quote:Op dinsdag 23 november 2010 22:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
WTF is dit voor ziek volk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KIJK DIE FOTO'S MAN, WTFFF!!! Waarom zou je dit leuk vinden?WAAROM?
MUST KILL!!!
MODWAARSCHUWING: DE BEELDEN ZIJN UITERMATE SCHOKKEND EN ABSOLUUT NSFW
.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ah daar hebben we weer een jankerd. Tis maar een fucking konijn. En het gebeurd in China.quote:
Jij iig niet, het is lekker ver van je bed. Zolang jij maar kan slapen, dan maakt het niet uit wat of wie er verder ook crepeerd.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:24 schreef wise het volgende:
[..]
ah daar hebben we weer een jankerd. Tis maar een fucking konijn. En het gebeurd in China.
Who gives a fuck
zo is hetquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:30 schreef Romanov het volgende:
[..]
Jij iig niet, het is lekker ver van je bed. Zolang jij maar kan slapen, dan maakt het niet uit wat of wie er verder ook crepeerd.
Jouw veilige wereldje is heilig
Daar zijn toch pilletjes voor?quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:16 schreef Oksel het volgende:
De manier waarop ze dood gaan is wat naar natuurlijk.. beestjes hebben stress, etc.
Walgelijkquote:
TS weet ik niet maar ik ben vegetariėrquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:14 schreef grindfreakje het volgende:
En wat voor lekkers zet TS allemaal met kerst op tafel?
Vegetariėrsquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:13 schreef Susteren het volgende:
[..]
Walgelijk
[..]
TS weet ik niet maar ik ben vegetariėr
Dieren etenquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:36 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Vegetariėrs
Het zielig voor de diertjes vinden![]()
15 zijn en stoer lopen doen op een forum en een topic openen dat je vergeten bent jouw moeder te groeten op staatquote:
Ik ben 13 (word in jan 14)quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:40 schreef Eyjaf het volgende:
[..]
15 zijn en stoer lopen doen op een forum en een topic openen dat je vergeten bent jouw moeder te groeten op staat.
Van mij niet..quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:39 schreef Susteren het volgende:
PS. als ze ze vinden hebben ze van mij toestemming een metalen plaat op ze te leggen nadat ze zijn vastgebonden, dan een gewicht van 150/200 kilo erop en wachten tot ze dood zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |