SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:13 schreef Duderella het volgende:
Bejaarde toneelgangers die denken dat een toneelstuk poppenkast is. "Pas op Jan Klaassen! De boef komt eraan!" En vervolgens hun Tena vol lachen ook als het géén lach-moment is.![]()
Echt waar, er zaten watergolfjes in de zaal hardop tegen de acteurs aan te praten. "Dat meent íe niet! Nee hoor!"![]()
![]()
Oh boy.![]()
Dat het een toneelstuk van dezelfde mensen (o.a. zij van Van Kooten) als van Alles is Liefde, stemde ons al wat huiverig, en dat was terecht.
Ik ga nóóit, nóóit meer naar één toneelstuk zonder Hans Kesting of Renée Fokker.![]()
En nu snel even teruglezen.
Kun je daar mee bellen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:15 schreef borisz het volgende:
Ben naar mobieltjes aan het kijken.. Denk dat mijn volgende telefoon een HTC Desire gaat worden
.
Oh welnee, altijd ook weer leerzaam en als het merendeel van wat we zien maar adembenemend is, dan is het goed.quote:
Balokkerrrrrrrrr!quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:20 schreef LieLie het volgende:
Ik moet zo'n sudderplaatje, waar koop je dat?
Niet teruglezen en uit de buurt van voetbalsites blijvenquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:23 schreef golfer het volgende:
We hebben de helse terugtocht vanuit Utrecht naar Bloemendaal weer overleefd.
Op sommige stukken was het echt slecht en glad, maar uiteindelijk toch binnen een uur weer thuis.
Lekker bijgekletst en gegeten en gedronken bij onze vrienden.
Moet ik nog iets teruglezen of zijn er verder geen wereldschokkende zaken gebeurd?
Alleen de tapas van Tezz waren wereldschokkend, volgens mij.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:23 schreef golfer het volgende:
We hebben de helse terugtocht vanuit Utrecht naar Bloemendaal weer overleefd.
Op sommige stukken was het echt slecht en glad, maar uiteindelijk toch binnen een uur weer thuis.
Lekker bijgekletst en gegeten en gedronken bij onze vrienden.
Moet ik nog iets teruglezen of zijn er verder geen wereldschokkende zaken gebeurd?
Was niet het plan, maar is er wel van gekomen jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en met goed vet.
na de olijfjes pak je zeker alsnog kruidnootjes
Wereldschokkend?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Alleen de tapas van Tezz waren wereldschokkend, volgens mij.![]()
Mooi veilig thuis jullie!
Dus jullie zitten gewoon aan de whisky?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:24 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Steer had 5 glazen wijn gedronken, maar verder alles normaal hier hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |