Je bedoelt automobilisten? Wat gevaarlijk zeg.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
De verkeersborden zijn kennelijk ook niet zo goed meer te lezen, er zijn vrij veel mensen die gewoon rechtsaf slaan.
Moah, je kunt daar maar een heel klein stukje verder, nog geen 100 meter.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je bedoelt automobilisten? Wat gevaarlijk zeg.
Hahaha.quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:39 schreef MadMaster het volgende:
Geen zwaai-aktie van mij.
Slagerij Van Kampen is gecancelled, dus ik hoef er niet meer uit. Was ook kansloos geweest, het is een chaos.
Zie mijn Twitter-verslag van mijn 2 uur durende wandeling naar huis, omdat er geen bussen meer reden...
http://www.twitter.com/MadMaster666
hij weet dat het glad is en gaat alsnog fietsenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:12 schreef DesertRose het volgende:
En daar gaat de volgende fietser, best sneu eigenlijk
Fiets kaduuk, dan maar lopen.quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:22 schreef Anniebab het volgende:
Ooooooch weer een fietser links.....
Hoi Heidi en Ruudemans. Welkom bij blij dat ik glij.quote:
Blij dat zij glijenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Heidi en Ruudemans. Welkom bij blij dat ik glij.
Hoi BQquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoi Heidi en Ruudemans. Welkom bij blij dat ik glij.
Avond rudemansquote:
Ik moet er zo toch echt nog even uit met het hondje. Gelukkig valt het hier mee met de gladheid op de stoepen.quote:
Is het zout op in Adam ofzo??quote:Op vrijdag 17 december 2010 19:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik moet er zo toch echt nog even uit met het hondje. Gelukkig valt het hier mee met de gladheid op de stoepen.
Ik woon niet in A'dam maar in Utrecht. Ze strooien alleen op de hoofdwegen en busbanen. Niet bij mij dus.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 december 2010 18:39 schreef MadMaster het volgende:
Geen zwaai-aktie van mij.
Slagerij Van Kampen is gecancelled, dus ik hoef er niet meer uit. Was ook kansloos geweest, het is een chaos.
Zie mijn Twitter-verslag van mijn 2 uur durende wandeling naar huis, omdat er geen bussen meer reden...
http://www.twitter.com/MadMaster666
wel blijven oplettenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:57 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe krijg ik het voorelkaar, kijk de hele tijd zie niks, ga ff verder, kom terug hier en iedereen heeft het over valpartijen
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:01 schreef Anniebab het volgende:
in t straatje boven kunnen ze Sterren dansen op t ijs wel opnemen....
ik ken het fenomeenquote:Op vrijdag 17 december 2010 19:57 schreef Chanel5 het volgende:
Hoe krijg ik het voorelkaar, kijk de hele tijd zie niks, ga ff verder, kom terug hier en iedereen heeft het over valpartijen
Vandaag even omgedoopt tot Glijligeweg....quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Het 'straatje boven' heet de Heiligeweg...
Ja zei mijn man net ook al, het beruchte plekje op de de brug is zo glad nog nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Vandaag even omgedoopt tot Glijligeweg....![]()
Op de stoep rechts hebben de gladjanussen vandaag opvallend veel grip....
morgen misschien , dan is t weer glad gelopen en t blijft onder nul als t goed is....quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja zei mijn man net ook al, het beruchte plekje op de de brug is zo glad nog niet
welke gek gaat er nu fietsen met dit weerquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:13 schreef DesertRose het volgende:
Wat een slide maakte die fietser!!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:13 schreef DesertRose het volgende:
Hij ging overdwars, zag eerst niet wat er gebeurdequote:Op vrijdag 17 december 2010 20:13 schreef DesertRose het volgende:
Ja nog 2 dagen snachts en overdag onderquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
morgen misschien , dan is t weer glad gelopen en t blijft onder nul als t goed is....
de voorste stopte om iemand in te laden, dus dan gaat die andere schuin staan, of het is een taxi maar weet dat niet zeker, zag wel 2 meisjes rennen dus kan een taxi wezen die ze aan wilde houden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:18 schreef Chanel5 het volgende:
Wat staat die achterste auto raar
[ link | afbeelding ]
Printscreen, opslaan op je pc, naar plaatjesupload gaan, uploaden, middelste link hier plaatsenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:19 schreef DesertRose het volgende:
[..]
Die inderdaad!!![]()
Had ook een printscreen maar weet niet hoe ik het hier moet plaatsen
Is dat waar we nu naar kijken, of heb je een andere cam?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Aan het begin van de Heiligeweg lijkt het toch het gladst te zijn.
Deze cam. De cap van shomila geeft precies aan welk stukje ik bedoel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat waar we nu naar kijken, of heb je een andere cam?
Ah, ok, wist niet dat die straat zo heetquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Deze cam. De cap van shomila geeft precies aan welk stukje ik bedoel.
Nog niet gezien D.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ok, wist niet dat die straat zo heet
Nog niemand van het bekende hoekje gegleden?
Nee, het hoekje lijkt niet erg glad te zijn. Wel veel fietsers die linksaf slaan.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:31 schreef D. het volgende:
Nog niemand van het bekende hoekje gegleden?
Hebben ze het hoekje aangepast wellicht?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, het hoekje lijkt niet erg glad te zijn. Wel veel fietsers die linksaf slaan.
Nee, ik denk dat daar vrij veel sneeuw ligt waardoor je meer grip hebt. Maar ik ga nu zelf even polshoogte nemenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:37 schreef D. het volgende:
[..]
Hebben ze het hoekje aangepast wellicht?
hoe laat ben je daar ongeveer en ga je zwaaien naar onsquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat daar vrij veel sneeuw ligt waardoor je meer grip hebt. Maar ik ga nu zelf even polshoogte nemen
Neem anders wat water meequote:Op vrijdag 17 december 2010 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat daar vrij veel sneeuw ligt waardoor je meer grip hebt. Maar ik ga nu zelf even polshoogte nemen
Ligt er aan hoe glad het is. Normaalgesproken na een minuut of 20-25, vandaag zou het wel iets langer kunnen duren. Ik ben heel makkelijk te herkennen, ik ben van gemiddelde lengte, ben vrij donker gekleed en heb een muts opquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hoe laat ben je daar ongeveer en ga je zwaaien naar ons
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:44 schreef tonja het volgende:
Another 1 bites the Snow![]()
[ link | afbeelding ]
Bivakmuts?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ligt er aan hoe glad het is. Normaalgesproken na een minuut of 20-25, vandaag zou het wel iets langer kunnen duren. Ik ben heel makkelijk te herkennen, ik ben van gemiddelde lengte, ben vrij donker gekleed en heb een muts op![]()
Hoi Ton, migrainevrij?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:44 schreef tonja het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ook gemistquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:44 schreef tonja het volgende:
[ link | afbeelding ]
hey Ton fiets er is heen, en ga van dat bruggetje een glijbaan maken, gewoon steeds heen er weer glijen wordt het vanzelf gladquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:44 schreef tonja het volgende:
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |