Nou ja, wat ik eerder al zei was inderdaad niet grappig, maar een voetbaluitslag juist dromen is best grappigquote:Op maandag 6 december 2010 11:26 schreef Oneself het volgende:
Oeh, lijkt mij minder. Ik had laatst iets gedroomd over afslachten van mensen. Werd niet heel fijn wakker.
Die kerels zijn al vermoeiend genoeg?quote:Op maandag 6 december 2010 11:28 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als ik nou ook nog eens over allemaal rare dames zou gaan dromen zou ik het ook niet meer weten hoor
ik blijf niet bezig
in m'n dromen wel jaquote:Op maandag 6 december 2010 11:45 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Die kerels zijn al vermoeiend genoeg?
Of tegen natuurlijk.quote:Op maandag 6 december 2010 12:54 schreef welkominspace het volgende:
[..]
in m'n dromen wel ja
maar als ik wakker ben valt het gelukkig mee
Ok. Wanneer?quote:Op maandag 6 december 2010 15:28 schreef Renesite het volgende:
Ik ben moe. Ik heb een dip. Ik wil dood. Hoiie
Succesquote:Op maandag 6 december 2010 15:28 schreef Renesite het volgende:
Ik ben moe. Ik heb een dip. Ik wil dood. Hoiie
Flauwgevallen?quote:Op maandag 6 december 2010 16:59 schreef Renesite het volgende:
Bah, had een heerlijke dip op het werk, keek moe uit de ogen - opeens zei mijn hersenpannetje: poef eempies geen zin!!
naaah, liep ff naar de wc voor een plens water en een glas water. Was even nodig. Soms heb je dat eventjes.quote:
Hoef je tenminste niet te werkenquote:Op maandag 6 december 2010 17:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
naaah, liep ff naar de wc voor een plens water en een glas water. Was even nodig. Soms heb je dat eventjes.
Als ik maar niet ziek word
#Stopdetijd.quote:Op maandag 6 december 2010 17:17 schreef ChipsZak. het volgende:
Hmm.. ik dacht al dat ik een topic in MyAt mistte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |