SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen met zelfspot kun je overleven...
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:13 schreef Duderella het volgende:
Bejaarde toneelgangers die denken dat een toneelstuk poppenkast is. "Pas op Jan Klaassen! De boef komt eraan!" En vervolgens hun Tena vol lachen ook als het géén lach-moment is.![]()
Echt waar, er zaten watergolfjes in de zaal hardop tegen de acteurs aan te praten. "Dat meent íe niet! Nee hoor!"![]()
![]()
Oh boy.![]()
Dat het een toneelstuk van dezelfde mensen (o.a. zij van Van Kooten) als van Alles is Liefde, stemde ons al wat huiverig, en dat was terecht.
Ik ga nóóit, nóóit meer naar één toneelstuk zonder Hans Kesting of Renée Fokker.![]()
En nu snel even teruglezen.
Kun je daar mee bellen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:15 schreef borisz het volgende:
Ben naar mobieltjes aan het kijken.. Denk dat mijn volgende telefoon een HTC Desire gaat worden
.
Oh welnee, altijd ook weer leerzaam en als het merendeel van wat we zien maar adembenemend is, dan is het goed.quote:
Balokkerrrrrrrrr!quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:20 schreef LieLie het volgende:
Ik moet zo'n sudderplaatje, waar koop je dat?
Niet teruglezen en uit de buurt van voetbalsites blijvenquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:23 schreef golfer het volgende:
We hebben de helse terugtocht vanuit Utrecht naar Bloemendaal weer overleefd.
Op sommige stukken was het echt slecht en glad, maar uiteindelijk toch binnen een uur weer thuis.
Lekker bijgekletst en gegeten en gedronken bij onze vrienden.
Moet ik nog iets teruglezen of zijn er verder geen wereldschokkende zaken gebeurd?
Alleen de tapas van Tezz waren wereldschokkend, volgens mij.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:23 schreef golfer het volgende:
We hebben de helse terugtocht vanuit Utrecht naar Bloemendaal weer overleefd.
Op sommige stukken was het echt slecht en glad, maar uiteindelijk toch binnen een uur weer thuis.
Lekker bijgekletst en gegeten en gedronken bij onze vrienden.
Moet ik nog iets teruglezen of zijn er verder geen wereldschokkende zaken gebeurd?
Was niet het plan, maar is er wel van gekomen jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en met goed vet.
na de olijfjes pak je zeker alsnog kruidnootjes
Wereldschokkend?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:26 schreef Duderella het volgende:
[..]
Alleen de tapas van Tezz waren wereldschokkend, volgens mij.![]()
Mooi veilig thuis jullie!
Dus jullie zitten gewoon aan de whisky?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:24 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
Steer had 5 glazen wijn gedronken, maar verder alles normaal hier hoor
Waar kan ik die tapas bewonderen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:26 schreef Duderella het volgende:
Alleen de tapas van Tezz waren wereldschokkend, volgens mij.![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Wereldschokkend?![]()
Overigens hang ik nu een slot op de koelkast. Manlief heeft de voorraad voor morgen ontdekt.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus jullie zitten gewoon aan de whisky?
Ik heb er ook maar eentje ingeschonken.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Dus jullie zitten gewoon aan de whisky?
In Tezz haar koelkastquote:
Weet je zeker dat het in de Schouwburg was?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:13 schreef Duderella het volgende:
Bejaarde toneelgangers die denken dat een toneelstuk poppenkast is. "Pas op Jan Klaassen! De boef komt eraan!" En vervolgens hun Tena vol lachen ook als het géén lach-moment is.![]()
Echt waar, er zaten watergolfjes in de zaal hardop tegen de acteurs aan te praten. "Dat meent íe niet! Nee hoor!"![]()
![]()
Oh boy.![]()
Dat het een toneelstuk van dezelfde mensen (o.a. zij van Van Kooten) als van Alles is Liefde, stemde ons al wat huiverig, en dat was terecht.
Ik ga nóóit, nóóit meer naar één toneelstuk zonder Hans Kesting of Renée Fokker.![]()
En nu snel even teruglezen.
Of in het Wat eet ik vandaag-topicquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
In Tezz haar koelkast
(mits sleutel)
Fok Foodgawker toch?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Of in het Wat eet ik vandaag-topic
Ja? Jeetje zeg, die Tezz is wel aan het patsenquote:
Ikke wel!quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:38 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja? Jeetje zeg, die Tezz is wel aan het patsen
Ja hoor, die weten we op de tast te vinden!quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het in de Schouwburg was?
Nou het was wel bijna allemaal op. Heb voor morgen alleen nog balletjes in tomatensaus en dolma's. Ga nog wat pincho's bijmaken en de rest zie ik wel. Ik geef mijn gasten van morgen gewoon eerst heel veel pepernoten!quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
In Tezz haar koelkast
(mits sleutel)
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:40 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ikke wel!
Ik ben er ook trots op. Dus ga ik het gewoon spammen.
Gevonden.quote:
Nachtdienst en het is drúk in het ziekenhuisquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:40 schreef Duderella het volgende:
Ja hoor, die weten we op de tast te vinden!
Het was gewoon een wat ongelukkige keuze onzerzijds, gecombineerd met Gronings toneelpubliek in dit genre. Bij de gekkigheid van TGA blijven deze bejaarden wel weg (dáár komen hele leuke bejaarden!).
Maar goed, het toneelstuk was gewoon onze smaak niet. Daar kunnen die Tena Ladies & Gentlemen ook niets aan doen natuurlijk.![]()
Hoe'st Isa?
Als ie maar niet oud en taai geworden is die tonijn !quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:43 schreef Duderella het volgende:
Ik ga morgen sushi maken.
De tonijn was mee naar de schouwburg.![]()
Ik hoop maar dat hij niet al te erg geschrokken is.
Druk ook met sneeuw-slachtoffers? Ik hoop het niet!quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nachtdienst en het is drúk in het ziekenhuisMet allemaal technische meneren, want de stroom was uitgevallen en de noodstroom niet aan gegaan. Paniek. Nu wel weer stroom, alleen is de vraag: waarom ging de noodstroom niet aan.
Ik denk dat de dames en heren in de schouwburg vanavond dachten dat ze bij Tante Greetje's café waren
Springt het nou al?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:46 schreef Bluezz het volgende:
oh en mijn haar is echt kort zonder sjaaltje![]()
Spannend, manquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nachtdienst en het is drúk in het ziekenhuisMet allemaal technische meneren, want de stroom was uitgevallen en de noodstroom niet aan gegaan. Paniek. Nu wel weer stroom, alleen is de vraag: waarom ging de noodstroom niet aan.
Ik denk dat de dames en heren in de schouwburg vanavond dachten dat ze bij Tante Greetje's café waren
Niet?quote:
Foto?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:46 schreef Bluezz het volgende:
Tezz
Dude![]()
Isa
En verder lees ik niet terug... oh en mijn haar is echt kort zonder sjaaltje![]()
Lekkerquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:52 schreef Bluezz het volgende:
In het vorige topic een voor en na foto
Ziekenhuizen hebben toch x10 noodscenario's, toch?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Laat nou es zien.quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:46 schreef Bluezz het volgende:
Tezz
Dude![]()
Isa
En verder lees ik niet terug... oh en mijn haar is echt kort zonder sjaaltje![]()
Ow ja iewwwwww ik maak wel een nieuwe zonder sjaaljte maar eerst ff ik vertrek terugkaikequote:
Alweer?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:55 schreef Tezz het volgende:
Goed, tijd voor bedje!
Kind heeft haar schoen gezet dus die staat vermoedelijk vroeg aan mijn bed....
Uhuhquote:
Fotomomentje ter propaganda.quote:Op zondag 5 december 2010 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is bizarRio de Janeiro, waar politie en leger op voet van oorlog is met de drugswereld. Moet je die journalisten zien
Ik vind het leukquote:Op zondag 5 december 2010 00:02 schreef Bluezz het volgende:
http://www.uploader.be/output/1291503688.jpg
http://www.uploader.be/output/1291503644.jpg
en nou nie meer zeure![]()
Ik vind de lengte tof! En de kleur ook, maar die had je zelf al gedaan toch? Ik zou de pony wat warriger over je voorhoofd draperen. Nu is hij nog zo netjes ter zijde geduwd, maar dat mag wel wat brutaler bij jou!quote:Op zondag 5 december 2010 00:02 schreef Bluezz het volgende:
Hele vorige topic doorgespit:quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:52 schreef Bluezz het volgende:
In het vorige topic een voor en na foto
Nee hoorquote:Op zondag 5 december 2010 00:02 schreef Duderella het volgende:
[..]
Fotomomentje ter propaganda.
Of dacht je dat drugsoorlogen alleen met vuurgevechten werden beslecht?
Mooi coupie hebbie zoquote:Op zondag 5 december 2010 00:02 schreef Bluezz het volgende:
Ga je wel eens naar de World Press tentoonstelling die jaarlijks ook door Nederland 'tourt'? Daar zie je dat ook steeds zo wrang. Bizar, hoe het gaat. "Wacht even, ik hou een bebloed Israelisch jochie vast. Licht okay?". En dat gaat dan de wereld over.quote:Op zondag 5 december 2010 00:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorIk snap het wel, maar ik vind het gewoon bizar. Ik heb wel eens een documentaire gezien over James Nachtwey. Die heet War Photographer aanrader trouwens voor de liefhebbers van goeie documentaires. Die vond ik ook al zo bizar. Als je ziet hoe die mensen werken....echt waar...
Heb ik het he-le-maal voor niks doorgenomemquote:Op zondag 5 december 2010 00:12 schreef PdeHoog het volgende:
Je had het topic daarvoor moeten hebben
[CUL SC] Met schattige Brabantse meisjes
Ik ben het wel van plan elke keer, maar uiteindelijk ga ik nooitquote:Op zondag 5 december 2010 00:16 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ga je wel eens naar de World Press tentoonstelling die jaarlijks ook door Nederland 'tourt'? Daar zie je dat ook steeds zo wrang. Bizar, hoe het gaat. "Wacht even, ik hou een bebloed Israelisch jochie vast. Licht okay?". En dat gaat dan de wereld over.
Mooie docu inderdaad.
Ik heb altijd de stok achter de deur dat ik met mijn studenten ernaar toe 'moet'. Anders zou het mij ook snel genoeg ontglippen hoor.quote:Op zondag 5 december 2010 00:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ben het wel van plan elke keer, maar uiteindelijk ga ik nooitTijdgebrek en andere prio's
Dat lijkt me idd zo'n zelfde ervaring.
quote:Op zondag 5 december 2010 00:20 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik heb altijd de stok achter de deur dat ik met mijn studenten ernaar toe 'moet'. Anders zou het mij ook snel genoeg ontglippen hoor.
Ruilen?quote:Op zondag 5 december 2010 00:28 schreef TAV74 het volgende:
Damn, ik ben moe maar ik heb geen zin om te gaan slapen
Euhm, ik kan de deal nog niet helemaal overzien geloof ikquote:
NOg 1 whisky en je bent wegquote:Op zondag 5 december 2010 00:28 schreef TAV74 het volgende:
Damn, ik ben moe maar ik heb geen zin om te gaan slapen
Working on itquote:
In het kort: jij blijft wakker, ik mag dan slapenquote:Op zondag 5 december 2010 00:29 schreef TAV74 het volgende:
Euhm, ik kan de deal nog niet helemaal overzien geloof ik
Hmm, nah, ik red me zo ook welquote:Op zondag 5 december 2010 00:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In het kort: jij blijft wakker, ik mag dan slapen
quote:
Grappig inderdaadquote:
Beetje MTV Icons idee. Vind het altijd wel lollig om een band te zien die naar en cover van zichzelf zit te kijken.quote:Op zondag 5 december 2010 00:39 schreef Duderella het volgende:
En voor zo'n publiek dan ook. Gedurfd!
Ja, dit is normaal echt een ballad, leuke eigen draai zoquote:
zat me net te bedenken dat dat ook al ouwe kerels aan het worden zijnquote:
Inderdaad, ik dacht net hetzelfde.quote:Op zondag 5 december 2010 00:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zat me net te bedenken dat dat ook al ouwe kerels aan het worden zijnWas 15 toen ze doorbraken, dat is al mijn halve leven geleden
![]()
Heb ze 1x gezien op beeckestijnpop. Ook al weer een tijdje geleden.quote:Op zondag 5 december 2010 00:45 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
zat me net te bedenken dat dat ook al ouwe kerels aan het worden zijnWas 15 toen ze doorbraken, dat is al mijn halve leven geleden
![]()
quote:Op zondag 5 december 2010 00:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Inderdaad, ik dacht net hetzelfde.
Behalve dat ik toen niet 15 was.
Ach ouwe zemelaar...quote:Op zondag 5 december 2010 00:48 schreef TAV74 het volgende:
Tja, dit is dan weer niet helemaal waar ik op zit te wachten..
Pinkpop 96quote:Op zondag 5 december 2010 00:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb ze 1x gezien op beeckestijnpop. Ook al weer een tijdje geleden.
checkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op zondag 5 december 2010 00:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
checkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
Beeckestijnpop was 2001 zie ik nu. Toen was ik 12. Alweer 9 jaar geleden dusquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 00:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Beeckestijnpop was 2001 zie ik nu. Toen was ik 12. Alweer 9 jaar geleden dus.
Ja dat vind ik eigenlijk ook wel.quote:Op zondag 5 december 2010 00:53 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben absoluut geen Meeuwis fan, maar het is een goede zanger geworden vind ik
Oh die wil ik wel!quote:Op zondag 5 december 2010 00:52 schreef TAV74 het volgende:
ik zou eigenlijk Normaal verwachten op een of andere manier...
Ja precies. Soms zelfs genreoverstijgende nummers. Maar binnen het genre een artiest die ik erg kan waarderen om wat hij doet. Terwijl ik het genre dus idd doorgaans niet leuk vindquote:Op zondag 5 december 2010 00:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ja dat vind ik eigenlijk ook wel.
Niet in mijn genre, maar hij heeft het hartstikke puik gedaan.
Mja, maar daar is dan die vermaledijde kruin voorop die mijn ponydingesvoorhoofdbedekking altijd in 2en splitstquote:Op zondag 5 december 2010 00:04 schreef Duderella het volgende:
Ik vind de lengte tof! En de kleur ook, maar die had je zelf al gedaan toch? Ik zou de pony wat warriger over je voorhoofd draperen. Nu is hij nog zo netjes ter zijde geduwd, maar dat mag wel wat brutaler bij jou!
Zijn toch ergens wel verbonden als dialect rockers. En ik vind ze allebei op hun best als ze meer nostalgische dingen doen.quote:
Beeckestijnpop is het gratis popfestival hier. Voor mij kwartier lopenquote:Op zondag 5 december 2010 00:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
![]()
vergeet soms hoe jongen sommigen hier zijn.. ik voel me altijd het kuukenomdat ik altijd overal de jongste ben, maar hier dus niet
Die heb ik ook, sis.quote:Op zondag 5 december 2010 00:56 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mja, maar daar is dan die vermaledijde kruin voorop die mijn ponydingesvoorhoofdbedekking altijd in 2en splitst![]()
Wat je ook wil verbouwen aan die pony, hoe wild je het ook wil hebben zegt kruin : No way José
![]()
Ben ik met je eens.quote:Op zondag 5 december 2010 00:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zijn toch ergens wel verbonden als dialect rockers. En ik vind ze allebei op hun best als ze meer nostalgische dingen doen.
Whehe, ik had ook ineens allerlei inspiratie.quote:Op zondag 5 december 2010 01:01 schreef Duderella het volgende:
O, en dan ontdek je dat we geen CD-speler meer hebben (die mis je altijd laat op de avond.). Misschien nog een plaatje draaien dan.
Nee, dat ben ik.quote:Op zondag 5 december 2010 00:52 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
vergeet soms hoe jongen sommigen hier zijn.. ik voel me altijd het kuukenomdat ik altijd overal de jongste ben, maar hier dus niet
quote:
Opa, kijk ik vond op zolderquote:
Ik ben geen Rotterdams ketelbinkie.quote:Op zondag 5 december 2010 01:06 schreef TAV74 het volgende:
Opa, kijk ik vond op zolder
Een foto van een oude boot
Is dat nog van voor de oorlog
Van die oude vissersvloot
Is ut nog zo drukjes?quote:Op zondag 5 december 2010 00:33 schreef Isabeau het volgende:
In het kort: jij blijft wakker, ik mag dan slapen
Jochie dat is een gelukkiequote:Op zondag 5 december 2010 01:06 schreef TAV74 het volgende:
Opa, kijk ik vond op zolder
Een foto van een oude boot
Is dat nog van voor de oorlog
Van die oude vissersvloot
De Zuiderzee lag helegaar niet bij Rotterdamquote:
Lekker slapen jochiequote:Op zondag 5 december 2010 01:12 schreef borisz het volgende:
Beste mensen,
Voor komende nacht de beste wensen.
Ik ga nu slapen
Want ik ben alleen maar aan het gapen
Tot slot Nog iets van het goede doel
Want dat nummer geeft veel gevoel
Ja hoor, drie maal per week mag ze schoentje zetten! Een keer per week krijgt ze een cadeautje (een vel stickers of zo) en die andere keren 'slechts; wat pepernoten!quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:57 schreef Duderella het volgende:
[..]
Alweer?
Gaat dat meermalen tegenwoordig?
Jaquote:Op zondag 5 december 2010 09:56 schreef LieLie het volgende:
Pff, ik moet ook zo hoesten! Wordt nu ook nog snotterig.
Veel plezier, DEquote:Op zondag 5 december 2010 10:57 schreef DarkElf het volgende:
Goeiemorgen! Gisteren veilig naar Leuven geraakt (waar t gezellig was)en dus ook weer veilig thuis aangekomen.
Nu eens lekker ontbijten met zelfgebakken brood en lekkere belegjes en een uurtje Pilates doen en dan straks naar mijn zusje en zwager om Sint te vierenGezellig!
beetje een lief dagboek postje, *grin
beterschap aan de gammelen!
Ze zouden wel mooi gek zijnquote:Op zondag 5 december 2010 11:09 schreef PdeHoog het volgende:
IKEA
Ze beginnen eindelijk verstandig te worden. Geen gezeik meer van karretjes die het terrein niet af mogen, zelfscan-kassa's, PC's waarop je zelf kan nakijken waar dingen staan. You gotta love itEnige wat ze nu nog ff moeten fixen is een directe route naar het magazijn ipv hun "shortcut" door de woonaccessoireafdelingen
Ja. Ik ben ook bang dat dat niet gaat gebeurenquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 11:18 schreef borisz het volgende:
Bij Business Class een speciale whisky. De John Walker een 90 jaar oude whisky. (Dus niet Johnnie)
3000 euro per fles. Maar goed dat is dan wel een kristallen fles en met 24 karaats gouden dingetje bij de nek van de fles
quote:Op zondag 5 december 2010 11:24 schreef LieLie het volgende:
We hebben vanavond ook weer Drentse pizza, die heeft meneer bedacht
Drentse pizza? dat vraagteken betekent dus: leg eens uit!quote:Op zondag 5 december 2010 11:24 schreef LieLie het volgende:
We hebben vanavond ook weer Drentse pizza, die heeft meneer bedacht
Haha, die Drentse Kosterworst van hierboven heeft ook kruidnagel erin. Vind het echt lekkerquote:Op zondag 5 december 2010 11:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Boerenmetworst, en nagelkaas. Maar we zien net dat nagelkaas Fries is
Misschien moet het dan geen drentse pizza maar noordoostelijk-nederlandse-pizza hetenquote:Op zondag 5 december 2010 11:27 schreef LieLie het volgende:
[..]
Boerenmetworst, en nagelkaas. Maar we zien net dat nagelkaas Fries is
Ik ken de Drentse Kosterworst wel hoorquote:Op zondag 5 december 2010 11:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haha, die Drentse Kosterworst van hierboven heeft ook kruidnagel erin. Vind het echt lekker
Als je die in dunne plakjes snijdt, kan het als 'pepperoni' gebruikt worden.
quote:Op zondag 5 december 2010 11:40 schreef Tezz het volgende:
My god. Ik heb echt een kookverslaving.
Ben dus gewoon weer doorgegaan met tapas maken. Kan ik mijn gasten van vanmiddag ook nog even verwennen.
(Zou er een therapiegroepje voor zijn?)
quote:Op zondag 5 december 2010 11:48 schreef MissHobje het volgende:
Ik ga zo de kerstboom naar boven halen en dan versieren![]()
Das mijn traditie met sinterklaas hehe.
Oh ja dat is nog best lastigquote:Op zondag 5 december 2010 11:52 schreef Tezz het volgende:
Manlief is cadeautjes ophalen bij de opa's en oma. Die moeten naar zolder (waar onze pakjes al klaar staan) en dan komt straks, als het donker is, zwarte Piet die het raam open laat staan en alle cadeautjes op zolder neerzet!
Nu nog een manier vinden voor mijn man om de cadeautjes die hij zometeen achter in de auto heeft liggen ongezien op zolder te krijgen.
Ik ga zometeen lekker met dochterlief in bad. Dan blijft ze tenminste minstens 10 minuten op 1 plek en kan mijn man de cadeautjes naar zolder brengen.quote:Op zondag 5 december 2010 12:00 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja dat is nog best lastig
Er staat weer een heerlijk volkorenbroodje te rijzen
En wat ben ik toch bilj dat we gister niet zijn blijven slapen... zo lekker in je eigen bed wakker worden
Ik heb twee weken geleden ook een *paarse* trui gekocht. Gesynchroniseerd kleden vandaag?quote:Op zondag 5 december 2010 12:14 schreef LieLie het volgende:
Oja, Steer, ik heb as we speak een paars shirtje aan
Tuurlijkquote:Op zondag 5 december 2010 12:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb twee weken geleden ook een *paarse* trui gekocht. Gesynchroniseerd kleden vandaag?
Oeh, ik wil ookquote:Op zondag 5 december 2010 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb vanavond heerlijke erwtensoep met roggebrood en katenspek
Ninja editquote:Op zondag 5 december 2010 12:26 schreef Sunnythesun het volgende:
mogge! middag
Veel Sintplannen lees ik: alvast veel plezier!
Wij gaan het niet vieren of zo, maar lekker gourmetten samenOp tijd beginnen en er dan lekker lang over doen
Komt er bij ons nooit in.quote:Op zondag 5 december 2010 13:18 schreef TAV74 het volgende:
Kerstboom... voelt nog helemaal niet alsof die al aan de beurt is eigenlijk
Ach, al dat ge-quote:Op zondag 5 december 2010 13:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Komt er bij ons nooit in.
Sowieso al dat stomme commerciële kerstgebeuren.
Ach, ouwe zemelaarquote:Op zondag 5 december 2010 13:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Komt er bij ons nooit in.
Sowieso al dat stomme commerciële kerstgebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er ook niet veel mee trouwens, maar een klein boompje is wel gezellig op zich. Zo lang ik geen kerstmannen en rendieren in mijn tuin hoef
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Dat zijn 2 of 3 liedjes die door elkaar gemixt zijn tot 1 nieuw nummer. Soms tot verrassend leuk/goed resultaat, soms alleen maar erg grappig. Vriend van ons kan het erg goed. Hij heeft een site vol en wordt wel eens op 3fm gedraaidquote:
Ah, een Picea abies "Conica"?quote:Op zondag 5 december 2010 13:19 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zal morgen eens kijken of ik weer zo'n leuk miniboompje kwijt kan in de kamer
Klinkt leuk, die Mario-mash up!quote:Op zondag 5 december 2010 13:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat zijn 2 of 3 liedjes die door elkaar gemixt zijn tot 1 nieuw nummer. Soms tot verrassend leuk/goed resultaat, soms alleen maar erg grappig. Vriend van ons kan het erg goed. Hij heeft een site vol en wordt wel eens op 3fm gedraaid
Ik zeg : doen en dan meteen weer opzeggen. Hellooooooo IPadquote:Op zondag 5 december 2010 13:37 schreef Duderella het volgende:
Klinkt leuk, die Mario-mash up!
Ik kende de term helemaal niet.
Wij dubben over een NRC abonnement met gratis IPad.
en dan ben je lid geworden en blijken de ipads op?quote:Op zondag 5 december 2010 13:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
is een 2 jarig aboquote:Op zondag 5 december 2010 13:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik zeg : doen en dan meteen weer opzeggen. Hellooooooo IPad
En het is de meest simpele editie. Zelf zou ik gaan voor de minimaal 32gb editiie.quote:
Nou, dan draaien ze het wel terug hoor!quote:Op zondag 5 december 2010 13:46 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en dan ben je lid geworden en blijken de ipads op?
Ja sowieso. Die kun je ook kiezen met bijbetaling.quote:Op zondag 5 december 2010 13:51 schreef borisz het volgende:
[..]
En het is de meest simpele editie. Zelf zou ik gaan voor de minimaal 32gb editiie.
We hebben de krant al, maar bij NRC mag je altijd de boel omzetten zodat je van aanbiedingen gebruik kan maken.quote:Op zondag 5 december 2010 13:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh, nou ja, als je nog geen krant hebt is het een leuke aktie toch?
Als je meteen een Ipad koopt ben je wel goedkoper uitquote:Op zondag 5 december 2010 13:53 schreef Duderella het volgende:
We hebben de krant al, maar bij NRC mag je altijd de boel omzetten zodat je van aanbiedingen gebruik kan maken.
Een krantje is zowieso wel lekkerquote:Op zondag 5 december 2010 13:37 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik wil juist van het krantje af. Wij lezen hem zo gefragmenteerd en ook nog eens onderweg. Het wordt te onhandig, dat papier.quote:Op zondag 5 december 2010 13:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Een krantje is zowieso wel lekkerAlleen voor de IPad zou ik 't niet doen. Ik vind 't nog een beetje een gadget. Ik heb er laatst bij Mediamarkt even mee zitten spelen en ik was niet echt onder de indruk.
Moet je dan niet twee Ipad's als je allebei onderweg de krant leest?quote:Op zondag 5 december 2010 14:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik wil juist van het krantje af. Wij lezen hem zo gefragmenteerd en ook nog eens onderweg. Het wordt te onhandig, dat papier.
Ik zie collega's nu de krant op de IPad lezen en zij zijn wel heel positief (sowieso wel over het nut van een IPad).
Nu ja, we dubben nog wel even verder.
Ik ben nogal conservatief in dit soort gevallen denk ikquote:Op zondag 5 december 2010 14:11 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik wil juist van het krantje af. Wij lezen hem zo gefragmenteerd en ook nog eens onderweg. Het wordt te onhandig, dat papier.
Ik zie collega's nu de krant op de IPad lezen en zij zijn wel heel positief (sowieso wel over het nut van een IPad).
Nu ja, we dubben nog wel even verder.
Ik zou de krant niet missen als ik het op de Ipad zou hebben.quote:Op zondag 5 december 2010 14:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ben nogal conservatief in dit soort gevallen denk ikenne, waar moet ik anders de open haard aanmaken? Met de IPad?
Willem II uit is ook niet makkelijkquote:
Ja, 't is vies buiten, Sam kan zeker meteen in bad?quote:Op zondag 5 december 2010 14:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Willem II uit is ook niet makkelijk![]()
Maar voor een Ajacied past momenteel alleen bescheidenheid vrees ik
Lekker frisse neus gehaald in de drap buiten trouwens![]()
Nee, dat niet. Even goed afgedroogd met de handdoek die we voor hem klaar hadden gelegd.quote:Op zondag 5 december 2010 14:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, 't is vies buiten, Sam kan zeker meteen in bad?
Valt mee, die wordt er eigenlijk alleen nat van.quote:Op zondag 5 december 2010 14:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, 't is vies buiten, Sam kan zeker meteen in bad?
Veel plezier en blijf van de zak van die ouwe man met baard af zorg dat je niet in de zak belandt.quote:Op zondag 5 december 2010 14:35 schreef FutureFairytale het volgende:
zo lekker krap met zn 5-en in de auto...net cadeaus ingepakt, ontbeten, 45 min gedanst, soep gemaakt, gedoucht en nu met n volle auto op weg naar mn zus voor het heerlijk avondje
. Iedereen veel plezier!
Ik heb tot 2 uur heel diep geslapenquote:Op zondag 5 december 2010 14:50 schreef Bluezz het volgende:
Kan je wel een beetje slapen overdag, de laatste tijd isa?
* Bluezz gaat lekker ff badderen met een boek zo
Ik ben ook nog niet helemaal overtuigd. Sure, 't is een gelikt ding en hij heeft wel een aantal voordelen - maar uiteindelijk wil ik dan denk ik toch liever een keer een MacBook.quote:Op zondag 5 december 2010 14:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zou de krant niet missen als ik het op de Ipad zou hebben.Maar ik denk dat ik sowieso deze generatie ipads nog even oversla en instap bij een volgende edtitie.
Al is dat ook een centenkwestie.
Welke zender zag je dat?quote:Op zondag 5 december 2010 14:58 schreef Monopoly het volgende:
Hallo CUL liefhebbers!
Ik dacht hier wel antwoord op mijn vraag te kunnen vinden
Vorige week zag ik op een Masterchef-achtig programma op TV dat de kandidaten een nagerecht moesten maken. Het was gemaakt van een soort van deeg. Een toren van een knapperig beslag. Op die toren van knapperige bollen (net zo groot als een oliebol) Suiker in "draadvorm" en eetbare bloemetjes erop geplakt.
Ik weet echt niet hoe ze dat nou noemden, en of het dus echt een 5*** gerecht is om te maken voor een kerstdiner voor vrienden thuis ?
Het klinkt als een croquembouche, een toren van soesjes. Soesjes zijn supersimpel zelf te maken (kun je best eens vantevoren oefenen, ingredienten kosten helemaal niks). Die gesponnen suiker, da's wel wat geavanceerder - suiker smelten en mooi spinnen vereist wel wat handigheid - maar eventueel kun je ook gesmolten chocolade (wit, melk&puur) erover druppelen.quote:Op zondag 5 december 2010 14:58 schreef Monopoly het volgende:
Hallo CUL liefhebbers!
Ik dacht hier wel antwoord op mijn vraag te kunnen vinden
Vorige week zag ik op een Masterchef-achtig programma op TV dat de kandidaten een nagerecht moesten maken. Het was gemaakt van een soort van deeg. Een toren van een knapperig beslag. Op die toren van knapperige bollen (net zo groot als een oliebol) Suiker in "draadvorm" en eetbare bloemetjes erop geplakt.
Ik weet echt niet hoe ze dat nou noemden, en of het dus echt een 5*** gerecht is om te maken voor een kerstdiner voor vrienden thuis ?
Of je frituurt wat mihoen (van die glazige) in wat verse schone olie (gewoon in een pannetje, niet te veel tegelijk, het zet nogal uit!) en besprenkelt dat met poedersuiker. Ziet er zeer verrassend uit en heel simpel te maken. (en nog lekker ook!)quote:Op zondag 5 december 2010 15:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het klinkt als een croquembouche, een toren van soesjes. Soesjes zijn supersimpel zelf te maken (kun je best eens vantevoren oefenen, ingredienten kosten helemaal niks). Die gesponnen suiker, da's wel wat geavanceerder - suiker smelten en mooi spinnen vereist wel wat handigheid - maar eventueel kun je ook gesmolten chocolade (wit, melk&puur) erover druppelen.
Oh ja, dat is ook leukquote:Op zondag 5 december 2010 15:20 schreef Sunnythesun het volgende:
Of je frituurt wat mihoen (van die glazige) in wat verse schone olie (gewoon in een pannetje, niet te veel tegelijk, het zet nogal uit!) en besprenkelt dat met poedersuiker. Ziet er zeer verrassend uit en heel simpel te maken. (en nog lekker ook!)
Dat is waarquote:Op zondag 5 december 2010 15:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook leukMoet wel heel kort vantevoren, het wordt snel taaiig.
Jaquote:Op zondag 5 december 2010 15:31 schreef Sunnythesun het volgende:
Tof om te zien wat ze met de Olymische 400meter baan hebben gedaan in Richmond CanadaPrachtig sportcomplex geworden
Ja vind het ook heel slim dat ze het hebben omgebouwd om sporten te faciliteren die populair zijn in Canada, zoals ijshockey en basketbal. Maar toch ook nog de 400 meter baan zouden kunnen neerleggenquote:Op zondag 5 december 2010 15:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja
Die schaatsbaan in Italie werd helemaal niets meer mee gedaan. Die hal daar is
Oh lekker, ook eens makenquote:Op zondag 5 december 2010 16:08 schreef borisz het volgende:
Ondertussen staat hier een pan hachee op
Dat zei ik toch al, Liequote:Op zondag 5 december 2010 14:07 schreef LieLie het volgende:
Het is echt een toffe serie P!![]()
Jammer dat er niet meer seizoenen van zijn!
Sla de delicious openquote:Op zondag 5 december 2010 16:50 schreef PdeHoog het volgende:
Oh...en er is nu toch besloten dat men bij mij komt eten tweede kerstdagNu maar gaan verzinnen wat het gaat worden
leuk altijd, van die mensen die dit soort beslissingen zo laat nemen
![]()
Dat is actieplan 1. Verder heb ik nog drie planken met kookboekenquote:
Tip voor volgend jaar : alle kadootjes verstoppen en neefje laten zoeken en uitdelenquote:Op zondag 5 december 2010 16:46 schreef PdeHoog het volgende:
HoiOperatie KAST nadert zijn voltooiing. Nog drie planken erin en dan het ergste....alles weer terugzetten
En het jaarlijkse sinterklaasdrama is ook weer voorbij. Het cadeautjesgedeelte duurde 15 minuten en leverde twee CD-bonnen en een chocoladeletter op. En voor mijn zus een gebroken vaas omdat mijn neefje de doos ietsiepietsie te hard neerzette
En hij was een tikkie door het dolle heen dus ik ben gevlucht
Tijd zat johquote:Op zondag 5 december 2010 16:50 schreef PdeHoog het volgende:
Oh...en er is nu toch besloten dat men bij mij komt eten tweede kerstdagNu maar gaan verzinnen wat het gaat worden
leuk altijd, van die mensen die dit soort beslissingen zo laat nemen
![]()
Leuk idee iddquote:Op zondag 5 december 2010 17:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tip voor volgend jaar : alle kadootjes verstoppen en neefje laten zoeken en uitdelen
quote:
lol! Ik wilde ook lamsbout gaan maken nadat ik mijn generale repetitie Beef Wellington niet echt heel geweldig vondquote:Op zondag 5 december 2010 17:13 schreef PdeHoog het volgende:
Denk dat het lamsbout gaat worden
Wilde mijn zus graag eens uitproberen
Lamsbout is ook gewoon lekkerquote:Op zondag 5 december 2010 17:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
lol! Ik wilde ook lamsbout gaan maken nadat ik mijn generale repetitie Beef Wellington niet echt heel geweldig vondIk wilde Lein's recept gebruiken omdat dat echt super lekker was
Alleen nog wel even een vleesthermometer aanschaffen.
Lekkerquote:Op zondag 5 december 2010 17:21 schreef golfer het volgende:
Er wordt door mijn keukenprinsesjegewerkt aan een ouderwetsche Hollandsche boerenkoolstamppotschotel.
Hoe laat kan ik aanschuiven?quote:Op zondag 5 december 2010 17:21 schreef golfer het volgende:
Er wordt door mijn keukenprinsesjegewerkt aan een ouderwetsche Hollandsche boerenkoolstamppotschotel.
Als je nu vertrekt beloof ik dat er nog genoeg over voor je is als je hier bent.quote:Op zondag 5 december 2010 17:23 schreef Isabeau het volgende:
Hoe laat kan ik aanschuiven?![]()
Hemel, wat heb ik daar ineens zin in!
Helaas gaat mijn wekker om 6:30 morgenvroegquote:Op zondag 5 december 2010 17:25 schreef golfer het volgende:
Als je nu vertrekt beloof ik dat er nog genoeg over voor je is als je hier bent.
Ja, dan wordt het wel een erg kort nachtje voor 1 zo'n bord boerenkool.quote:Op zondag 5 december 2010 17:27 schreef Isabeau het volgende:
Helaas gaat mijn wekker om 6:30 morgenvroeg
Op mijn werk hebben ze ook altijd van die overheerlijke boerenkoolstamppot, alleen had ik deze week boterhammetjes meegenomen en vond het wel erg zonde om dan warm eten te kopen. Ik vind mijn zelfgemaakte boerenkool niet zo lekker, helaas.quote:Op zondag 5 december 2010 17:28 schreef golfer het volgende:
Ja, dan wordt het wel een erg kort nachtje voor 1 zo'n bord boerenkool.
Goed idee om nog een nachtje te laten staanquote:Op zondag 5 december 2010 17:30 schreef borisz het volgende:
De hachee is voor morgen. Vanavond goede kip van de poelier met wat patat en wat groente
.
Boerenkool met knof en een pepertje door de spaghetti is ook lekkerquote:Op zondag 5 december 2010 17:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Op mijn werk hebben ze ook altijd van die overheerlijke boerenkoolstamppot, alleen had ik deze week boterhammetjes meegenomen en vond het wel erg zonde om dan warm eten te kopen. Ik vind mijn zelfgemaakte boerenkool niet zo lekker, helaas.
quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 17:48 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
We hebben hier nog 2 afleveringen RC Autumn liggen en dan hebben we alles van RC wel gezien.
Was je niet ontspannen dan?quote:Op zondag 5 december 2010 18:39 schreef TAV74 het volgende:
Zo, lekker lang zitten gourmetten met Sun. Werkt best ontspannend
Nee, hele weekend niet echt helaas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |