Dit.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:41 schreef Parabolismic het volgende:
Ga scheiden mens. Jezus. Ben je volwassen, heb je kinderen kan je nog geen keuzes maken.
Ik heb te doen met je man trouwens.
Mensen aan het lijntje houden is no go
Nou dan sowieso maar praten met je manquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:43 schreef Kuga het volgende:
Even voor de duidelijkheid... ik heb nog niets verkeerd gedaan en ik ben ook van plan om mijn man dit te vertellen... Maar om al meteen een scheiding aan te vragen voor iets waar ik zelf nog niet zeker van ben? Dat is ook een beetje voorbarig eh...
Mensen worden vaker verliefd op een ander binnen een relatie.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:43 schreef Kuga het volgende:
Even voor de duidelijkheid... ik heb nog niets verkeerd gedaan en ik ben ook van plan om mijn man dit te vertellen... Maar om al meteen een scheiding aan te vragen voor iets waar ik zelf nog niet zeker van ben? Dat is ook een beetje voorbarig eh...
"Mijn hart maakte een sprongetje ---> Nu ben ik NOG verliefder op hem geworden... hoe moet ik nu verder? Welke keuzes maak ik? Iemand advies?"quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:43 schreef Kuga het volgende:
Wat wil je dan gaan doen? Als jullie geen open relatie hebben afgesproken zal je man er niet blij mee zijn als je wat met die collega gaat "experimenteren".quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:43 schreef Kuga het volgende:
Hoe oud ben je nu eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:46 schreef Kuga het volgende:
Maar wat als mijn man zijn vertrouwen in mij verliest? Ik ken al genoeg mensen die uit elkaar gegaan zijn zonder dat er al echt iets is gebeurd... en mijn man is behoorlijk jaloers!!
Je was aanvankelijk goed bezig denk ik door te denken dat het tijdelijk zou zijn. Veel mensen hebben weleens een crush of worden verliefd buiten de relatie. Je had er gewoon van kunnen genieten, doe ik ook als ik weer even de kriebels heb van iemand. Kijken, niet kopen, niks mis meequote:Op zaterdag 4 december 2010 21:36 schreef Kuga het volgende:
Hallo allen,
Ben al samen met mijn man sinds ik 15 was. Onverwacht 1e kind gekregen, daarna dan maar getrouwd en begin dit jaar 2e kindje gekregen. Na heel wat problemen op mijn vorig werk had ik besloten iets anders te zoeken en heb sinds oktober een nieuwe baan. Vanaf dag 1 zag ik 1 van mijn nieuwe collega's staan en was er een vonk, nu enkele weken later kan ik hem niet uit mijn hoofd krijgen. We hebben al heel wat seksuele spanningen gehad, maar ik troostte me met de gedachte dat dit iets was wat over zou waaien. Vooral omdat hij 7 jaar ouder is en alleen maar wat met mij flirtte omdat hij me gewoon leuk vond. TOT gisternacht! Ik kreeg om 2u 's nachts een telefoontje waarin hij mij vertelde dat hij verliefd op mij werd..... HEELLLUUUPPP! Mijn hart maakte een sprongetje ---> Nu ben ik NOG verliefder op hem geworden... hoe moet ik nu verder? Welke keuzes maak ik? Iemand advies?
Tsja als je er niet mee wil, dan moet je het je man niet vertellen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:46 schreef Kuga het volgende:
Maar wat als mijn man zijn vertrouwen in mij verliest? Ik ken al genoeg mensen die uit elkaar gegaan zijn zonder dat er al echt iets is gebeurd... en mijn man is behoorlijk jaloers!!
Het zijn voornamelijk mijn kinderen die mij tegenhouden...quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:48 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tsja als je er niet mee wil, dan moet je het je man niet vertellen.
Wil je er iets mee dan moet je knoop doorhakken en scheiden.
Maar nogmaals je bent niet alleen in dit huwelijk, er zijn 2 kinderen en die worden in NL anno 2010 net iets te makkelijk over het hoofd gezien.
Opgroeien bij gescheiden ouders is nu eenmaal enorm veel slechter voor een kind.
ik zeg het je ....die collega wil inderdaad maar 1 dingquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:41 schreef jacobussss het volgende:
dadelijk wil die man maar 1 ding.......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |