall of fame.quote:Op zondag 5 december 2010 17:28 schreef superdrufus het volgende:
Welke voordelen heb ik als kiezer als ik op je stem ?
Hmm wel handig als iedereen in dezelfde categorie stemt.quote:Op zondag 5 december 2010 17:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Even er achter komen wie die van stevenmac26 voor mod had gemaakt![]()
Oh en ik zal evenkijken in welke categorie ik op je stem
Weet ik maar mijn keuze is nu beperkt tot 3 categorieen. Even kijken waar je het beste pastquote:Op zondag 5 december 2010 17:29 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hmm wel handig als iedereen in dezelfde categorie stemt.
Allemaal!quote:Op zondag 5 december 2010 17:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weet ik maar mijn keuze is nu beperkt tot 3 categorieen. Even kijken waar je het beste past
Neee TC1 zoveel eer komt je niet toequote:Op zondag 5 december 2010 17:32 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Allemaal!![]()
Je hoeft me niet in één hokje te plaatsen. Ik pas overal in
![]()
quote:Op zondag 5 december 2010 17:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neee TC1 zoveel eer komt je niet toe
sowiesoquote:Op zondag 5 december 2010 17:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik stem op jou als jij op mij stemt. Jewaitselluf.
Tof. Ik waardeer je steun.quote:Op zondag 5 december 2010 17:55 schreef Penisbaard het volgende:
Als er een categorie met meest walgelijke en tevens debiele user was had je mijn stem gekregen.
Elke stem is er één.quote:Op zondag 5 december 2010 17:55 schreef Penisbaard het volgende:
Als er een categorie met meest walgelijke en tevens debiele user was had je mijn stem gekregen.
nouquote:Op zondag 5 december 2010 17:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo zat ik ook al![]()
Lastig wordt het om een nachtbaggeraar te kiezen
Dat vind ik wel tof van je.quote:Op zondag 5 december 2010 18:21 schreef Myraela het volgende:
Ik twijfelde tussen Aight1, Oceanview, Lindgren, Lysdexie en Dyr.
Ik kon niet kiezen, dus deed ik TS.
waar gaat dit heen met de wereldquote:Op zondag 5 december 2010 18:21 schreef Myraela het volgende:
Ik twijfelde tussen Aight1, Oceanview, Lindgren, Lysdexie en Dyr.
Ik kon niet kiezen, dus deed ik TS.
Mocht ik heel onverwacht niets winnen dit jaar dan ga ik vanaf 1 januari al beginnen met campagne voeren voor de volgende. Ik begin dan met het eerste topic van 2011quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |