Ga dan ook even naar pagina 105, mongool.quote:Op zondag 5 december 2010 00:36 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]
Ze staan 4e en er haken gelijk 25.000 man af ..
Ehm ligt misschien ook aan het weer koud. gedoe met de treinen. Wil trouwens niet zeggen dat er anders wel 50.000 hadden gezeten daar is deze wedstrijd simpelweg niet interessant genoeg voor.quote:Op zondag 5 december 2010 00:36 schreef PIETR het volgende:
[ afbeelding ]
Ze staan 4e en er haken gelijk 25.000 man af ..
voor een club met 4 mil sups moet 50k niet veel zijn toch?quote:Op zondag 5 december 2010 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm ligt misschien ook aan het weer koud. gedoe met de treinen. Wil trouwens niet zeggen dat er anders wel 50.000 hadden gezeten daar is deze wedstrijd simpelweg niet interessant genoeg voor.
Ik snap overigens niet dat er mensen zijn die zo denken.. Of je nou tegen Real Madrid, MVV of Nec speelt.. je komt toch alleen maar voor AJAX?quote:Op zondag 5 december 2010 00:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm ligt misschien ook aan het weer koud. gedoe met de treinen. Wil trouwens niet zeggen dat er anders wel 50.000 hadden gezeten daar is deze wedstrijd simpelweg niet interessant genoeg voor.
Als ik naar het stadion ga. ga ik voor Ajax ja maar ik heb graag een aansprekende tegenstander in plaats van een club waar Ajax (in normale doen) toch met gemak van wint.quote:Op zondag 5 december 2010 00:39 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
[..]
Ik snap overigens niet dat er mensen zijn die zo denken.. Of je nou tegen Real Madrid, MVV of Nec speelt.. je komt toch alleen maar voor AJAX?
Jaja we weten het nu wel.quote:Op zondag 5 december 2010 00:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
voor een club met 4 mil sups moet 50k niet veel zijn toch?
pas nou maar op dat je niet te veel gaat trollen, want als Feye morgen verliest ....quote:Op zondag 5 december 2010 00:44 schreef PIETR het volgende:
Bij de meeste clubs werkt dat zo ja. Alleen niet bij jullie
quote:Op zondag 5 december 2010 00:39 schreef Doublepain het volgende:
[..]
voor een club met 4 mil sups moet 50k niet veel zijn toch?
Alsjeblieft ik quote mezelf gewoon.quote:Op zondag 5 december 2010 00:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Weinig treinen, wedstrijd dag vervroegd, en 40 duizend seizoenskaarthouders waardoor het al snel opvalt als er een paar geen zin hebben door het weer. Of niet konden door het eerder genoemde treinverkeer/vervroeging. En ja ik weet dat je trolled maar ik gun je mijn reactie!
In de Eredivisie. (Anders krijg je-Doubleplain: Zal vast wel een keer gebeuren in de Jupiler league)quote:Op zondag 5 december 2010 01:01 schreef Paul-89 het volgende:
Ooit zijn er tijden geweest dat Ajax en Feyenoord om de titel streden. Hopen dat het ooit eens terugkeert.
Niet zeiken hij loopt wel bijna 1 op 2.quote:Op zondag 5 december 2010 01:43 schreef Doublepain het volgende:
Met Mido in de spits, zijn jullie idd verzekerd van plek 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |