Waarschuw me even als een droom logisch is, volgens mij gebeurt dat nooit.quote:Op maandag 6 december 2010 09:39 schreef joppie_saus het volgende:
Ik was aan het mountainbiken in de sneeuw en toen kwam ik iemand tegen uit Abcoude en dat lag in mijn dromen vlakbij de stad, ooh, ik weet het allemaal niet meer maar het was een onlogisch verhaal...
Ik heb over zombies gedroomd vannacht.quote:Op maandag 6 december 2010 09:21 schreef Oneself het volgende:
Vertel, vertel. Dromen zeggen veel over iemand. *insert spooky geluidje*
Vooral dat ene gedichtje zeker?quote:Op maandag 6 december 2010 10:29 schreef joppie_saus het volgende:
Het Sinterklaasfeest was hier gisteren geslaagd trouwens
Hij of zij?quote:Op maandag 6 december 2010 10:27 schreef welkominspace het volgende:
Ik droomde gister over een verloren liefde
't Is nu dan ook overdag. Komt dat even mooi uit!quote:Durf nu ook niet zo goed te gaan slapen
Jep, je gaat helaas dood. Maar toch leuk je meegemaakt te hebben op het wereldwijde web.quote:Op maandag 6 december 2010 10:23 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Ik heb over zombies gedroomd vannacht.
Is het erg, dokter?
Dan had je 't dus onbewust aan zien komen? Dat is wel interessant, net zo vaak spelen de meer realistischer' gedroomde onderwerpen al een poosje in je hoofd. Hier i.i.g.quote:Op maandag 6 december 2010 10:06 schreef joppie_saus het volgende:
Jawel, ik heb een keer iets gedroomd wat een dag later logisch bleek te zijn..
Kunsjt. Iedereen gaat dood. ;-)quote:
Haha, dank je. Geheel wederzijds.quote:Maar toch leuk je meegemaakt te hebben op het wereldwijde web.![]()
Ik werd deze keer belaagd (ik heb ooit ook wel eens gedroomd dat ik zelf een zombie was, maar dan zonder nog controle te hebben over m'n dode lichaam. Dat ik een onwillige passagier was. Vrij freaky.), maar ik wist wel te ontkomen.quote:Haha nee, dat hangt er vanaf: was je zelf een zombie/rende je weg voor/ging je vechten met ... etc.
Iedereen droomt, maar niet iedereen onhoudt ze.quote:Op maandag 6 december 2010 10:44 schreef JH87 het volgende:
Ik droom nooit geloof ik. Iets met coma 's nachts.
Iets met intelligentie..quote:Op maandag 6 december 2010 10:47 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Iedereen droomt, maar niet iedereen onhoudt ze.
Zeker weten dat daar een correlatie tussen bestaat..?quote:
Nee joh, natuurlijk niet. Ik loop gewoon flauw te doen.quote:Op maandag 6 december 2010 10:55 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Zeker weten dat daar een correlatie tussen bestaat..?
Juuuust checking. :-)quote:Op maandag 6 december 2010 10:58 schreef Oneself het volgende:
[..]
Nee joh, natuurlijk niet. Ik loop gewoon flauw te doen.
hij natuurlijkquote:Op maandag 6 december 2010 10:41 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Hij of zij?
[..]
't Is nu dan ook overdag. Komt dat even mooi uit!
Haha, ik had een deel gebruikt en nog wat mikmak erbij geflanst. Maar geen negatieve respons op gehad.quote:Op maandag 6 december 2010 10:40 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Vooral dat ene gedichtje zeker?![]()
Ja, ik denk het. Achteraf dacht ik nog hoe dat gekund had, want eigenlijk had ik het niet aan kunnen zien komen, maar dit was best freaky. Soms droom ik ook voetbaluitslagen of andere getallen, en dat blijkt dan nog te kloppen ook. Heb ook een keer een wachtwoord van iemand gedroomd die ik toen nog niet wist, maar het bleek wel zijn wachtwoord te zijnquote:Op maandag 6 december 2010 10:41 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dan had je 't dus onbewust aan zien komen? Dat is wel interessant, net zo vaak spelen de meer realistischer' gedroomde onderwerpen al een poosje in je hoofd. Hier i.i.g.
Dat je het ook echt had opgeschreven oid?quote:Op maandag 6 december 2010 11:15 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Haha, ik had een deel gebruikt en nog wat mikmak erbij geflanst. Maar geen negatieve respons op gehad.
[..]
Ja, ik denk het. Achteraf dacht ik nog hoe dat gekund had, want eigenlijk had ik het niet aan kunnen zien komen, maar dit was best freaky. Soms droom ik ook voetbaluitslagen of andere getallen, en dat blijkt dan nog te kloppen ook. Heb ook een keer een wachtwoord van iemand gedroomd die ik toen nog niet wist, maar het bleek wel zijn wachtwoord te zijn
Nou ja, misschien was 't van voor je kastuittreding.quote:
Ey. Carpe fuckin' diem, baby!quote:En wat dat slapen betreft:dat wordt het 'm niet meer
Douglas Adams zou trots op je zijn!quote:
als ik nou ook nog eens over allemaal rare dames zou gaan dromen zou ik het ook niet meer weten hoorquote:Op maandag 6 december 2010 11:22 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Nou ja, misschien was 't van voor je kastuittreding.
Dat zou me emotioneel wel erg raar lijken, overigens.
[..]
Ey. Carpe fuckin' diem, baby!
Nou ja, wat ik eerder al zei was inderdaad niet grappig, maar een voetbaluitslag juist dromen is best grappigquote:Op maandag 6 december 2010 11:26 schreef Oneself het volgende:
Oeh, lijkt mij minder. Ik had laatst iets gedroomd over afslachten van mensen. Werd niet heel fijn wakker.
Die kerels zijn al vermoeiend genoeg?quote:Op maandag 6 december 2010 11:28 schreef welkominspace het volgende:
[..]
als ik nou ook nog eens over allemaal rare dames zou gaan dromen zou ik het ook niet meer weten hoor
ik blijf niet bezig
in m'n dromen wel jaquote:Op maandag 6 december 2010 11:45 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Die kerels zijn al vermoeiend genoeg?
Of tegen natuurlijk.quote:Op maandag 6 december 2010 12:54 schreef welkominspace het volgende:
[..]
in m'n dromen wel ja
maar als ik wakker ben valt het gelukkig mee
Ok. Wanneer?quote:Op maandag 6 december 2010 15:28 schreef Renesite het volgende:
Ik ben moe. Ik heb een dip. Ik wil dood. Hoiie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |