Je kunt ook íets te snel conclusies trekken...quote:Op zondag 5 december 2010 15:19 schreef Mercer het volgende:
Gelijk dumpen!De oneerlijkheid druipt er ook vanaf, als zij écht eerlijk zou zijn en van je zou houden dan had ze je gelijk opgebeld, zo van: "hé Maxion, sorry dat ik had gezegd even geen invloeden van buitenaf, en dat je mij dan vervolgens aantreft met een huis vol vrienden. Dat was niet helemaal leuk van mij."
Ze is gewoon niet eerlijk, klaar, en volgens mij is het in haar hoofd al lang over, alleen is zij te laf om dat recht in je gezicht te zeggen.
Dat zou kunnen. Maar ik ben bang dat ik het bij het rechte eind heb.quote:Op zondag 5 december 2010 15:21 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Je kunt ook íets te snel conclusies trekken...
Joh, het is niet alsof ze vreemd geweest is dat wij weten.quote:Op zondag 5 december 2010 15:21 schreef Joris85 het volgende:
Je kunt ook íets te snel conclusies trekken...
Ja, hoe durft ze.quote:
+1.quote:Op zondag 5 december 2010 15:08 schreef Javi het volgende:
misschien wilde ze met die vrienden over jou praten omdat ze niet meer zeker is van haar gevoelens voor jou...?
Dat kan toch ook rust zijn, even rust van de relatie.quote:Op zondag 5 december 2010 14:24 schreef HSG het volgende:
[..]
Het probleem is is dat ze flink op stap is geweest terwijl ze liegt tegen haar vriend. Ze wou rust zonder invloed van buiten af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |