En PM terug.quote:
Als ik niet al Sintverplichtingen had gehad was ik er geweest.quote:
Awesomeness. Ik heb dat jubileumboek nog fier in de kast prijken, daar staan veel fraaie exemplaren in.quote:
En die motieven weerhouden je ervan te gaan, of..?quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:31 schreef Luco het volgende:
[..]
ja maar ik weet de motieven. Daarnaast zit ik dan bij m'n ouders. Ik zie wel. Misschien dat ik ga, maar niet op 2e kerstdag.
Kick ass.quote:Op zondag 5 december 2010 14:58 schreef Oneself het volgende:
Plichten, plichten, plichten..
Ik ga ook maar eens dichten.
Als de artiest is geweest wel ja, als het nog moet komen krijg je te maken met boze medewerkers die je poster af gaan pakken.quote:Op zondag 5 december 2010 14:57 schreef Oneself het volgende:
[..]
En die motieven weerhouden je ervan te gaan, of..?
Die Vera-posters kan je gewoon v/d muur trekken als de artiest is geweest, or am I mistaken?
Oeh, heel hard rennen dus. Ik zie kansen.quote:Op zondag 5 december 2010 15:11 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Als de artiest is geweest wel ja, als het nog moet komen krijg je te maken met boze medewerkers die je poster af gaan pakken.
Of laat een medeconcertganger even streaken ter afleiding.quote:Op zondag 5 december 2010 15:11 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oeh, heel hard rennen dus. Ik zie kansen.
Mwhaha, is dat wel eens gebeurd?quote:Op zondag 5 december 2010 15:12 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Of laat een medeconcertganger even streaken ter afleiding.
Ooooh, *snap*!quote:Op zondag 5 december 2010 15:19 schreef Oneself het volgende:
[..]
En Joppie; een beetje man regelt gewoon zelfstandig een poster voor een dame.
Nee!als je wegkomt neemt de portier je wel te grazenquote:Op zondag 5 december 2010 15:11 schreef Oneself het volgende:
[..]
Oeh, heel hard rennen dus. Ik zie kansen.
Maar ze hangen er nooit meer als ik binnen komquote:Op zondag 5 december 2010 15:11 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Als de artiest is geweest wel ja, als het nog moet komen krijg je te maken met boze medewerkers die je poster af gaan pakken.
Dan loop ik dat stukje langs de portier natuurlijk gewoon heel rustig alsof er niets aan de hand is.quote:Op zondag 5 december 2010 15:21 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Nee!als je wegkomt neemt de portier je wel te grazen
Aach ze zijn daar heel vet, maar dan kom je thuis.. en hangt het toch niet zo mooi in je kamer. Iig bij mij.quote:Op zondag 5 december 2010 15:22 schreef joppie_saus het volgende:
Vertel mij wat, ik heb al genoeg posters verzameld...Meeste niet eens voor mezelf...Volgende moet die van Sint worden..
Oeh, ziet eruit alsof mijn -het is zondag en ik ben morgen vrij, wat te doen- probleempje is opgelost!quote:Op zondag 5 december 2010 14:44 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Als ik niet al Sintverplichtingen had gehad was ik er geweest.
Maar ja.
Briljante poster overigens ook:
[ afbeelding ]
Prodigyquote:Op zondag 5 december 2010 15:26 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Oeh, ziet eruit alsof mijn -het is zondag en ik ben morgen vrij, wat te doen- probleempje is opgelost!
Met een horde medewerkers achter je aan die je achtervolgd?quote:Op zondag 5 december 2010 15:23 schreef Oneself het volgende:
[..]
Dan loop ik dat stukje langs de portier natuurlijk gewoon heel rustig alsof er niets aan de hand is.
Hoera! Breekt den flesch aan.quote:Op zondag 5 december 2010 15:35 schreef JH87 het volgende:
Ah, de boef is in de boeien geslagen, hoera!
Hmm, even m'n tactiek aanpassen dan.quote:Op zondag 5 december 2010 15:35 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Met een horde medewerkers achter je aan die je achtervolgd?
Heul niet, genoeg opties. Beetje inspiratieloos, JS.quote:
Is best fijn, mits tijd voor gemaakt.quote:
In ieder geval je boxen verneukt door the Prodigy, da's zo erg nog niet..quote:Op zondag 5 december 2010 15:47 schreef joppie_saus het volgende:
Ik heb met 'Invaders Must Die' de geluidsboxen in mijn auto opgeblazen
Gelukkig maar, ik wilde net de alarmdiensten bellen.quote:Op zondag 5 december 2010 19:09 schreef fioooon het volgende:
Nu is het alweer droog.
[..]
Nu is het alweer droog. Dus geen zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |