Is toch al wat met sneeuwquote:Op zondag 5 december 2010 00:54 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Weet je wel hoe koud! Bovendien kende ik die groep niet. Heb wel heel gezellig zitten kletsen in het bubbelbad en later op de bank bij de open haard met twee leuke mensen en nieuwe kennissen opgedaan dus
.
En ik heb me wel afgewreven met sneeuw na de opgietsessie. Geldt dat ook?
Jij was ook altijd wel actief in GCSCquote:
heel mooi nummer iddquote:
Jaquote:Op zondag 5 december 2010 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij was ook altijd wel actief in GCSC
Sweet dreams taartjequote:Op zondag 5 december 2010 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
Als jullie nou eens ophouden met zo leuk zijn, dan kan ik tenminste weer op tijd naar bed![]()
Slaap lekker skatjes![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 december 2010 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
Als jullie nou eens ophouden met zo leuk zijn, dan kan ik tenminste weer op tijd naar bed![]()
Slaap lekkerquote:Op zondag 5 december 2010 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
Truste Estéquote:Op zondag 5 december 2010 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
naar bed trutquote:Op zondag 5 december 2010 00:57 schreef suikertaartje het volgende:
Slaap Lekkerquote:Op zondag 5 december 2010 00:59 schreef D. het volgende:
Ik ga naar mijn boek luisteren, en daarna slapen
Trusten y'all
Ik was best goed met die haiku's jaquote:Op zondag 5 december 2010 00:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij was ook altijd wel actief in GCSC
Veel luisterplezier en alvast welterustenquote:Op zondag 5 december 2010 00:59 schreef D. het volgende:
Trusten y'all
Slaap lekker Roosquote:Op zondag 5 december 2010 00:59 schreef D. het volgende:
Trusten y'all
Ja echt welquote:Op zondag 5 december 2010 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was best goed met die haiku's ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |