Hoe staan de zaken knakkerquote:
KLB-reactiesquote:
ik ben vrijdag aangereden door een autooooquote:
dat heeft niks met klb te makenquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 18:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat heeft niks met klb te maken![]()
dat iedereen het van mij over heeft genomen maakt het nog tseeds de pezu smiley en niet van een sub forum
hè bah, da's niet leuk =(quote:Op zondag 5 december 2010 18:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik ben vrijdag aangereden door een autoooo
en toch is het waarquote:
Een blauwe kniequote:Op zondag 5 december 2010 18:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hè bah, da's niet leuk =(
Nog wat gekneusd/gebroken?
op schaal hoop ikquote:Op zondag 5 december 2010 18:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
ik ben vrijdag aangereden door een autoooo
quote:
quote:
Gaan wij nu de hele avond op elkaar haten?quote:
Gelukkig!quote:Op zondag 5 december 2010 18:20 schreef aight1 het volgende:
[..]
Een blauwe knieen ik heb een deuk in z'n motorkap gemaakt jwz. Maar verder niks ernstigs gelukkig
quote:Op zondag 5 december 2010 18:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Gaan wij nu de hele avond op elkaar haten?
quote:
winnie de poohquote:Op zondag 5 december 2010 18:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Gelukkig!
Maar nu heb je een knaagje in je maagje?
Het zit je ook niet mee : (
quote:
tijd voor iets zoets!quote:
Ik fietste op een kruispunt, en er reed een lesauto richting de haaientanden dus daar wou ik voorlangs, maar hij remde nietquote:
wat een tamme dakhaasquote:Op zondag 5 december 2010 18:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik fietste op een kruispunt, en er reed een lesauto richting de haaientanden dus daar wou ik voorlangs, maar hij remde nieter zat alleen in instructeur in, die werd net gebeld en keek weg
en toen reed ie me aan en toen viel ik op de motorkap en toen op de grond. Maar 't ging gelukkig niet heel hard, dus alles is goed.
Nah lekker dan. Iig ben je er goed vanaf gekomen.quote:Op zondag 5 december 2010 18:23 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik fietste op een kruispunt, en er reed een lesauto richting de haaientanden dus daar wou ik voorlangs, maar hij remde nieter zat alleen in instructeur in, die werd net gebeld en keek weg
en toen reed ie me aan en toen viel ik op de motorkap en toen op de grond. Maar 't ging gelukkig niet heel hard, dus alles is goed.
Nee niet eens, die was in onder me uit gegleden zegmaar, dus lag voor de auto. Ik viel er wel op en dat deed pijnquote:Op zondag 5 december 2010 18:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nah lekker dan. Iig ben je er goed vanaf gekomen.En de fiets? Ik neem aan dat die weggedrukt is / eronder geschoven?
ja joh spamslettenquote:Op zondag 5 december 2010 18:25 schreef Barretje80 het volgende:
zo.. hoppa.. 20 topics verdere in 1 weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |