abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92298925
Ja Google is tegenwoordig erg goed met nieuws.

Ik heb trouwens een site gemaakt vorige week "Hoger in Google", waar ik het over had. Hoe hoog staat JDZO.nl nu als je zoekt op: "hoger in google"?
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:37:32 #154
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_92299433
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:29 schreef JDx het volgende:
Ja Google is tegenwoordig erg goed met nieuws.

Ik heb trouwens een site gemaakt vorige week "Hoger in Google", waar ik het over had. Hoe hoog staat JDZO.nl nu als je zoekt op: "hoger in google"?
Bij mij positie 5 doe je goed.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_92299523
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:37 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Bij mij positie 5 doe je goed.
Nice, wist niet of het alleen hier was namelijk. Maar heb nog geen bezoekers, mensen klikken er niet op. Of ze vinden 45 euro al te veel, of niemand zoekt hier op?

Ik dacht, mensen willen hoger in google, waar zoek je dan op: Hoger in Google... maar blijkbaar niet.
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:41:23 #156
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_92299656
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:39 schreef JDx het volgende:

[..]

Nice, wist niet of het alleen hier was namelijk. Maar heb nog geen bezoekers, mensen klikken er niet op. Of ze vinden 45 euro al te veel, of niemand zoekt hier op?

Ik dacht, mensen willen hoger in google, waar zoek je dan op: Hoger in Google... maar blijkbaar niet.
Misschien zoekens ze op (dat doe ik teminste) : Google ranking, Ranking first in Google dat soort woorden.

Kijk hier even anders hoe vaak men zoekt op deze woorden

https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_92299800
Inderdaad maar 1000 zoekopdrachten wereldwijd. Google Ranking staat wel hoog ja, maar ik wil me alleen richten op de NL-markt.

Hmmm hoog google, hoog in google, hoog bij google doen het beter. Misschien een paar wijzigingen maken of deze laten staan en er nog iets bij maken.
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:45:03 #158
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_92299893
Grappig zeg nr. 1 en 2 met : zedenpleger in almere iemand net opgezocht zag ik.Hiermee 4e plaats binnen 20 minuten : jensen ontslagen veronica
pi_92299990
Wel een werk zeg, dat allemaal bijhouden en je krijgt er bijna niets voor terug. Misschien toch wat aantrekkelijkere links plaatsen of kijken dat iemand een vaste link wil tegen betaling ofzo?
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:49:03 #160
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_92300166
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:46 schreef JDx het volgende:
Wel een werk zeg, dat allemaal bijhouden en je krijgt er bijna niets voor terug. Misschien toch wat aantrekkelijkere links plaatsen of kijken dat iemand een vaste link wil tegen betaling ofzo?
Dat eerste heb je helemaal gelijk in. Adsense schiet niet op 50 per maand ongeveer. Heb 2 maanden voor Just Eat geschreven (30 euro bestel tegoed per maand voor terug). Ben ik even mee gestopt.

Maar ik ben er dagelijks (avonduren) druk mee. En nu heb ik weer het punt bereikt voor wie en wat doe ik het voor.

Zoek eigenlijk iemand die met mij wil samenwerken om er iets moois van te maken. Heb zo'n idee het moet mogelijk zijn. GS is vroeger ook klein begonnen en kijk nu eens 8 jaar later.
pi_92317691
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 22:49 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Dat eerste heb je helemaal gelijk in. Adsense schiet niet op 50 per maand ongeveer. Heb 2 maanden voor Just Eat geschreven (30 euro bestel tegoed per maand voor terug). Ben ik even mee gestopt.

Maar ik ben er dagelijks (avonduren) druk mee. En nu heb ik weer het punt bereikt voor wie en wat doe ik het voor.

Zoek eigenlijk iemand die met mij wil samenwerken om er iets moois van te maken. Heb zo'n idee het moet mogelijk zijn. GS is vroeger ook klein begonnen en kijk nu eens 8 jaar later.
WordPress heeft ook plugins waar je schrijvers hun eigen ads kunt laten plaatsen bij een post. Zo kun je vast wel wat mensen vinden die iets willen schrijven!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 12:51:09 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92319330
Hoi, dit topic gaat niet over Google Analytics, maar jullie weten hier vast wel het antwoord op mijn vraag. Ik wil me graag verdiepen in GA, maar ik heb (nog) geen eigen website. Kan ik zomaar een andere website invullen? :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_92321019
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 12:51 schreef Viking84 het volgende:
Hoi, dit topic gaat niet over Google Analytics, maar jullie weten hier vast wel het antwoord op mijn vraag. Ik wil me graag verdiepen in GA, maar ik heb (nog) geen eigen website. Kan ik zomaar een andere website invullen? :@.
Je moet een bestaande website gebruiken om uberhaubs resultaten te zien. Google Analytics verzameld data pas als je kunt bewijzen dat een site ook van jou is.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:33:12 #164
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92321216
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:29 schreef JoshuaL het volgende:

[..]

Je moet een bestaande website gebruiken om uberhaubs resultaten te zien. Google Analytics verzameld data pas als je kunt bewijzen dat een site ook van jou is.
*huil*.

Zou het ook met een weblog werken? (maar als je hem leeg laat en dus geen bezoekers trekt heb je er alsnog niks aan). Er zijn vast wel sites die met mooie plaatjes uitleggen hoe GA werkt :).

Thanks, anyway :).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:16:19 #166
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_92326205
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 13:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

*huil*.

Zou het ook met een weblog werken? (maar als je hem leeg laat en dus geen bezoekers trekt heb je er alsnog niks aan). Er zijn vast wel sites die met mooie plaatjes uitleggen hoe GA werkt :).

Thanks, anyway :).
Met een eigen weblog werkt het prima GA gebruik het zelf ook. Een andere aanrader is hulprogramma's voor webmasters van Google. Kun je zien via welke zoekwoorden je gevonden wordt en het CTR.
pi_92327970
Weet iemand hoe je de bounce rate van single-page websites kunt verlagen?
pi_92334187
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 15:50 schreef JoshuaL het volgende:
Weet iemand hoe je de bounce rate van single-page websites kunt verlagen?
Waarschijnlijk wil je bezoekers ergens naartoe sturen? Wat je kunt doen is als mensen op die link klikken, ze eerst naar een tweede pagina van jou sturen, vanaf waar ze automatisch doorgestuurd worden naar de link...
pi_92336307
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 18:10 schreef _dirkjan_ het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wil je bezoekers ergens naartoe sturen? Wat je kunt doen is als mensen op die link klikken, ze eerst naar een tweede pagina van jou sturen, vanaf waar ze automatisch doorgestuurd worden naar de link...
Dit had je voglens mij op de vorige pagina(s) ook al verteld dat heeft geen enkel nut, enige wat je doet is jezelf en analytics "voor de gek" houden. Je genereert fake pagina impressies, het heeft geen voordeel zover ik weet/zie.

@JoshuaL
Je moet uitzoeken waarom mensen je pagina snel verlaten, dit kan zijn:
- Je update je content nooit en mensen verwachten dit wel (telkens het zelfde -> exit, moet je kijken bij je return visitors stats)
- Je bezoekers hebben weinig geduld of het is de verkeerde doelgroep
- Je stuurd ze snel weg doormiddel van affiliate links of ads of andere hyperlinks, als dit je doel is dan zul je altijd met een hoge bounce te maken hebben!
- Je content is niet boeiend waardoor mensen niet blijven hangen.
- Je zegt het zelf al een single-page site, valt weinig naar toe te surfen dus je bounce zal altijd hoog zijn.

Het is altijd fijn om even te melden over welke pagina het gaat zodat wij ook een beeld hebben.
pi_92338038
Maar is de bounce rate alleen dat mensen snel de pagina verlaten of moeten ze ook aan een bepaalde eis voldoen zoals bijvoorbeeld X seconden op de site blijven?
Het gaat vooral om http://ismijnovgeldig.nl, nu blijven mensen daar niet zo heel lang maar zover ik begreep heeft de bounce rate ook invloed op je pagerank (had dit ergens gelezen, weet alleen zo snel de bron niet meer) vandaar dat ik die dus wat lager wil hebben dan 88% (het lijkt erop dat 12% toch iets anders doet?).

[ Bericht 0% gewijzigd door JoshuaL op 04-02-2011 20:15:30 ]
pi_92339378
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:26 schreef JoshuaL het volgende:
Maar is de bounce rate alleen dat mensen snel de pagina verlaten of moeten ze ook aan een bepaalde eis voldoen zoals bijvoorbeeld X seconden op de site blijven?
Het gaat vooral om http://ismijnovgeldig.nl, nu blijven mensen daar niet zo heel lang maar zover ik begreep heeft de bounce rate ook invloed op je pagerank (had dit ergens gelezen, weet alleen zo snel de bron niet meer) vandaar dat ik die dus wat lager wil hebben dan 88% (het lijkt erop dat 22% toch iets anders doet?).
88+22=110 ~O>
Maak een aantal pagina's bij met algemene informatie over de ovkaart met info/nieuws etc dat mensen wat meer te klikken hebben. En je kunt toch in Analytics zoeken naar wat die andere 12% dan doet?

Als ik wil weten wanneer mijn OV geldig is vind ik dat boven aan je pagina, prima, bedankt.. maar waarom zou ik dan nog op je site blijven hangen? Dus je moet wat meer bieden.

quote:
Bounce rate (sometimes confused with exit rate)[1] is an Internet marketing term used in web traffic analysis. It represents the percentage of visitors who enter the site and "bounce" (leave the site) rather than continue viewing other pages within the same site.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:12:46 #172
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_92340479
Wanneer wordt trouwens die pagerank van Google weer geupdate? Volgens mij moet ik toch wel een pagerank van minimaal 1 hebben?
pi_92340753
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:53 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

88+22=110 ~O>
Maak een aantal pagina's bij met algemene informatie over de ovkaart met info/nieuws etc dat mensen wat meer te klikken hebben. En je kunt toch in Analytics zoeken naar wat die andere 12% dan doet?

Als ik wil weten wanneer mijn OV geldig is vind ik dat boven aan je pagina, prima, bedankt.. maar waarom zou ik dan nog op je site blijven hangen? Dus je moet wat meer bieden.

[..]

Ik zal eens kijken wat voor informatie ik eventueel op een andere pagina kan zetten, bedankt. :)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:21:38 #174
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_92340920
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:18 schreef JoshuaL het volgende:

[..]

Ik zal eens kijken wat voor informatie ik eventueel op een andere pagina kan zetten, bedankt. :)
Misschien een uitleg + link over hoe je de OV Chip kan "hacken" :o
pi_92340926
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:12 schreef Razor21 het volgende:
Wanneer wordt trouwens die pagerank van Google weer geupdate? Volgens mij moet ik toch wel een pagerank van minimaal 1 hebben?
Als ik me niet vergis is die een week of 2 geleden gebeurd?
pi_92340960
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:21 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Misschien een uitleg + link over hoe je de OV Chip kan "hacken" :o
Aanzetten tot illegale praktijk en/of hackdingen zijn verboden in de Google TOS en kan een ban opleveren ;)
pi_92340962
Pagerank is volgens mij niet eens echt te checken ik heb eentje van 4 op een slecht bezochte site van me en 2 op een goed bezochte.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:22:49 #178
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_92340980
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:21 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis is die een week of 2 geleden gebeurd?
Dat dacht ik ook volgens een site zou het 31 december gebeuren. Kan natuurlijk ook gewoon zijn dat ik gewoon nog een PR van 0 heb.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:23:15 #179
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_92341001
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:22 schreef Geo3kant het volgende:

[..]

Aanzetten tot illegale praktijk en/of hackdingen zijn verboden in de Google TOS en kan een ban opleveren ;)
Oja natuurlijk niet eens aan gedacht.
pi_92341344
Het is PageRank niet SiteRank he ;) M.a.w: Iedere pagina heeft een andere PR.

En ze gaan niet zeggen op welke momenten ze dit aanpassen, dan zou het makkelijker te achterhalen zijn op welke manier het berekend wordt.
pi_92341412
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:29 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Het is PageRank niet SiteRank he ;) M.a.w: Iedere pagina heeft een andere PR.

En ze gaan niet zeggen op welke momenten ze dit aanpassen, dan zou het makkelijker te achterhalen zijn op welke manier het berekend wordt.
Ahhh ok, maar welke geeft het nou echt goed aan dan?
pi_92341561
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:30 schreef JDx het volgende:

[..]

Geeft de Google Toolbar dit in Firefox en IE niet gewoon weer?
pi_92341784
Ohh, ik gebruik geen toolbars, HAAT die dingen :P al is het alleen maar aan hoe ze opgedrongen worden te installeren bij elk freeware proggie.
pi_92342612
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:30 schreef JDx het volgende:

[..]

Ik gebruik altijd prcheck.nl, prchecker.info en masspagerank.com (tot 50 tegelijk).
pi_92360260
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 17:15 schreef JDx het volgende:
Damn, maximaal 3 zoekopties per dag, was even aan het testen of het een beetje werkt en zat er al over. Makkelijkste blijft denk ik gewoon thuis, bij ouders en op het werk proberen (en eventueel op openbare locaties) en daar het gemiddelde van nemen.
nog wat opties;

http://www.googleposition.com/
http://www.searchenginegenie.com/google-rank-checker.html
  zondag 6 februari 2011 @ 15:06:20 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92411851
Ik ben nu ook met SEO bezig. Die beginners guide van seomoz.org is goed, maar die van Google vind ik iets beter voor echte beginners, omdat er meer termen worden uitgelegd. Daarna kun je natuurlijk die van Seomoz nog lezen, aangezien die weer informatie bevat die de guide van Google niet bevat (zaken waar Google en andere zoekmachines geen openheid over willen geven dus). Google's guide: http://googlewebmastercen(...)o-starter-guide.html).

Basiskennis van HTML is wel noodzakelijk, merk ik, wil je echt iets met SEO kunnen :).
Niet meer actief op Fok!
pi_92504734
Stel je gaat een dagje naar Amsterdam, of welke stad dan ook en je wilt een auto huren.

Zoek je dan op Autohuur Amsterdam? Of Autoverhuur Amsterdam, of heel iets anders?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:54:13 #188
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_92504903
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:50 schreef JDx het volgende:
Stel je gaat een dagje naar Amsterdam, of welke stad dan ook en je wilt een auto huren.

Zoek je dan op Autohuur Amsterdam? Of Autoverhuur Amsterdam, of heel iets anders?
Ik persoonlijk (eerste dat in mij opkomt).

auto huren Amsterdam
  dinsdag 8 februari 2011 @ 15:54:29 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92504921
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:54 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Ik persoonlijk (eerste dat in mij opkomt).

auto huren Amsterdam
Dat idd!
Niet meer actief op Fok!
pi_92504967
Dat soort dingen is met o.a. de Keyword Tool en Google Insights te zien (niet heel accuraat maar je krijgt er wel een goed idee van).
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:04:44 #191
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92505387
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 15:55 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Dat soort dingen is met o.a. de Keyword Tool en Google Insights te zien (niet heel accuraat maar je krijgt er wel een goed idee van).
JDx kan toch ook gewoon meerdere zoekwoorden gebruiken? (synoniemen)

Wat mij opvalt is dat bedrijven zich heel vaak focussen op één enkel zoekwoord en met een ander woord helemaal niet te vinden zijn en daarmee lopen ze veel potentiële klanten mis.

Bijv: "online marketing" en "internet marketing". Komt op hetzelfde neer, maar als je die zoekwoorden gebruikt vind je heel verschillende bedrijven.
Niet meer actief op Fok!
pi_92506090
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat mij opvalt is dat bedrijven zich heel vaak focussen op één enkel zoekwoord en met een ander woord helemaal niet te vinden zijn en daarmee lopen ze veel potentiële klanten mis.

Bijv: "online marketing" en "internet marketing". Komt op hetzelfde neer, maar als je die zoekwoorden gebruikt vind je heel verschillende bedrijven.
Misschien kwam uit hun keyword research dat de markt overvol is op die andere keywords en dat het niet waard was om daarop te mikken. Of ze blijven op 1 keyword hangen dat kan, maar het zal vast niet goedkoop zijn om hoog te ranken op goede keywords.
pi_92507739
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 19:26 schreef JoshuaL het volgende:
Het gaat vooral om http://ismijnovgeldig.nl, nu blijven mensen daar niet zo heel lang maar zover ik begreep heeft de bounce rate ook invloed op je pagerank (had dit ergens gelezen, weet alleen zo snel de bron niet meer) vandaar dat ik die dus wat lager wil hebben dan 88% (het lijkt erop dat 12% toch iets anders doet?).
Bounce-rate is puur het percentage mensen dat weer weggaat van je site na de indexpagina. Bij een site van 1 pagina zal dit dus altijd 100% zijn en het is ook niet erg. Het kan ook geen invloed hebben op je pagerank, want een bounce-rate is voor Google alleen te berekenen als je gebruik maakt van Analytics.
pi_92512687
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:04 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat je beter met 1 woord op 1 kan staan dan met 5 op 20.
pi_92514684
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 16:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Bounce-rate is puur het percentage mensen dat weer weggaat van je site na de indexpagina. Bij een site van 1 pagina zal dit dus altijd 100% zijn en het is ook niet erg. Het kan ook geen invloed hebben op je pagerank, want een bounce-rate is voor Google alleen te berekenen als je gebruik maakt van Analytics.
Ik maak ook gebruik van Google Analytics, heeft het dan wel invloed op de eventuele pagerank?
pi_92527158
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 19:30 schreef JoshuaL het volgende:

[..]

Ik maak ook gebruik van Google Analytics, heeft het dan wel invloed op de eventuele pagerank?
nee, dat zou nl impliceren dat het gebruik van Analytics je pagerank zou verslechteren...
pi_92536877
Een autoverhuur site zouden jullie dus eerder "Auto Huren Amsterdam", dan bijvoorbeeld "Autoverhuur Amsterdam"?
pi_92537887
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:34 schreef JDx het volgende:
Een autoverhuur site zouden jullie dus eerder "Auto Huren Amsterdam", dan bijvoorbeeld "Autoverhuur Amsterdam"?
De titel van de site is niet het enige waar je op moet letten :)
pi_92537947
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:03 schreef Light het volgende:

[..]

De titel van de site is niet het enige waar je op moet letten :)
Nee maar toch helpt het. Het wordt namelijk ook vetgedrukt als je erop zoekt in de resultaten.

b) Daarnaast als je precies weet welk woord je op gevonden wil worden kan je het ook nog eens gebruiken in de domeinnaam.

c) En... als het de titel is van je site/bedrijf dan linken mensen je ook met die naam, is weer hoger!

[ Bericht 8% gewijzigd door JDx op 09-02-2011 11:15:35 ]
pi_92538361
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:05 schreef JDx het volgende:

[..]

Nee maar toch helpt het. Het wordt namelijk ook vetgedrukt als je erop zoekt in de resultaten.
Als je bedrijf Autoverhuur Amsterdam heet, kun je dat in de paginatitel verwerken. In de titel boven de tekst kun je dan weer Auto huren verwerken :)
pi_92538474
Ja, maar dat was niet mijn vraag, het bedrijf heeft nog geen naam. Mijn vraag was waar mensen op zoeken als ze een auto willen huren.

Autohuur, autoverhuur, auto huren, auto te huur, autoverhuur timboektoe, etc?
pi_92538945
Gewoon keyword tool gebruiken welke keywords meeste hits krijgen. Dan voor alle 3 beetje ranken of 5 keywords, dan ga je naar Google Analytics -> Traffic source -> Search engines , dan kijk je welke de beste/meeste resultaten geeft en op die ga je door bouwen.

Handig truukje met realistische gegevens en je weet welk keyword voor jouw site het beste blijkt te zijn.
pi_92539160
Waar kon ik ook alweer die Keyword Tool vinden?
pi_92540548
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:37 schreef JDx het volgende:
Waar kon ik ook alweer die Keyword Tool vinden?
http://lmgtfy.com/?q=google+keyword+tool
pi_92541439
Ik zoek zelf de link wel op, die doet het namelijk niet hier, krijg ik een error.
pi_92541599
Wat is dat nou voor kansloos antwoord. Heb hem al gevonden, na lang zoeken:

http://www.google.com/insights/search/#q=auto%20huren&cmpt=q
pi_92541706
Denk dat het volgende wel gaat scoren:

a) Autoverhuur Plaatsnaam - Goedkope autohuur

of

b) Autoverhuur Plaatsnaam - Goedkoop auto huren
pi_92542110
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 12:45 schreef JDx het volgende:
Wat is dat nou voor kansloos antwoord. Heb hem al gevonden, na lang zoeken:

http://www.google.com/insights/search/#q=auto%20huren&cmpt=q
Jij vroeg om de keyword tool, ik maak een grapje met LMGTFJ, chill out :)
Blijkt dat je insight moet hebben, is ander tooltje, bookmarken lijkt me goed idee ;)
pi_92542331
Ok no problem man, maar ik heb wel eens uren zitten zoeken naar iets (weet enorm veel van google en hoe je erop moet zoeken), maar kon toch iets niet vinden, dan vroeg ik het hier en kreeg ik zo'n reactie.

Denk dan altijd, ben niet achterlijk, als ik het zelf kon vinden dan vraag ik het niet. Maar goed grapje dus :P
  woensdag 9 februari 2011 @ 13:07:25 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92542388
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:05 schreef JDx het volgende:
Ok no problem man, maar ik heb wel eens uren zitten zoeken naar iets (weet enorm veel van google en hoe je erop moet zoeken), maar kon toch iets niet vinden, dan vroeg ik het hier en kreeg ik zo'n reactie.

Denk dan altijd, ben niet achterlijk, als ik het zelf kon vinden dan vraag ik het niet. Maar goed grapje dus :P
Ik vind het wel een beetje vreemd dat jij met je SEO-ervaring nog niet weet dat je een key word tool kunt gebruiken om te achterhalen op welke woorden gezocht wordt?.
Dan denk ik: wat heb je al die tijd zitten doen dan? :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92542473
Keywords hogerop krijgen die klanten hoog wilden hebben.

Wel eens wat geprobeerd, maar ik vind gewoon dat het beter werkt als je mensen zelf vraagt waar ze op zoeken.
  woensdag 9 februari 2011 @ 13:11:04 #212
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92542518
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:09 schreef JDx het volgende:
Keywords hogerop krijgen die klanten hoog wilden hebben.

Wel eens wat geprobeerd, maar ik vind gewoon dat het beter werkt als je mensen zelf vraagt waar ze op zoeken.
Natuurlijk werkt dat niet beter, want hier krijg je een paar antwoorden, terwijl je uit die Google-informatie kunt halen waar duizenden, miljoenen mensen op zoeken.
Niet meer actief op Fok!
pi_92542725
Ik moest vorig jaar uitzoeken waar mensen op zochten als ze een portable display zoeken, portable display was het meest gezochte keyword. Bleek dat niemand van onze klanten de site kon vinden via google. Zochten allemaal op beursstand of beurswand of beurswanden.

Rondvragen onder mensen die de technische termen niet kenden gaf ons compleet andere zoekwoorden.
  woensdag 9 februari 2011 @ 13:24:31 #214
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92543005
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:16 schreef JDx het volgende:
Ik moest vorig jaar uitzoeken waar mensen op zochten als ze een portable display zoeken, portable display was het meest gezochte keyword. Bleek dat niemand van onze klanten de site kon vinden via google. Zochten allemaal op beursstand of beurswand of beurswanden.

Rondvragen onder mensen die de technische termen niet kenden gaf ons compleet andere zoekwoorden.
Het kan natuurlijk ook nooit kwaad om ook gewoon uit te gaan van Nederlandse termen :).

Maar goed, volgens mij ben je wel redelijk succesvol, dus ik zal me er niet mee bemoeien :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_92543185
Blijf gerust reageren, graag zelfs, ik ben goed in de technische kant, niet in de menselijke kant.Blijf gerust reageren, graag zelfs, ik ben goed in de technische kant, niet in de menselijke kant.

Ik kan bijvoorbeeld ook prachtige sites maken, maar de inhoud is altijd crap, ik kan niet schrijven.

Wat ik bedoel is het volgende, stel je verkoopt een artikel die bij mensen die er nog nooit van gehoord hebben niet bekend is bij naam. Mensen die het artikel kennen zoeken op de juiste naam (meest gebruikte zoekwoord), maar die hebben waarschijnlijk ook al een leverancier. Mensen die het product nog niet kennen bij naam, maar het wel zoeken hebben ook nog geen leverancier en zijn dus potentiele klanten.
  woensdag 9 februari 2011 @ 13:36:02 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_92543488
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 13:28 schreef JDx het volgende:
Blijf gerust reageren, graag zelfs, ik ben goed in de technische kant, niet in de menselijke kant.Blijf gerust reageren, graag zelfs, ik ben goed in de technische kant, niet in de menselijke kant.

Ik kan bijvoorbeeld ook prachtige sites maken, maar de inhoud is altijd crap, ik kan niet schrijven.

Wat ik bedoel is het volgende, stel je verkoopt een artikel die bij mensen die er nog nooit van gehoord hebben niet bekend is bij naam. Mensen die het artikel kennen zoeken op de juiste naam (meest gebruikte zoekwoord), maar die hebben waarschijnlijk ook al een leverancier. Mensen die het product nog niet kennen bij naam, maar het wel zoeken hebben ook nog geen leverancier en zijn dus potentiele klanten.
Ja en dan moet je je verdiepen in soortnamen, denk ik, want als je je op omschrijvingen richt gaat het heel lastig worden.
Niet meer actief op Fok!
pi_92544108
Het is een voorbeeld van wanneer mensen beter werken dan machines als je een goed zoekwoord zoekt.
  donderdag 10 februari 2011 @ 19:24:16 #218
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_92601493
Op welke cijfers moest je ook weer letten als je op een keyword zoekt in Adwords?
  donderdag 10 februari 2011 @ 19:28:11 #219
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_92601701
Via het zoekcommando allintitle: zoekterm achterhaal je vervolgens hoeveel webpagina's de zoekterm in hun titel hebben, en dit geeft een indicatie van de concurrentie.

http://www.seozwolle.nl/top-tip-voor-zoekwoord-analyse.html
pi_92603368
Het maakt helemaal niet uit hoeveel resultaten er zijn, maar welke pagina's er op de 1e pagina staan en of je die kunt verslaan.

Die zogenaamde seo experts geloof ik toch nooit, de meesten weten niks in mijn ervaring.
pi_92607775
Daar ben ik het wel mee eens, ik pas heel erg op met mezelf aanbieden voor andere bedrijven, simpelweg omdat ik niets kan garanderen. Nou heb ik een paar keer wat dingen gedaan voor wat bedrijven (site onderhoud en advertenties ontwerpen) en dan vroeg ik er wel eens naar.

Die hadden ook een zogenaamd SEO bedrijfje ingehuurd die zorgde dat ze hoger kwamen in Google. Ik zeg, oh hoe dat, wie dan enzo en helpt het? Nou tot nu toe schiet het nog niet echt op zeiden ze dan en bleek dat ze er gewoon tussen de 500 en 1000 euro per jaar voor betalen.

Maar die hebben gewoon van die gladde mannetjes in pak aan het werk die langskomen en zeggen dat je verkoop met 300% stijgt ofzo na hun SEO grapje. Dat kan ik gewoon niet.

Ps. en ergens in de disclaimer onderaan in het klein staat waarschijnlijk dan dat niets te garanderen is ofzo. Terwijl ze je mooi aan tafel overtuigen.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 12:39:16 #222
131603 Afwazig
Serious business
pi_92632189
Is de pagerank afgelopen tijd weer eens geüpdate? Ik ben al een tijdje bezig met SEO voor mijn site, en naar mijn idee heb ik het wel aardig voor elkaar. Nog steeds sta ik op 0 helaas..
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:02:31 #223
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_92633114
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:39 schreef Afwazig het volgende:
Is de pagerank afgelopen tijd weer eens geüpdate? Ik ben al een tijdje bezig met SEO voor mijn site, en naar mijn idee heb ik het wel aardig voor elkaar. Nog steeds sta ik op 0 helaas..
Dat idee heb ik dus ook steeds sta ook nog steeds op 0.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:03:48 #224
131603 Afwazig
Serious business
pi_92633161
Mijn domeinnaam is 2.5 jaar oud, ben nu een half jaar bezig met SEO ofzo. En nog niks, ik begin me nu toch wel af te vragen wat ik fout doe :P.
pi_92633224
Ze updaten niet alle sites tegelijkertijd. Maar uit hoeveel pagina's bestaat je site dan? En zoals ik laatst al zei, je site krijgt geen PR rating maar je individuele pagina's, al heeft het ook weer invloed hoe je site in het geheel scoort. Dus het kan goed zijn dat pagina 1 PR0 heeft en pagina 3 PR6.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 13:06:52 #226
131603 Afwazig
Serious business
pi_92633279
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 13:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ze updaten niet alle sites tegelijkertijd. Maar uit hoeveel pagina's bestaat je site dan?
Veel. Elke dag komt er wel 1 / 2 nieuwsberichten bij. Het is een site omtrent het dorp waar ik in woon, verder gebruik ik het als website voor het voetbalelftal waar ik inspeel.

Maak gebruik van Joomla! btw.

Edit: Ja klopt, maar volgens mij zijn alle PR's 0. Individueel had ik ook al naar gekeken idd.
pi_92648728
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 12:39 schreef Afwazig het volgende:
paar weken geleden is de PR van 2 sites van me nog verhoogd (van 0 naar 2).
wat is url van je site als ik vragen mag?
pi_93262539
TVT, interessante materie aangezien ik hier ook binnenkort mee aan de slag moet..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')