Ik dacht eeeey die ken ik...en toen ik bij de frituur zat dacht ik eeeey dat was Ivo :pquote:Op zondag 5 december 2010 21:15 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
en me niet aanspreken! Ik had mijn bril niet op...
![]()
Waar zag je me danquote:Op zondag 5 december 2010 22:10 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ik dacht eeeey die ken ik...en toen ik bij de frituur zat dacht ik eeeey dat was Ivo :p
Wat is black sun empire?quote:
Ik kan er af en toe juist bijna in wegdromen.quote:Op zondag 5 december 2010 22:28 schreef huize het volgende:
Niet mn ding ... word er nerveus van haha
quote:Op zondag 5 december 2010 22:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nopeeee, moet naar megapiratenfestijn
Wel erg vet natuurlijk.quote:Op zondag 5 december 2010 22:26 schreef Rifoki het volgende:
Drum 'n bass aanstaande zaterdag.
http://www.youtube.com/results?search_query=black+sun+empire&aq=f
Kom na!quote:Op zondag 5 december 2010 22:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nopeeee, moet naar megapiratenfestijn
Dat is te ver uit elkaarquote:Op zondag 5 december 2010 22:33 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Kom na!
Ik heb eerst 'n 25-jarige bruiloft maar al ben ik tussen 00:00 en 01:00 daar, het dak gaat er af.
Dat laatste stukje kan ik je verzorgen, maar kan me voorstellen dat 't geen doen is.quote:Op zondag 5 december 2010 22:40 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is te ver uit elkaar
Van Venlo naar Arnhem, naar Heerlen, naar Venlo.. eh nee :p
Et lijkt me wel vet, maar ligt echt te ver uit elkaar.quote:Op zondag 5 december 2010 22:40 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Dat laatste stukje kan ik je verzorgen, maar kan me voorstellen dat 't geen doen is.
@ huize ik ben al een paar keer in de Klinker geweest nu.
Dan ben je bij dezen officially invited voor the next big party daaro!quote:Op zondag 5 december 2010 22:41 schreef Joysa het volgende:
[..]
Et lijkt me wel vet, maar ligt echt te ver uit elkaar.
Gezellig wel!quote:Op zondag 5 december 2010 22:42 schreef huize het volgende:
Reed er laatst langs, zag alleen maar bouwmateriaal.
Ik heb naast de nor gewoond toen het werd verbouwd, kon zo vanaf mn dakterras naar binnen stappen.
Dan gaan we wel samen he.quote:Op zondag 5 december 2010 22:42 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Dan ben je bij dezen officially invited voor the next big party daaro!
quote:Op zondag 5 december 2010 22:52 schreef sproetjes het volgende:
hehe kom er net achter dat een ex een nieuw vriendin heeft.. zeer "gezellig" typje![]()
jezus wat een messjien!
confidence boost
Hahaha geweldig xDquote:Op zondag 5 december 2010 22:52 schreef sproetjes het volgende:
hehe kom er net achter dat een ex een nieuw vriendin heeft.. zeer "gezellig" typje![]()
jezus wat een messjien!
confidence boost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |