Ik kan het en veel mensen kunnen het, maar wat jij zegt is natuurlijk onzin. Niet iedereen kan een website opzetten je moet toch enig kennis hebben van het regelen van een server deze weer koppelen aan een domeinnaam. WP installeren en dan nog chmodden, template uitzoeken en activeren, juiste plug-ins kiezen. Tja moeilijk is het niet maar niet iedereen kan en weet dit, zeker niet de mensen die juist graag een website willen hebben en die nog nooit iets op dit vlak hebben uitgeprobeerd (dan heb ik het over mensen met andere hobbies of oudere).quote:Op donderdag 9 december 2010 12:20 schreef Catch22- het volgende:
Jawel, maar dat hoef je niet telkens te melden
WP siteje opzetten met een template kan iedereen
Nou nou, je overschat de mensheid wel een beetje met het gebruik van computersquote:Op donderdag 9 december 2010 12:20 schreef Catch22- het volgende:
Jawel, maar dat hoef je niet telkens te melden
WP siteje opzetten met een template kan iedereen
Met Installtron hoef je je niet druk te maken over chmodden en installeren, dat is met 2x klikken gebeurd.quote:Op donderdag 9 december 2010 12:25 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik kan het en veel mensen kunnen het, maar wat jij zegt is natuurlijk onzin. Niet iedereen kan een website opzetten je moet toch enig kennis hebben van het regelen van een server deze weer koppelen aan een domeinnaam. WP installeren en dan nog chmodden, template uitzoeken en activeren, juiste plug-ins kiezen. Tja moeilijk is het niet maar niet iedereen kan en weet dit, zeker niet de mensen die juist graag een website willen hebben en die nog nooit iets op dit vlak hebben uitgeprobeerd (dan heb ik het over mensen met andere hobbies of oudere).
quote:Op zondag 5 december 2010 15:45 schreef NewKidsTurbo het volgende:
[..]
Net zoals de manager van Albert Heijn een extra werknemer inschakelt om vakken te laten vullen ipv het zelf te doen misschien
Kom mij niet vertellen dat men een website uit nul maakt. Gewoon copy pasten met templates her en der.
Zelfs als ik een exacte kopie wil van een website als www.registratievrij.nl en dat in wordpress wilt zetten, vragen ze mij er 400 euro voor, echt niet dat copy pasten langer dan 1 minuut duurt voor een pro.
400 euro per minuut betalen
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:16 schreef GSMboy het volgende:
http://www.webdesign.fathacks.com/ko1sten.html
Caramba![]()
![]()
Times New Roman
quote:Operatie Systemen: wordt uw site het meest bezocht door een Mac, Windows of een ander systeem?
Toch kun je me niet wijsmaken dat een behaarde kerel van 55+ met een stoffige boekwinkel weet hoe hij simpel een websitje in elkaar schijt in een uurtje. Simpel weg zijn niet alle Nederlanders halve Tweakers die weten wat bijvoorbeeld een Installtron isquote:Op donderdag 9 december 2010 12:27 schreef CasB het volgende:
[..]
Met Installtron hoef je je niet druk te maken over chmodden en installeren, dat is met 2x klikken gebeurd.
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:05 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Toch kun je me niet wijsmaken dat een behaarde kerel van 55+ met een stoffige boekwinkel weet hoe hij simpel een websitje in elkaar schijt in een uurtje. Simpel weg zijn niet alle Nederlanders halve Tweakers die weten wat bijvoorbeeld een Installtron is![]()
while(true) in je core PHP-bestandje zetten, en van daaruit alle andere "threads" dirigeren. Het is misschien niet mogelijk om in PHP multithreaded te werken, maar je kunt het wel simuleren door "php script.php" op te starten vanuit je core script... en vervolgens d.m.v. stdin en stdout de verschillende "threads" met elkaar te laten communiceren. Als je dan een oneindige while loop in je core-bestand hebt staan, blijft de boel net zo lang draaien tot je het zelf onderbreekt. Dat is ook hoe de crawlers voor Chinacheep (metasearch) werkenquote:Op donderdag 9 december 2010 09:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wat heeft het voor nut om PHP multi threaded te maken, als je proces na het verwerken van je request toch weer gekilled wordt?.
Maar goed, PHP voldoet voor een hoop dingen. En ook voor een hoop dingen niet. Dat houd je toch altijd. Kwestie van de juiste taal zoeken bij je probleem en je niet compleet focussen op 1 taal.
quote:Op donderdag 9 december 2010 11:16 schreef GSMboy het volgende:
http://www.webdesign.fathacks.com/ko1sten.html
Caramba![]()
![]()
Times New Roman
Tja het valt me gewoon op hoeveel mensen tegenwoordig nog zulke grote oogkleppen hebben en alleen denken dat hun eigen wereldje bestaat.quote:
Het komt natuurlijk ook dat de jongere generatie is opgegroeid met computers en zich er makkelijker vanaf maakt dan oudere mensen. De opmerking hierboven is dan ook terecht, als mijn vader een website zou maken, en wordpress zou moeten installeren, dan zou hij dat ook niet met Installatron voor elkaar krijgen.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:16 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Tja het valt me gewoon op hoeveel mensen tegenwoordig nog zulke grote oogkleppen hebben en alleen denken dat hun eigen wereldje bestaat.
Precies, maar niet alleen ouderen. Ook mensen die überhaupt hun computer verder niet in de diepte gebruiken, mensen die alleen e-mailen en nu.nl gebruiken. Kortom dit komt voor in elke leeftijdscategorie.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:36 schreef CasB het volgende:
[..]
Het komt natuurlijk ook dat de jongere generatie is opgegroeid met computers en zich er makkelijker vanaf maakt dan oudere mensen. De opmerking hierboven is dan ook terecht, als mijn vader een website zou maken, en wordpress zou moeten installeren, dan zou hij dat ook niet met Installatron voor elkaar krijgen.
Maar de jongere generatie groeit op achter een computer, en zullen echt geen website de lucht in kunnen gooien. Door achter MSN, Twitter, Hyves/Facebook te zitten komt die kennis er niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:36 schreef CasB het volgende:
[..]
Het komt natuurlijk ook dat de jongere generatie is opgegroeid met computers en zich er makkelijker vanaf maakt dan oudere mensen. De opmerking hierboven is dan ook terecht, als mijn vader een website zou maken, en wordpress zou moeten installeren, dan zou hij dat ook niet met Installatron voor elkaar krijgen.
Zelfs genoeg mensen van de jongere generatie zal lang niet altijd in staat zijn om een kant en klaar website op te zetten. Sommige mensen (vaak vrouwen) kunnen gewoon niet ermee omgaan. Uiteraard zit er wel vooruitgang in door onder ander sociale netwerk websites. Op deze manier leren ze omgaan met computers in algemeen.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:36 schreef CasB het volgende:
[..]
Juist, ik vraag liever ook gemiddeld wat meer, anders krijg je inderdaad van die paupers die om elke scheet die ze dwars zit lopen te zeiken en te zeuren...quote:Op donderdag 9 december 2010 16:08 schreef lordflap_ het volgende:
Ik doe het niet voor weinig omdat mensen zonder geld doorgaans slechte (niet terugkerende) klanten blijken met een verwaarloosbaar netwerk. CQ Paupers. Zoals ts.
Ik zou zeggen game developerquote:Voor het grote geld moet je trouwens ook geen webdesigner worden maar (web)developer.
Mensen die denken dat ze met game development rijk wordenquote:
Maar het worden er met de dag meer,quote:Op donderdag 9 december 2010 21:28 schreef Catch22- het volgende:
Hoeveel europese gamedev's zullen echt goed geld verdienen? Zijn er niet gek veel denk ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |