Vandaag even omgedoopt tot Glijligeweg....quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Het 'straatje boven' heet de Heiligeweg...
Ja zei mijn man net ook al, het beruchte plekje op de de brug is zo glad nog nietquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:09 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Vandaag even omgedoopt tot Glijligeweg....![]()
Op de stoep rechts hebben de gladjanussen vandaag opvallend veel grip....
morgen misschien , dan is t weer glad gelopen en t blijft onder nul als t goed is....quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja zei mijn man net ook al, het beruchte plekje op de de brug is zo glad nog niet
welke gek gaat er nu fietsen met dit weerquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:13 schreef DesertRose het volgende:
Wat een slide maakte die fietser!!
quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:13 schreef DesertRose het volgende:
Hij ging overdwars, zag eerst niet wat er gebeurdequote:Op vrijdag 17 december 2010 20:13 schreef DesertRose het volgende:
Ja nog 2 dagen snachts en overdag onderquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:11 schreef Anniebab het volgende:
[..]
morgen misschien , dan is t weer glad gelopen en t blijft onder nul als t goed is....
de voorste stopte om iemand in te laden, dus dan gaat die andere schuin staan, of het is een taxi maar weet dat niet zeker, zag wel 2 meisjes rennen dus kan een taxi wezen die ze aan wilde houden.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:18 schreef Chanel5 het volgende:
Wat staat die achterste auto raar
[ link | afbeelding ]
Printscreen, opslaan op je pc, naar plaatjesupload gaan, uploaden, middelste link hier plaatsenquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:19 schreef DesertRose het volgende:
[..]
Die inderdaad!!![]()
Had ook een printscreen maar weet niet hoe ik het hier moet plaatsen
Is dat waar we nu naar kijken, of heb je een andere cam?quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Aan het begin van de Heiligeweg lijkt het toch het gladst te zijn.
Deze cam. De cap van shomila geeft precies aan welk stukje ik bedoel.quote:Op vrijdag 17 december 2010 20:25 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat waar we nu naar kijken, of heb je een andere cam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |