abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92538474
Ja, maar dat was niet mijn vraag, het bedrijf heeft nog geen naam. Mijn vraag was waar mensen op zoeken als ze een auto willen huren.

Autohuur, autoverhuur, auto huren, auto te huur, autoverhuur timboektoe, etc?
pi_92538945
Gewoon keyword tool gebruiken welke keywords meeste hits krijgen. Dan voor alle 3 beetje ranken of 5 keywords, dan ga je naar Google Analytics -> Traffic source -> Search engines , dan kijk je welke de beste/meeste resultaten geeft en op die ga je door bouwen.

Handig truukje met realistische gegevens en je weet welk keyword voor jouw site het beste blijkt te zijn.
pi_92539160
Waar kon ik ook alweer die Keyword Tool vinden?
pi_92540548
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:37 schreef JDx het volgende:
Waar kon ik ook alweer die Keyword Tool vinden?
http://lmgtfy.com/?q=google+keyword+tool
pi_92541439
Ik zoek zelf de link wel op, die doet het namelijk niet hier, krijg ik een error.
pi_92541599
Wat is dat nou voor kansloos antwoord. Heb hem al gevonden, na lang zoeken:

http://www.google.com/insights/search/#q=auto%20huren&cmpt=q
pi_92541706
Denk dat het volgende wel gaat scoren:

a) Autoverhuur Plaatsnaam - Goedkope autohuur

of

b) Autoverhuur Plaatsnaam - Goedkoop auto huren
pi_92542110
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 12:45 schreef JDx het volgende:
Wat is dat nou voor kansloos antwoord. Heb hem al gevonden, na lang zoeken:

http://www.google.com/insights/search/#q=auto%20huren&cmpt=q
Jij vroeg om de keyword tool, ik maak een grapje met LMGTFJ, chill out :)
Blijkt dat je insight moet hebben, is ander tooltje, bookmarken lijkt me goed idee ;)
pi_92542331
Ok no problem man, maar ik heb wel eens uren zitten zoeken naar iets (weet enorm veel van google en hoe je erop moet zoeken), maar kon toch iets niet vinden, dan vroeg ik het hier en kreeg ik zo'n reactie.

Denk dan altijd, ben niet achterlijk, als ik het zelf kon vinden dan vraag ik het niet. Maar goed grapje dus :P
  woensdag 9 februari 2011 @ 13:07:25 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92542388
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:05 schreef JDx het volgende:
Ok no problem man, maar ik heb wel eens uren zitten zoeken naar iets (weet enorm veel van google en hoe je erop moet zoeken), maar kon toch iets niet vinden, dan vroeg ik het hier en kreeg ik zo'n reactie.

Denk dan altijd, ben niet achterlijk, als ik het zelf kon vinden dan vraag ik het niet. Maar goed grapje dus :P
Ik vind het wel een beetje vreemd dat jij met je SEO-ervaring nog niet weet dat je een key word tool kunt gebruiken om te achterhalen op welke woorden gezocht wordt?.
Dan denk ik: wat heb je al die tijd zitten doen dan? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92542473
Keywords hogerop krijgen die klanten hoog wilden hebben.

Wel eens wat geprobeerd, maar ik vind gewoon dat het beter werkt als je mensen zelf vraagt waar ze op zoeken.
  woensdag 9 februari 2011 @ 13:11:04 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92542518
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:09 schreef JDx het volgende:
Keywords hogerop krijgen die klanten hoog wilden hebben.

Wel eens wat geprobeerd, maar ik vind gewoon dat het beter werkt als je mensen zelf vraagt waar ze op zoeken.
Natuurlijk werkt dat niet beter, want hier krijg je een paar antwoorden, terwijl je uit die Google-informatie kunt halen waar duizenden, miljoenen mensen op zoeken.
Niet meer actief op Fok!
pi_92542725
Ik moest vorig jaar uitzoeken waar mensen op zochten als ze een portable display zoeken, portable display was het meest gezochte keyword. Bleek dat niemand van onze klanten de site kon vinden via google. Zochten allemaal op beursstand of beurswand of beurswanden.

Rondvragen onder mensen die de technische termen niet kenden gaf ons compleet andere zoekwoorden.
  woensdag 9 februari 2011 @ 13:24:31 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92543005
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:16 schreef JDx het volgende:
Ik moest vorig jaar uitzoeken waar mensen op zochten als ze een portable display zoeken, portable display was het meest gezochte keyword. Bleek dat niemand van onze klanten de site kon vinden via google. Zochten allemaal op beursstand of beurswand of beurswanden.

Rondvragen onder mensen die de technische termen niet kenden gaf ons compleet andere zoekwoorden.
Het kan natuurlijk ook nooit kwaad om ook gewoon uit te gaan van Nederlandse termen :).

Maar goed, volgens mij ben je wel redelijk succesvol, dus ik zal me er niet mee bemoeien :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92543185
Blijf gerust reageren, graag zelfs, ik ben goed in de technische kant, niet in de menselijke kant.Blijf gerust reageren, graag zelfs, ik ben goed in de technische kant, niet in de menselijke kant.

Ik kan bijvoorbeeld ook prachtige sites maken, maar de inhoud is altijd crap, ik kan niet schrijven.

Wat ik bedoel is het volgende, stel je verkoopt een artikel die bij mensen die er nog nooit van gehoord hebben niet bekend is bij naam. Mensen die het artikel kennen zoeken op de juiste naam (meest gebruikte zoekwoord), maar die hebben waarschijnlijk ook al een leverancier. Mensen die het product nog niet kennen bij naam, maar het wel zoeken hebben ook nog geen leverancier en zijn dus potentiele klanten.
  woensdag 9 februari 2011 @ 13:36:02 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92543488
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:28 schreef JDx het volgende:
Blijf gerust reageren, graag zelfs, ik ben goed in de technische kant, niet in de menselijke kant.Blijf gerust reageren, graag zelfs, ik ben goed in de technische kant, niet in de menselijke kant.

Ik kan bijvoorbeeld ook prachtige sites maken, maar de inhoud is altijd crap, ik kan niet schrijven.

Wat ik bedoel is het volgende, stel je verkoopt een artikel die bij mensen die er nog nooit van gehoord hebben niet bekend is bij naam. Mensen die het artikel kennen zoeken op de juiste naam (meest gebruikte zoekwoord), maar die hebben waarschijnlijk ook al een leverancier. Mensen die het product nog niet kennen bij naam, maar het wel zoeken hebben ook nog geen leverancier en zijn dus potentiele klanten.
Ja en dan moet je je verdiepen in soortnamen, denk ik, want als je je op omschrijvingen richt gaat het heel lastig worden.
Niet meer actief op Fok!
pi_92544108
Het is een voorbeeld van wanneer mensen beter werken dan machines als je een goed zoekwoord zoekt.
  donderdag 10 februari 2011 @ 19:24:16 #218
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_92601493
Op welke cijfers moest je ook weer letten als je op een keyword zoekt in Adwords?
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  donderdag 10 februari 2011 @ 19:28:11 #219
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_92601701
Via het zoekcommando allintitle: zoekterm achterhaal je vervolgens hoeveel webpagina's de zoekterm in hun titel hebben, en dit geeft een indicatie van de concurrentie.

http://www.seozwolle.nl/top-tip-voor-zoekwoord-analyse.html
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_92603368
Het maakt helemaal niet uit hoeveel resultaten er zijn, maar welke pagina's er op de 1e pagina staan en of je die kunt verslaan.

Die zogenaamde seo experts geloof ik toch nooit, de meesten weten niks in mijn ervaring.
pi_92607775
Daar ben ik het wel mee eens, ik pas heel erg op met mezelf aanbieden voor andere bedrijven, simpelweg omdat ik niets kan garanderen. Nou heb ik een paar keer wat dingen gedaan voor wat bedrijven (site onderhoud en advertenties ontwerpen) en dan vroeg ik er wel eens naar.

Die hadden ook een zogenaamd SEO bedrijfje ingehuurd die zorgde dat ze hoger kwamen in Google. Ik zeg, oh hoe dat, wie dan enzo en helpt het? Nou tot nu toe schiet het nog niet echt op zeiden ze dan en bleek dat ze er gewoon tussen de 500 en 1000 euro per jaar voor betalen.

Maar die hebben gewoon van die gladde mannetjes in pak aan het werk die langskomen en zeggen dat je verkoop met 300% stijgt ofzo na hun SEO grapje. Dat kan ik gewoon niet.

Ps. en ergens in de disclaimer onderaan in het klein staat waarschijnlijk dan dat niets te garanderen is ofzo. Terwijl ze je mooi aan tafel overtuigen.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:39:16 #222
131603 Afwazig
Serious business
pi_92632189
Is de pagerank afgelopen tijd weer eens geüpdate? Ik ben al een tijdje bezig met SEO voor mijn site, en naar mijn idee heb ik het wel aardig voor elkaar. Nog steeds sta ik op 0 helaas..
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:02:31 #223
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_92633114
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:39 schreef Afwazig het volgende:
Is de pagerank afgelopen tijd weer eens geüpdate? Ik ben al een tijdje bezig met SEO voor mijn site, en naar mijn idee heb ik het wel aardig voor elkaar. Nog steeds sta ik op 0 helaas..
Dat idee heb ik dus ook steeds sta ook nog steeds op 0.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:03:48 #224
131603 Afwazig
Serious business
pi_92633161
Mijn domeinnaam is 2.5 jaar oud, ben nu een half jaar bezig met SEO ofzo. En nog niks, ik begin me nu toch wel af te vragen wat ik fout doe :P.
pi_92633224
Ze updaten niet alle sites tegelijkertijd. Maar uit hoeveel pagina's bestaat je site dan? En zoals ik laatst al zei, je site krijgt geen PR rating maar je individuele pagina's, al heeft het ook weer invloed hoe je site in het geheel scoort. Dus het kan goed zijn dat pagina 1 PR0 heeft en pagina 3 PR6.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')