http://lmgtfy.com/?q=google+keyword+toolquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:37 schreef JDx het volgende:
Waar kon ik ook alweer die Keyword Tool vinden?
Jij vroeg om de keyword tool, ik maak een grapje met LMGTFJ, chill outquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:45 schreef JDx het volgende:
Wat is dat nou voor kansloos antwoord. Heb hem al gevonden, na lang zoeken:
http://www.google.com/insights/search/#q=auto%20huren&cmpt=q
Ik vind het wel een beetje vreemd dat jij met je SEO-ervaring nog niet weet dat je een key word tool kunt gebruiken om te achterhalen op welke woorden gezocht wordt?.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:05 schreef JDx het volgende:
Ok no problem man, maar ik heb wel eens uren zitten zoeken naar iets (weet enorm veel van google en hoe je erop moet zoeken), maar kon toch iets niet vinden, dan vroeg ik het hier en kreeg ik zo'n reactie.
Denk dan altijd, ben niet achterlijk, als ik het zelf kon vinden dan vraag ik het niet. Maar goed grapje dus
Natuurlijk werkt dat niet beter, want hier krijg je een paar antwoorden, terwijl je uit die Google-informatie kunt halen waar duizenden, miljoenen mensen op zoeken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:09 schreef JDx het volgende:
Keywords hogerop krijgen die klanten hoog wilden hebben.
Wel eens wat geprobeerd, maar ik vind gewoon dat het beter werkt als je mensen zelf vraagt waar ze op zoeken.
Het kan natuurlijk ook nooit kwaad om ook gewoon uit te gaan van Nederlandse termenquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:16 schreef JDx het volgende:
Ik moest vorig jaar uitzoeken waar mensen op zochten als ze een portable display zoeken, portable display was het meest gezochte keyword. Bleek dat niemand van onze klanten de site kon vinden via google. Zochten allemaal op beursstand of beurswand of beurswanden.
Rondvragen onder mensen die de technische termen niet kenden gaf ons compleet andere zoekwoorden.
Ja en dan moet je je verdiepen in soortnamen, denk ik, want als je je op omschrijvingen richt gaat het heel lastig worden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:28 schreef JDx het volgende:
Blijf gerust reageren, graag zelfs, ik ben goed in de technische kant, niet in de menselijke kant.Blijf gerust reageren, graag zelfs, ik ben goed in de technische kant, niet in de menselijke kant.
Ik kan bijvoorbeeld ook prachtige sites maken, maar de inhoud is altijd crap, ik kan niet schrijven.
Wat ik bedoel is het volgende, stel je verkoopt een artikel die bij mensen die er nog nooit van gehoord hebben niet bekend is bij naam. Mensen die het artikel kennen zoeken op de juiste naam (meest gebruikte zoekwoord), maar die hebben waarschijnlijk ook al een leverancier. Mensen die het product nog niet kennen bij naam, maar het wel zoeken hebben ook nog geen leverancier en zijn dus potentiele klanten.
Dat idee heb ik dus ook steeds sta ook nog steeds op 0.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 12:39 schreef Afwazig het volgende:
Is de pagerank afgelopen tijd weer eens geüpdate? Ik ben al een tijdje bezig met SEO voor mijn site, en naar mijn idee heb ik het wel aardig voor elkaar. Nog steeds sta ik op 0 helaas..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |