Ik 'bijna' 10 keer de mijnequote:Op zaterdag 4 december 2010 23:42 schreef Muck het volgende:
[..]
ik al dubbel zoveel als mijn oude ID
Mijne ookquote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat maak ik zelf nog wel uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Dat is gewoon bijna onmogelijk volgens mijquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel heeeeel toevallig..............
Jouw oude account ken ik natuurlijk nog welquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijne ook
En ik heb er nog een tussendoor gehad, maar dat stelde niet veel voor
ze zijn er allebei niet meer, maar ze waren het welquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is gewoon bijna onmogelijk volgens mijZijn jou pappie en broer wel een beetje lief?
Ik zit nog braaf op mijn eerstequote:Op zaterdag 4 december 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijne ook
coolquote:
quote:
Mijn eerste ook niet hoor, 297 postsquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijne ook
waarom?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
en ALS ik dan een mooi getal moet kiezen, en het mag geen priemgetal zijn...
Dan is het toch 3276
Ik vind 32 en 76 mooi. Weet niet of ik 3276 mooi vind. Even over nadenkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:45 schreef Dr_Flash het volgende:
en ALS ik dan een mooi getal moet kiezen, en het mag geen priemgetal zijn...
Dan is het toch 3276
Ik ook, ik heb alleen wel drie kloonsquote:
ik weet niet eens meer hoeveel ik er hebquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb alleen wel drie kloons
Dan heb je er al 3 meer als dat ik hebquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Owquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze zijn er allebei niet meer, maar ze waren het wel
Ik wel meer maar die zijn geloof ik allemaal gebanned door Danny. Ik moest op een gegeven moment kiezen welke ik vrij wilde houdenquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
boefjequote:Op zaterdag 4 december 2010 23:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wel meer maar die zijn geloof ik allemaal gebanned door Danny. Ik moest op een gegeven moment kiezen welke ik vrij wilde houden
Mijn accounts:quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:47 schreef Muck het volgende:
[..]
ik weet niet eens meer hoeveel ik er heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |