Eenschquote:Op zondag 5 december 2010 23:03 schreef sproetjes het volgende:
altijd leuk als exen er overduidelijk op achteruit gaan![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 08:10 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik liep van de kromme toeter richting de kebabtoko
Haha zo beroerd dan!quote:Op maandag 6 december 2010 09:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb spijt dat ik mijn bed uitgekomen ben, heb de koffie hier ook maar overgeslagen.
Daar begin jij de dag mee?quote:
Beterschap!quote:Op maandag 6 december 2010 09:27 schreef ultra_ivo het volgende:
Meld me voor de ziekenboeg. Keelpijn en koortsig. Ff straks een goede siesta houden en het zal alweer gaan.
Niet altijd.quote:Op maandag 6 december 2010 09:54 schreef Joysa het volgende:
Ik wist niet dat afstuderen zo'n gezeik was
En gelukkig had ik ook geen 3 cm ijs op mijn voorruit zitten.quote:Op maandag 6 december 2010 09:55 schreef Gezicht het volgende:
Gelukkig is het niet glad buiten. Ligt maar 3cm ijs op de weg hoor.
Wat een gedoe om een diplomaquote:Op maandag 6 december 2010 10:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet altijd.
Maar ik heb het mezelf misschien te lastig gemaakt en heb een docent die bijzonder kritisch is.
Ga sowieso met 'n maand achterstand afstuderen en dat zal wel zijn negatieve effect hebben op de beoordeling.
Mijn goede gemiddelde en daarbij horende afstuderen met genoegen kan ik waarschijnlijk ook vergeten. Dat doet ergens wel pijn.
Mijn gewone diploma haal ik hopelijk nog wel. Als dat niet zou gebeuren zou dat echt 'n klap zijn.quote:
Ah zou wel balen zijn als dat opeens niet meer is !quote:Op maandag 6 december 2010 10:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn gewone diploma haal ik hopelijk nog wel. Als dat niet zou gebeuren zou dat echt 'n klap zijn.
Ik had alleen nog zo'n goed gemiddelde cijfer dat ik een extra aantekening op mijn diploma zou kunnen krijgen, maar ik twijfel of dat er nu op dit moment nog inzit.
Ja dan heb ik 2 jaar hard gewerkt en het in 'n paar maanden verpestquote:Op maandag 6 december 2010 10:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ah zou wel balen zijn als dat opeens niet meer is !
Zelfs niet als je dronken bent.. respect !quote:Op maandag 6 december 2010 12:15 schreef Boy23 het volgende:
Ahh. Nog steeds niet gerook! Wel een lekker gevoel!
Ik had goddomme ijs aan de binnenkant zitten!quote:Op maandag 6 december 2010 10:13 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
En gelukkig had ik ook geen 3 cm ijs op mijn voorruit zitten.
lifestyle!!quote:Op maandag 6 december 2010 12:37 schreef Boy23 het volgende:
[..]
Ja! Weet alleen nog niet waar. Of bij geleen, of gewoon hier in sittard lifestyle
Oke! nog een motivatie om bij lifestyle te gaan trainen hahaquote:Op maandag 6 december 2010 12:49 schreef sproetjes het volgende:
[..]
lifestyle!!![]()
![]()
dan kunnen we fok meeten op mijn werk haha
Tof! Kan alleen je clipje niet bekijken zit op me bb!quote:Op maandag 6 december 2010 13:24 schreef sproetjes het volgende:
yesss personal training from me![]()
oh en:biffy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |