Nee.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Zo. Je bent nogal wat van planGa je Anna dronken voeren?
Tot ze goudbruin zijn en beginnen te drijven?quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gooi er wat noten in en je kan ze ophangen voor de vogels.
Ja, en ze moeten niet te groot zijn anders worden ze niet gaar, en ook niet te klein anders worden ze hard. Volgens mij ( is al een tijdje geleden dat ik die dingen gebakken heb) is je olie heet genoeg als 't licht begint te walmen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Tot ze goudbruin zijn en beginnen te drijven?
Het is fijn een snob te zijnquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
wtf is een sloppenwijcrianza
En die 'wijnkenner' praat met evenveel dedain over wijn als ik over geuren praatdus ik kan hem niet eens ongelijk geven.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:45 schreef Stereotomy het volgende:
wtf is een sloppenwijcrianza
En die 'wijnkenner' praat met evenveel dedain over wijn als ik over geuren praatdus ik kan hem niet eens ongelijk geven.
klinkt nog best ingewikkeld. dan kan ik beter nu al oefenen om op 31 dec goed te kunnen bakken..quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:46 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, en ze moeten niet te groot zijn anders worden ze niet gaar, en ook niet te klein anders worden ze hard. Volgens mij ( is al een tijdje geleden dat ik die dingen gebakken heb) is je olie heet genoeg als 't licht begint te walmen.
Vergelijk het met kroketten en frikandellen. Als die gaan drijven haal je ze ook uit het vet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
klinkt nog best ingewikkeld. dan kan ik beter nu al oefenen om op 31 dec goed te kunnen bakken..
Of de lucht er in zet uit en warme lucht stijgt op?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
Wat precies gebeurt er met de dichtheid van gefrituurd voedsel dat ze beginnen te drijven? Is dat omdat er genoeg water uit is verdampt en de dichtheid dus afneemt ofzo?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Of de lucht er in zet uit en warme lucht stijgt op?![]()
scheikunde, niet mijn beste vak overigens
Voorlopig ga ik voor het antwoord van Annie, maar ik zal Vork idd eens vragenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:50 schreef Anthraxx het volgende:
Het neemt de olie toch op? Althans, zoiets dacht ik. Vraag Vork anders
Omdat het vocht eruit is inderdaadquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
Wat precies gebeurt er met de dichtheid van gefrituurd voedsel dat ze beginnen te drijven? Is dat omdat er genoeg water uit is verdampt en de dichtheid dus afneemt ofzo?
Ze drijven direct ja, maar ze draaien toch pas makkelijk als er een helft redelijk gaar is?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:52 schreef kaasplankje het volgende:
Volgens mij gaan oliebollen meteen drijven, en moet je ze halverwege keren, dat gaat heel makkelijk; je geeft ze een duwtje en ze draaien zo om.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:56 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ze drijven direct ja, maar ze draaien toch pas makkelijk als er een helft redelijk gaar is?
Janken kreng!!quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:03 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...ik wrijf aan de zijkant van mijn oog. Er bleek nog een beetje peper te zitten
Auwquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:03 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmm...ik wrijf aan de zijkant van mijn oog. Er bleek nog een beetje peper te zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |