dat zijn 2 verschillende dingen hehquote:
Mijn moeder? No wayquote:Op zondag 5 december 2010 14:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik muck zo lees is dat juist iets is wat zij wel zou kunnen
Tot later taartjequote:Op zondag 5 december 2010 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
Douchen![]()
En dan met de bus![]()
Tot later skatjes![]()
jij zelfquote:
Nee, dat gaat nergens over.quote:Op zondag 5 december 2010 14:22 schreef Muck het volgende:
Dat is gewoon raar en het klopt niet voor mijn gevoel
Ik doel dus op het binnenhalen. Je kunt dan kiezen of je ze laat staan of niet. Ik haal meerdere accounts binnen op Gmail die ik niet laat staan. Handigquote:
Als ik t zo lees, is dat iets waar ze wel moeite mee heeft.quote:Op zondag 5 december 2010 14:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
als ik muck zo lees is dat juist iets is wat zij wel zou kunnen
ooh ja zo, dat wou ik niet, ik wou alle slaten forwarden maar zonnet is stomquote:Op zondag 5 december 2010 14:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doel dus op het binnenhalen. Je kunt dan kiezen of je ze laat staan of niet. Ik haal meerdere accounts binnen op Gmail die ik niet laat staan. Handig
laters STquote:Op zondag 5 december 2010 14:22 schreef suikertaartje het volgende:
Douchen![]()
En dan met de bus![]()
Tot later skatjes![]()
Oooh. Stomme zonnetquote:Op zondag 5 december 2010 14:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja zo, dat wou ik niet, ik wou alle slaten forwarden maar zonnet is stom
Oh ik!quote:
Was dat maar waarquote:Op zondag 5 december 2010 14:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat gaat nergens over.
Ergens zou het eigenlijk zo moeten zijn dat het over is door toe te geven dat het niet gaat![]()
Maar dan begint het pas
Wel okeequote:
als het zou kunnen dan denk ik niet, willen en kunnen zijn 2 verschillende dingen in deze hehquote:Op zondag 5 december 2010 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik t zo lees, is dat iets waar ze wel moeite mee heeft.
Ik heb daar iig heel veel moeite mee en ik ben toch ook echt niet op mn mondje gevallen normaal gesproken, maar bij mn moeder... Kweet niet, das heel anders dan bij de rest van de wereld.
(En van mn stiefvader ben ik gewoon bang dat ie kwaad wordt, gaat slaan en dat we ze dan een half jaar niet meer zien ofhoren)
Natuurlijk heb ik daar moeite mee, maar het is gewoon even niet anders.quote:Op zondag 5 december 2010 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Als ik t zo lees, is dat iets waar ze wel moeite mee heeft.
Ik heb daar iig heel veel moeite mee en ik ben toch ook echt niet op mn mondje gevallen normaal gesproken, maar bij mn moeder... Kweet niet, das heel anders dan bij de rest van de wereld.
(En van mn stiefvader ben ik gewoon bang dat ie kwaad wordt, gaat slaan en dat we ze dan een half jaar niet meer zien ofhoren)
ja dat bedoel ik, jij wil wel en zou het ook kunnen als het konquote:Op zondag 5 december 2010 14:25 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh ik!
Mja, ik heb alles al helemaal omgegooid, ik had niet echt een keus.
En ik kan er maar beter het beste van maken, anders ga ik er helemaal aan onderdoor
[..]
Was dat maar waar
Het toegeven dat het niet zo goed ging (heeeeel subtiel uitgedrukt) was de aanleiding om weer bij mijn ouders in te trekken en mijn school en alles achter te laten
[..]
Wel okee
En daar?
Top dat de kinderen blij zijnquote:Op zondag 5 december 2010 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
op mobiel. Kindjes blij met kadootjes. Verder lekker lui
Ik wil helemaal niet, maar ik heb geen keus, dus ik pas me gewoon aanquote:Op zondag 5 december 2010 14:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, jij wil wel en zou het ook kunnen als het kon
ik bedoel willen als in gewoon kunne praten met degene waarmee het niet kanquote:Op zondag 5 december 2010 14:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet, maar ik heb geen keus, dus ik pas me gewoon aan
iksnappiewelquote:Op zondag 5 december 2010 14:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik bedoel willen als in gewoon kunne praten met degene waarmee het niet kan![]()
sneppiehetnog
quote:Op zondag 5 december 2010 14:25 schreef Muck het volgende:
Oh ik!
Mja, ik heb alles al helemaal omgegooid, ik had niet echt een keus.
En ik kan er maar beter het beste van maken, anders ga ik er helemaal aan onderdoor
Ah ja. Maak in dat wat jij zei van school huis en man en dan heb je mijquote:Was dat maar waar
Het toegeven dat het niet zo goed ging (heeeeel subtiel uitgedrukt) was de aanleiding om weer bij mijn ouders in te trekken en mijn school en alles achter te laten
Het KAN altijd, alleen weet ik niet of willen nu helemaal het juiste woord is, in mijn geval is het iig niet durven en niet niet willen.quote:Op zondag 5 december 2010 14:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
als het zou kunnen dan denk ik niet, willen en kunnen zijn 2 verschillende dingen in deze heh
ja dat is ook kut
dat bedoelde ik dus, dat jij me juist iemand lijkt die dat wel wil en kanquote:Op zondag 5 december 2010 14:31 schreef Muck het volgende:
[..]
iksnappiewel
en ja, dat kan ik ook wel
kakkerlakkerquote:
jaquote:
Wat denk je dat er gebeurt als je het wel doet?quote:Op zondag 5 december 2010 14:27 schreef Muck het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik daar moeite mee, maar het is gewoon even niet anders.
Ik zou ook weleens tegen mijn moeder willen schreeuwen dat ze gewoon eens moet begrijpen dat ik echt heel ziek ben en gewoon zoveel slaap nodig heb, dat jengelen aan mijn hoofd dat ik moet stofzuigen terwijl ik mijn boterham niet op kan tillen niet helpt en dat ze die verdomde piepers die ik elke dag krijg beter aan de muur kan smeren, maar ik doe het niet
ja dan kan het dus niet , als het niet gaat omdat er 100% een conflict komt kan het dus nietquote:Op zondag 5 december 2010 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het KAN altijd, alleen weet ik niet of willen nu helemaal het juiste woord is, in mijn geval is het iig niet durven en niet niet willen.
Bang voor de consequenties (moeder kwetsen, stiefvader boos maken, evt geen contact meer een hele tijd, kinderen die dat erg vinden enz enz enz)
Dank uquote:
Dat zijn keuzes die je helemaal niet wilt makenquote:Ah ja. Maak in dat wat jij zei van school huis en man en dan heb je mij![]()
Makkelijke keuzes allemaal he.
En dat ziekte dan de reden is, is helemaal kut![]()
Dat is ook hel begrijpelijkquote:Op zondag 5 december 2010 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het KAN altijd, alleen weet ik niet of willen nu helemaal het juiste woord is, in mijn geval is het iig niet durven en niet niet willen.
Bang voor de consequenties (moeder kwetsen, stiefvader boos maken, evt geen contact meer een hele tijd, kinderen die dat erg vinden enz enz enz)
Ik kán het wel, maar vanbinnen kook/huil/ril ik ondertussen wel hoorquote:Op zondag 5 december 2010 14:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat bedoelde ik dus, dat jij me juist iemand lijkt die dat wel wil en kan![]()
zo dat is duudelek
die zit heel lief op de bank te sippenquote:kakkerlakker
Van de jongste een beetje jammer thoughquote:Op zondag 5 december 2010 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jageen stress meer vd oudste. Jongste is een beetje overgeprikkeld, niet tukkie doen en veel huilen
Dan kwets ik haar en ze heeft al genoeg ellende aan haar hoofdquote:Op zondag 5 december 2010 14:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gebeurt als je het wel doet?
ooh zo'n kakkerlakquote:Op zondag 5 december 2010 14:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Dank u
[..]
Dat zijn keuzes die je helemaal niet wilt maken
[..]
Dat is ook hel begrijpelijk
[..]
Ik kán het wel, maar vanbinnen kook/huil/ril ik ondertussen wel hoor
[..]
die zit heel lief op de bank te sippen
wehehehehehehheehehehehehehehehquote:
mja niks aan te doen hij zit nu naast me tv kijken, en ik dommel een beetje wegquote:Op zondag 5 december 2010 14:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van de jongste een beetje jammer though
eerst helemaal blij dat er geschoord is, en nu hoor ik hem niet meerquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 14:37 schreef Muck het volgende:
[..]
eerst helemaal blij dat er geschoord is, en nu hoor ik hem niet meer
Klinkt op zich niet verkeerdquote:Op zondag 5 december 2010 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja niks aan te doen hij zit nu naast me tv kijken, en ik dommel een beetje weg
Dat wéét ik niet, daar ben ik bang voorquote:Op zondag 5 december 2010 14:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dan kan het dus niet , als het niet gaat omdat er 100% een conflict komt kan het dus niet
Mja, de vraag is dan hoe lang je jezelf wil laten kwetsen. Want zij kwetst jou op deze manier ook.quote:Op zondag 5 december 2010 14:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Dan kwets ik haar en ze heeft al genoeg ellende aan haar hoofd
Er is de laatste tijd al genoeg uitgesproken.quote:Op zondag 5 december 2010 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, daar ben ik bang voor
[..]
Mja, de vraag is dan hoe lang je jezelf wil laten kwetsen. Want zij kwetst jou op deze manier ook.
(Ik speel advocaat va de duivel, want ik vind dus niet dat je dingen persé moet uitspreken, maar heb pas een gesprek gehad met mensen die dit tegen mij zeiden en ben het er nog steeds niet mee eens.)
dan zit er weinig anders op dan proberenquote:Op zondag 5 december 2010 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat wéét ik niet, daar ben ik bang voor
[..]
Mja, de vraag is dan hoe lang je jezelf wil laten kwetsen. Want zij kwetst jou op deze manier ook.
(Ik speel advocaat va de duivel, want ik vind dus niet dat je dingen persé moet uitspreken, maar heb pas een gesprek gehad met mensen die dit tegen mij zeiden en ben het er nog steeds niet mee eens.)
Ik snap datquote:Op zondag 5 december 2010 14:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Er is de laatste tijd al genoeg uitgesproken.
En er zijn gewoon een aantal dingen waar we het nooit eens over zullen worden
Voorlopig niet. Ik ben vaak genoeg een egoïst genoemdquote:Op zondag 5 december 2010 14:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan zit er weinig anders op dan proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |