quote:sintrklaas is leuk
quote:weet je waar mijn bassie ligt
quote:benje vanavond wel op tijd tuis
quote:pap reageer eens
quote:?????
Ik kan het nummer natuurlijk gaan bellen en kijken wie er op neemt. Maar dat durf ik eigenlijk niet. Na dat laatste sms'je is het gelukkig opgehouden. Dat laatste sms'je kreeg ik trouwens om 22:14:02. Dus ik hoop dat het nu gestopt is. Iemand een idee wat ik moet doen, want ik vind het heel erg ergerlijk. En ik kan nergens het nummer blokkeren.quote:?????RONAAAAAAAALD?????
quote:Op zondag 5 december 2010 10:49 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat nou? die gast hoort allang van het forum "verdwenen" te zijn. En toch komt hij steeds terug.
Wat klopt er niet? Right.
open er dan een apart topic over ipv dit topic te verneukenquote:Op zondag 5 december 2010 10:49 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat nou? die gast hoort allang van het forum "verdwenen" te zijn. En toch komt hij steeds terug.
Wat klopt er niet? Right.
Misschien ben je de vader wel en weet dat kind meer dan jij!quote:Op zondag 5 december 2010 10:50 schreef eleusis het volgende:
Ik heb ook zo'n kind dat elke paar weken belt.
"PAPPAAA?"
"Ik ben je vader niet."
of ik laat hem een minuut liggen bij de muziek
Toch blijft ze maar bellen
Waarschijnlijk heb je jezelf eens ingeschreven op een site dat je graag telefoontjes van hijgende vrouwen ontvangt.quote:Op zondag 5 december 2010 10:52 schreef tochweerhenk het volgende:
Ja ik word dagelijks gebeld door zijn hijgend wijf![]()
![]()
En het blijft maar doorgaan ze blijft maar bellen en hijgen![]()
![]()
Vet irritant.
In hoop het, heb t nummer gegoogled en is een enorme villa in Larenquote:Op zondag 5 december 2010 10:52 schreef LXIV het volgende:
[..]
Misschien ben je de vader wel en weet dat kind meer dan jij!
HAHAHAHAAHquote:Op zondag 5 december 2010 10:54 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heb je jezelf eens ingeschreven op een site dat je graag telefoontjes van hijgende vrouwen ontvangt.
heute kneute knackebröd doet t altijd goedquote:Op zondag 5 december 2010 10:54 schreef Ezio het volgende:
Ik heb ook net een nieuw nummer, en wordt steeds gebeld door een of andere Finse familie. Nu is mijn fins nog heel beperkt dus hangen ze vaak gewoon op als ik iets zeg
Scandinaviers niet kunnen onderscheidenquote:Op zondag 5 december 2010 10:55 schreef EvilElitist het volgende:
[..]
heute kneute knackebröd doet t altijd goed
Dat is zweeds.quote:Op zondag 5 december 2010 10:55 schreef EvilElitist het volgende:
[..]
heute kneute knackebröd doet t altijd goed
boeie, met een beetje geluk trol je ze er dus mee.quote:Op zondag 5 december 2010 10:59 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Scandinaviers niet kunnen onderscheiden
Jukmaäkii Pääiikönii
En dat slaat nergens op, dat betekent gewoon niks. Je kunt in het fins sowieso niet meer dan 3 klinkers op rij hebben, en u en a kunnen niet in hetzelfde woord zitten als äquote:Op zondag 5 december 2010 10:59 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Scandinaviers niet kunnen onderscheiden
Jukmaäkii Pääiikönii
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |