Misschien zijn winterbanden iets voor jequote:Op zaterdag 4 december 2010 14:03 schreef PdeHoog het volgende:
Dat wordt morgen dus IKEAmits het een beetje redelijk begaanbaar is
Zeggen ze ook altijdquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar hebben jullie gelijk in
Maar ik praat niet plat....gelukkig
is t ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:10 schreef Stereotomy het volgende:
DE ik kende borstplaat niet, maar het klinkt zoet_!
Weettege datte weetikniet. Dat maog ge zelf uitzoeken. Houdoe.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Weettege datte weetikniet. Dat maog ge zelf uitzoeken. Houdoe.
Na 5 jaar twente ontschiet mij ook soms een Ajuusquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
![]()
Wat wel erg is dat sinds ik achter de kassa zit ik dus ook Houdoe gebruik........nooit gedaan en nu opeens wel
Oke jij wintquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Na 5 jaar twente ontschiet mij ook soms een Ajuusik HAAT ajuus
gjeilquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik zal het je wel een keertje laten horen
Ik mocht pagina 7 niet meer bekijken dus toen begon ik te twijfelenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:19 schreef PdeHoog het volgende:
Volgens mij had ik hem weer dichtgemaakt he
Geeft niet hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik mocht pagina 7 niet meer bekijken dus toen begon ik te twijfelen
Sorry
quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Waarom zie ik nog geen foto van de truijurk?
Mijn bestelling is toch niet zo leuk
Dan is het goedquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Geeft niet hoorIk was druk bezig met rekenen en doen met de kast
huh?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:26 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohja! Nog zo iets wat ze hier zeggen bij het weggaan van een verjaardag of ander feest: 'Bedankt voor ons!' (tegen de gastheer/vrouw dus)wtf??
Verkopen en de staatsschuld mee aflossenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:27 schreef golfer het volgende:
Rare jongens/meisjes die Tukkers en die Brabo's ook.
Kunnen we dat stuk Nederland niet gewoon weggeven?
Mneh..quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
niet??
Oh en gewoon.. niet geschotenmisschien zo ff doen..
Als we daarmee van die enge rechtse regering af zijn: graagquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:27 schreef golfer het volgende:
Rare jongens/meisjes die Tukkers en die Brabo's ook.
Kunnen we dat stuk Nederland niet gewoon weggeven?
Goed idee.quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
Verkopen en de staatsschuld mee aflossenEn als we dan toch bezig zijn: limboland en Friesland en Groningen ook mee sturen
jammer.. korte vestje zag er idd heel leuk uit.. En dat van die lange vreesde ik al, dat doen ze bij mij ook altijdquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mneh..
Die trui leek op het plaatje van een stevigere stof en mooi slank. maar het is juist slappig en ik kreeg er pompeuze schouders van. En van die lange kreeg ik een dikke kont accentueerde mijn dikke kont
Ja dat dusquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
jammer.. korte vestje zag er idd heel leuk uit.. En dat van die lange vreesde ik al, dat doen ze bij mij ook altijd
En dan de zeespiegel een stukkie laten stijgen en klaar zijn wequote:Op zaterdag 4 december 2010 14:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed idee.
Eigenlijk gewoon alleen de Randstad over laten blijven.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed idee.
Eigenlijk gewoon alleen de Randstad over laten blijven.
Dikke konten leveren wel houvast?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mneh..
Die trui leek op het plaatje van een stevigere stof en mooi slank. maar het is juist slappig en ik kreeg er pompeuze schouders van. En van die lange kreeg ik een dikke kont accentueerde mijn dikke kont
quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dikke konten leveren wel houvast?
Hebben ze een bad bezorgdquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:44 schreef Sarabi het volgende:
TNT is net geweest dus ik kan nu lekker in bad
Nou ja, het is korterquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:45 schreef Bluezz het volgende:
Als ik voor en na bekijk is het niet erg veel anders eigenlijk, (met dank aan die eeuwige kruin voorop) terwijl ik nu bovenop allemaal laagjes heb en onder het naar buiten springtMaar dat zal de manier van foto maken wel zijn
het moest springenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:46 schreef TAV74 het volgende:
Nou ja, het is korterEn het valt iets strakker langs je hoofd ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |