De rest nog niet gelezen, maar bovenstaande maakte het voor mij heel ongeloofwaardig. Een collega die een andere collega (getrouwd! met kinderen!) om twee uur 's nachts opbelde. Hoe reageerde je man op het nachtelijke telefoontje TS?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:36 schreef Kuga het volgende:... TOT gisternacht! Ik kreeg om 2u 's nachts een telefoontje waarin hij mij vertelde dat hij verliefd op mij werd..... HEELLLUUUPPP! Mijn hart maakte een sprongetje ---> Nu ben ik NOG verliefder op hem geworden... hoe moet ik nu verder? Welke keuzes maak ik? Iemand advies?
Dit. Ik heb best wel een hekel aan mensen met kinderen die bij de eerste verliefdheid gaan scheiden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:54 schreef FOKkû het volgende:
Hoe het afloopt tussen jou en je collega boeit me niet. Ik zit meer met het feit dat je kinderen waarschijnlijk met gescheiden ouders zullen moeten opgroeien.
Nou.. Toen ik trouwde met mijn man heb ik een belofte gedaan om het alleen bij hem te houden, als ik dit niet wilde had ik ook geen ja moeten zeggen. Maar wie had verwacht dat dit op mijn pad zou komen...quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:55 schreef Microtubuli het volgende:
Waarom zou je geen 2 mannen kunnen hebben?
Wat is dat voor een ouderwetse opvatting in deze moderne maatschappij?
Als TS niet samen met haar man heeft afgesproken om een open relatie te hebben (en zo te lezen is dat niet het geval) is het not done, heeft niets met ouderwets te maken maar met mensen kwetsen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:55 schreef Microtubuli het volgende:
Waarom zou je geen 2 mannen kunnen hebben?
Wat is dat voor een ouderwetse opvatting in deze moderne maatschappij?
Mijn man zit voor zijn werk overzees...quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
De rest nog niet gelezen, maar bovenstaande maakte het voor mij heel ongeloofwaardig. Een collega die een andere collega (getrouwd! met kinderen!) om twee uur 's nachts opbelede. Hoer reageerde je man op het nachtelijke telefoontje TS?
Een scheiding is natuurlijk niets moois,maar m.i. altijd te prefereren boven een huwelijk waar geen liefde meer in zit.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:54 schreef FOKkû het volgende:
Hoe het afloopt tussen jou en je collega boeit me niet. Ik zit meer met het feit dat je kinderen waarschijnlijk met gescheiden ouders zullen moeten opgroeien.
Iedereen, tenzij je in sprookjes geloofd. Maar laat ik je helpen sprookjes bestaan niet relaties hebben ups en downs en als je kinderen heb moet je niet met je relatie spelen alsof het een wegwerp artikel isquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:56 schreef Kuga het volgende:
Nou.. Toen ik trouwde met mijn man heb ik een belofte gedaan om het alleen bij hem te houden, als ik dit niet wilde had ik ook geen ja moeten zeggen. Maar wie had verwacht dat dit op mijn pad zou komen...
Dat is dan goed van je. Je hebt hoop ik wel durven aangeven dat je niet openstaat voor iets? En radeloos, tja, het is sneu voor hem maar hij is gewoon te laat. Toch? Het is niet alsof je hem nu even fijn kan gaan leren kennen op dit vlak om dan te evalueren of je ermee verder wilt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:50 schreef Kuga het volgende:
Je collega heeft nu de "regels" gebroken. Hij weet toch dat je gebonden bent en zo je leven overhoop gooit plus je werkomgeving zo niet respecteert? En waarom belt ie je in godsnaam in het holst van de nacht om je dit mede te delen
--> Hij had een beetje te veel op :-( maar ik heb hem hier deze voormiddag over aangesproken op het werk, en zeer nuchter heeft hij mij verteld dat het toch echt zo is, en dat hij radeloos is aangezien ik getrouwd ben en kinderen heb...
Denk dat het hier al fout is gegaan. Trouwen uit noodzaak gaat nooit lang goed. En echte liefde is er ook niet meer tussen je man en jezelf, anders laat je je niet zo makkelijk beinvloeden door leuke, nieuwe collega's.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:36 schreef Kuga het volgende:
Hallo allen,
Onverwacht 1e kind gekregen, daarna dan maar getrouwd en begin dit jaar 2e kindje gekregen.
Dat is toch niet zo uitzonderlijk? Je bent een mens, geen robot. Daar is die belofte bij een huwelijk ook voor, als het geen issue was dan had niemand het zo verwoordquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:56 schreef Kuga het volgende:
[..]
Nou.. Toen ik trouwde met mijn man heb ik een belofte gedaan om het alleen bij hem te houden, als ik dit niet wilde had ik ook geen ja moeten zeggen. Maar wie had verwacht dat dit op mijn pad zou komen...
Niet exact met die woorden aangegeven nee... Ik heb hem verteld dat ik nu volledig in de war ben omdat ik van mijn man hou, maar dat ik ook dingen voel die ik nog niet eerder meemaaktequote:Op zaterdag 4 december 2010 21:59 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat is dan goed van je. Je hebt hoop ik wel durven aangeven dat je niet openstaat voor iets? En radeloos, tja, het is sneu voor hem maar hij is gewoon te laat. Toch? Het is niet alsof je hem nu even fijn kan gaan leren kennen op dit vlak om dan te evalueren of je ermee verder wilt.
Het is dus óf in het diepe met hem óf afkappen en met je man verder, de rest is unfair.
Enne: rechtsboven zit een quote-knopje, dat quote makkelijker
Kom op zeg, dit kan iedereen overkomen.quote:Nou.. Toen ik trouwde met mijn man heb ik een belofte gedaan om het alleen bij hem te houden, als ik dit niet wilde had ik ook geen ja moeten zeggen. Maar wie had verwacht dat dit op mijn pad zou komen...
Wat een belachelijke reactie. Dus als je als in een relatie verliefd wordt op iemand ander moet je de relatie maar opgeven?! Wat een infantiele redenatie. Als je echt van iemand houdt moet je werken een die relatie. En niet als je verliefd wordt op iemand anders die relatie maar op de klippen laten lopen. En dat nog met twee koters ook... Het kan altijd gebeuren dat een relatie niet hét is. Maar dat is niet uit te maken uit de summiere OPquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:41 schreef Parabolismic het volgende:
Ga scheiden mens. Jezus. Ben je volwassen, heb je kinderen kan je nog geen keuzes maken.
Ik heb te doen met je man trouwens.
Mensen aan het lijntje houden is no go
Ach, komop. Liefde is iets heel anders dan halsoverkop verliefd worden.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:00 schreef Romanov het volgende:
[..]
Denk dat het hier al fout is gegaan. Trouwen uit noodzaak gaat nooit lang goed. En echte liefde is er ook niet meer tussen je man en jezelf, anders laat je je niet zo makkelijk beinvloeden door leuke, nieuwe collega's.
Zet er een punt achter, en snel
Hoe specialer TS het maakt hoe meer reden ze voor zichzelf heeft om te scheiden en door te gaan naar de volgende. En dan komt ze iemand tegen die nog specialer is en eentje die nog specialer is etc etc.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:01 schreef Mwanatabu het volgende:
Dat is toch niet zo uitzonderlijk? Je bent een mens, geen robot. Daar is die belofte bij een huwelijk ook voor, als het geen issue was dan had niemand het zo verwoord
Juist.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Ach, komop. Liefde is iets heel anders dan halsoverkop verliefd worden.
Eensquote:Ach, komop. Liefde is iets heel anders dan halsoverkop verliefd worden.
Ervaring hiermee ofzo?? Het kan toch een eenmalig iets zijn?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:03 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hoe specialer TS het maakt hoe meer reden ze voor zichzelf heeft om te scheiden en door te gaan naar de volgende. En dan komt ze iemand tegen die nog specialer is en eentje die nog specialer is etc etc.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:01 schreef Kuga het volgende:
[..]
Niet exact met die woorden aangegeven nee... Ik heb hem verteld dat ik nu volledig in de war ben omdat ik van mijn man hou, maar dat ik ook dingen voel die ik nog niet eerder meemaakte
Nou, dat vind ik wel wat grof geredeneerd hoor. Natuurlijk maakt iedereen zijn eigen omstandigheden Heel Uniek en Zwaarwegend.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:03 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hoe specialer TS het maakt hoe meer reden ze voor zichzelf heeft om te scheiden en door te gaan naar de volgende. En dan komt ze iemand tegen die nog specialer is en eentje die nog specialer is etc etc.
Daarom heb ik ook voorgesteld om erover te praten buiten het werk... wel heel duidelijk erbij vermeld dat ik dat zie om duidelijkheid te stellen.. niet om verder te zwijmelen in verbode liefdequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ai, dat vind ik dan niet slim van je... Dat klinkt niet naar de deur in het slot gooien en je collega kan zich nu gesterkt voelen door het idee dat het eventueel toch kan. En jij kan dan niet rustig nadenken als hij steeds achter je kont aanzit toch?
... tot de dood ons scheidt?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:56 schreef Kuga het volgende:
[..]
Nou.. Toen ik trouwde met mijn man heb ik een belofte gedaan om het alleen bij hem te houden, als ik dit niet wilde had ik ook geen ja moeten zeggen.
Van het gemiddelde tienermoedertje/sletje kun je zoiets wel verwachten.quote:Maar wie had verwacht dat dit op mijn pad zou komen...
Of je bent nep, of je bent dom, of je gaat voor je collega zonder dat je het zelf weet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:07 schreef Kuga het volgende:
[..]
Daarom heb ik ook voorgesteld om erover te praten buiten het werk... wel heel duidelijk erbij vermeld dat ik dat zie om duidelijkheid te stellen.. niet om verder te zwijmelen in verbode liefde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |