Ik las penis-snijdquote:Op zondag 5 december 2010 16:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Penisnijd is een volwassener woord
is het zo glibberig dan?quote:Op zondag 5 december 2010 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Poffedikkie. Ik heb het gehaald naar de winkel en terug. De hemel zij gedankt en geprezen. Als het morgen weer zo glad is blijf ik mooi thuis
"penetreer het plantje in de natte, zachte aarde"quote:Op zondag 5 december 2010 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja vet geil man gaatjes graven om plantjes in te doen
Aaah fatsigquote:Op zondag 5 december 2010 16:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
"penetreer het plantje in de natte, zachte aarde"
Ofzo
*sop*sop*quote:Op zondag 5 december 2010 16:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
"penetreer het plantje in de natte, zachte aarde"
Ofzo
geniaal woord voor galgje in de klasquote:Op zondag 5 december 2010 16:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik las penis-snijdEn piemelvrees is een leuker woord
best wel vanmorgen naar mijn werk gleed ik ook zo door de straten heenquote:
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 5 december 2010 17:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
geniaal woord voor galgje in de klas
Desoxyribonucleïnezuurquote:
Staat het op wikipedia? Zo niet, leg je dan even uit wat het betekend?quote:
DNA is de afkorting van Desoxyribonucleïnezuur, ik zit bij Nerds in de klasquote:Op zondag 5 december 2010 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Staat het op wikipedia? Zo niet, leg je dan even uit wat het betekend?
En alles staat op Wikipedia trouwensquote:Op zondag 5 december 2010 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Staat het op wikipedia? Zo niet, leg je dan even uit wat het betekend?
Volgens mij zit je niet alleen bij nerds in de klas...quote:Op zondag 5 december 2010 17:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
DNA is de afkorting van Desoxyribonucleïnezuur, ik zit bij Nerds in de klas
Hier naar muffinquote:Op zondag 5 december 2010 17:07 schreef Myraela het volgende:
Hmm, het huis ruikt hier lekker naar vlees.
Hier nu naar rook van mijn oom's sigaretquote:
Te vroegquote:Op zondag 5 december 2010 17:13 schreef DaMart het volgende:
Zo, de kerstboom staat.
Wel een pokkewerk, die 88 takken erin steken.
bepaalde stukken is het gewoon ijzel, en er staat natuurlijk geen bordje bij waar het wel en niet ijzeltquote:
hier naar hasjquote:Op zondag 5 december 2010 17:07 schreef Myraela het volgende:
Hmm, het huis ruikt hier lekker naar vlees.
Sint Nicolaas keurt dit afquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |