quote:Op zondag 5 december 2010 17:13 schreef DaMart het volgende:
Zo, de kerstboom staat.
Wel een pokkewerk, die 88 takken erin steken.
quote:
Hij moet in de zak naar Spanje!quote:
Hihi ik zei zakquote:Op zondag 5 december 2010 17:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij moet in de zak naar Spanje!
Maar niet op pakjesavondquote:
hier naar... Ehh...quote:Op zondag 5 december 2010 17:07 schreef Myraela het volgende:
Hmm, het huis ruikt hier lekker naar vlees.
quote:Op zondag 5 december 2010 17:13 schreef DaMart het volgende:
Zo, de kerstboom staat.
Wel een pokkewerk, die 88 takken erin steken.
quote:Op zondag 5 december 2010 17:20 schreef RockNijntje het volgende:
RockNijntje gaat sinterklaas vieren
Doei lieve Fok!kertjes![]()
Nog een gezellige sinterklaasavond
Daar doe ik toch niet aan, en volgend weekend heb ik geen tijd om die boom op te zetten, en weekend daarna is wel weer erg laat. En om nou door de week elke dag een stukje te doen...quote:
Niks van, we gaan hem niet met een vakantie belonen voor dit wangedrag. Een kerstboom mag pas ná sinterklaas.quote:Op zondag 5 december 2010 17:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij moet in de zak naar Spanje!
Ik heb vorige week al sinterklaas gevierd, dus dan voldoe ik aan die eis!quote:Op zondag 5 december 2010 17:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Niks van, we gaan hem niet met een vakantie belonen voor dit wangedrag. Een kerstboom mag pas ná sinterklaas.
Neen. Het gaat niet om wanneer je het viert, maar om welke dag het daadwerkelijk is.quote:Op zondag 5 december 2010 17:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vorige week al sinterklaas gevierd, dus dan voldoe ik aan die eis!
ik ga van de week ook al de spulletjes van zolder halen , uitzoeken wat het nog doet enzoquote:Op zondag 5 december 2010 17:24 schreef Myraela het volgende:
Wij doen altijd de kerstboom 1 week na sinterklaas. Maar er hangen al wel lichtjes buiten.
Ik heb toch al genoeg pepernoten op dit jaarquote:Op zondag 5 december 2010 17:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Neen. Het gaat niet om wanneer je het viert, maar om welke dag het daadwerkelijk is.
Helaas. Voor jou dit jaar geen pepernoten, maar wel de roe.
bovenste ook,'maar wij hebben nooit lichtjesquote:Op zondag 5 december 2010 17:24 schreef Myraela het volgende:
Wij doen altijd de kerstboom 1 week na sinterklaas. Maar er hangen al wel lichtjes buiten.
Wij hadden eerst zo'n kunstboom van 3.20 meter hoog en 2.50 breed.quote:Op zondag 5 december 2010 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga van de week ook al de spulletjes van zolder halen , uitzoeken wat het nog doet enzo
Geen idee of en zo ja wanneer er hier een kerstboom komt. Kan ik me ook niet druk om maken, ik mag toch allebei de kerstdagen werken.quote:Op zondag 5 december 2010 17:24 schreef Myraela het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |