abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 december 2010 @ 09:16:12 #103
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_90526638
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 december 2010 09:08 schreef HokkaHokka het volgende:
Je website moet zeker bestaan aan een x aantal keywords. Wat eerder is gezegt ga in de stoel van de klant zitten en typ in wat hij denkt. Als mensen "Nederland Hypotheek" zoeken willen ze niet bij een website uitkomen wat opzienbarend nieuws uitbrengt.

Als je keywords gebruik dan MOETEN deze woorden terugkomen of in je content, of als headliners/paginatitels/koptekst (er zijn volgens mij nog andere technieken... programeer zelf niet...)

Zoekmachines kijken juist naar bepaalde woorden die voorkomen in de content. Bing en Yahoo doen nagenoeg hetzelfde. Een website zonder keywords is ten dode opgeschreven TENZIJ deze al jaren bestaat of een unieke URL heeft.

Razor: Ik heb je website bekeken en mocht ik op zoek zijn naar bizar nieuws or schokkend nieuws dan vind ik je website zwaar irritant om te lezen. Waarom in godsnaam al die google advertenties. Ik heb dan het gevoel dat ik elk moment wordt door gelinkt naar een of andere datingsite. Haal dat aub weg!

Meld je sowieso aan bij Google analytics (of heb je dat al gedaan?) Hier kan je goed aflezen waar de mensen vandaan komen die je website bekijken.

En btw wat wil je bereiken met je website?
Bedankt voor je feedback. Die Adsense is ervoor dat ik toch nog wat kan verdienen voor het werk / tijd dat ik er in steek. Analytics gebruik ik heel lang mensen vinden mij steeds meer via Google of via andere sites.

En wat ik er mee wil bereiken? Ik weet het niet vind het grappig om te doen ik moet toch ergens beginnen. Misschien dat het in de toekomst goed gaat lopen ik weet het niet.

Misschien heb je wel geljik met die adsense, maar elke site staat tegenwoordig vol met reclame. Kijk maar eens op de Telegraaf dan vind ik het bij mij nog wel redelijk meevallen.

Net die Adsense aan de zijkant weggedaan laat ik hem enkel op mijn homepagina staan. Niet zo hinderlijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door Razor21 op 28-12-2010 09:23:51 (Toevoeging) ]
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_90532751
Maar aan de andere kant heeft de Telegraaf echt iets te bieden, iedereen kijkt lekker gratis op die site, terwijl ze allemaal mensen in dienst hebben.

Ik probeer trouwens ook altijd AdSense zo min mogelijk hinderlijk in mijn sites te verwerken,maar ik krijg nu toch wel zoiets van, als ik er echt wat aan wil verdienen, zal het wat duidelijker en dan maar "irritanter op de pagina moeten".
pi_90614867
Ik weet het fijne er niet van maar... Als je een eigen website bouwt waar verdien je dan op. Alleen op Google ads (die zwaar irri zijn in je website?) Of na loop van tijd bezoekers op je website en dan bedrijven die adverteren op je website.

Als het antwoord nummertje 1 is... Ja maak dan een website vol met ads dan boeit het je blijkbaar niet of er wel of geen bezoekers komen op je website. En ALS ze komen hoe lang ze er blijven
pi_90614943
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 02:53 schreef HokkaHokka het volgende:
Ik weet het fijne er niet van maar... Als je een eigen website bouwt waar verdien je dan op. Alleen op Google ads (die zwaar irri zijn in je website?) Of na loop van tijd bezoekers op je website en dan bedrijven die adverteren op je website.

Als het antwoord nummertje 1 is... Ja maak dan een website vol met ads dan boeit het je blijkbaar niet of er wel of geen bezoekers komen op je website. En ALS ze komen hoe lang ze er blijven
Geen van beiden. Facebook verdient op advertenties, Google ook, Jan met de pet niet. Daartussen zit nog een hoop, maar geld puur verdiend op CPC is zuur verdiend. Je moet een product hebben, reseller van een product zijn, of tenminste een flinke affiliatecommissie op een product krijgen.

Je website moet een tool zijn om mensen over te halen jouw product te kopen, en wat voor product dat is ... dat is weer een geheel nieuwe discussie. :)
  donderdag 30 december 2010 @ 07:57:45 #107
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_90616236
LOL nu met 1 keyword op nummer 1 in Google : kanjertrekking
Van het weekend zullen veel mensen hier op zoeken ivm de postcodeloterij (zoeken er nu al veel op).
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_90617759
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 23:15 schreef Catch22- het volgende:
Je content moet gewoon goed zijn. Stel je html title goed in met een goede URL en dan kom je er wel.

Keywords zijn overrated. Description is wel handig voor je SERP.

Je kan je wel fixeren op allemaal 'trucjes', maar uiteindelijk draait het om goede, leesbare content.
Nee uiteindelijk draait het om links. :P
  donderdag 30 december 2010 @ 10:21:53 #109
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_90618498
en die krijg je niet zonder goede content. Althans; niet van autoritaire sites
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_90620904
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 09:49 schreef Rejected het volgende:

[..]

Nee uiteindelijk draait het om links. :P
Ik wou het niet zeggen, maar als je een beetje zoekt op internet is dat wel duidelijk.

Hoe meer links naar jouw site linken met een bepaald zoekwoord, des te hoger je erop komt.

Voorbeeldje met mijn eigen site:

http://www.jdx.nl - zoek op JDMedia en ik sta bovenaan. Titel etc is ook JDMedia.

Ook veel mensen hebben me gelinkt als JDx.nl - Zoek op JDx en ik sta op de 3e plek ofzo, onder de Titel JDx.nl (niet JDMedia).
  donderdag 30 december 2010 @ 11:56:21 #111
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_90621701
Als je zoekt op links:<domeinnaam> kun je ook makkelijk zien hoeveel er linken naar je site.

Voorbeeld : http://www.google.nl/sear(...)&fp=dfaebb53bc6659e9

@JDX Zou jij mijn linkje op je site willen plaatsen :@
pi_90621983
Met welk zoekwoord?

Op sommige fora helpt het ook om je link (inclusief gewenst zoekwoord) in de signature te zetten, op fok worden de sigs helaas niet meegenomen in de kale versie die Fok aanbied aan Google Robots.
pi_90622103
quote:
Op donderdag 30 december 2010 10:21 schreef Catch22- het volgende:
en die krijg je niet zonder goede content. Althans; niet van autoritaire sites
Juah daar zijn wel manieren voor. :P
  donderdag 30 december 2010 @ 14:28:40 #114
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_90628090
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 12:03 schreef JDx het volgende:
Met welk zoekwoord?

Op sommige fora helpt het ook om je link (inclusief gewenst zoekwoord) in de signature te zetten, op fok worden de sigs helaas niet meegenomen in de kale versie die Fok aanbied aan Google Robots.
Dat is een goeie met welk zoekwoord.....damn......weet jij iets voor mijn weblog?
Bedankt voor de tip over het zoekwoord bij Fok.
pi_90628784
Dat vragen die bedrijven ook altijd aan mij, ze komen eerst met... ja we willen op 1 in Google!

Okee... met welk zoekwoord? Wat? Zoekwoord? Gewoon bovenaan.

Dan leg ik het uit, en zeggen ze hmmm ja, dat moet jij toch weten :P alsof ik weet waar klanten van een bedrijf op zoeken waarvan ik amper weet wat ze doen.

Jij hebt trouwens een aardig overall blog, dus dat is moeilijk te zeggen, zullen niet snel mensen zoeken op: "Opmerkelijk nieuws" ofzo.
  donderdag 30 december 2010 @ 15:07:59 #116
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_90630005
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 14:43 schreef JDx het volgende:
Dat vragen die bedrijven ook altijd aan mij, ze komen eerst met... ja we willen op 1 in Google!

Okee... met welk zoekwoord? Wat? Zoekwoord? Gewoon bovenaan.

Dan leg ik het uit, en zeggen ze hmmm ja, dat moet jij toch weten :P alsof ik weet waar klanten van een bedrijf op zoeken waarvan ik amper weet wat ze doen.

Jij hebt trouwens een aardig overall blog, dus dat is moeilijk te zeggen, zullen niet snel mensen zoeken op: "Opmerkelijk nieuws" ofzo.
Ze komen met verschillende zoekwoorden op mijn website uit. Via opmerkelijk nieuws o.i.d. heb ik ze nog niet gehad.

Anders maar iets met ergernissen Nederland.

Beetje ongelukkige domeinnaam heb ik (achteraf) gekozen.
pi_90659284
Als bedrijven vragen ik wil op 1 komen op Google bekijk dan samen met het bedrijf de huidige website. Vaak is de brance waarin ze zitten al een keyword die je kan gebruiken! Vraag aan ze wat wordt het meest verkocht (mochten ze echt niets weten..)

En tja, zit in de stoel van een potentiele klant. Doe net alsof je geintresseerd bent in zijn of haar product, wat zal je dan invoeren?
pi_90666304
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:07 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Ze komen met verschillende zoekwoorden op mijn website uit. Via opmerkelijk nieuws o.i.d. heb ik ze nog niet gehad.

Anders maar iets met ergernissen Nederland.

Beetje ongelukkige domeinnaam heb ik (achteraf) gekozen.
Keyword research tool gebruiken en de populariteit van zoekwoorden bepalen waar jouw doelgroep op zou zoeken, je kan wel op 1 staan voor "ergernissen nederland" maar als niemand daarop zoekt, krijg je geen bezoekers. Tevens moet je weten wat mensen verwachten als ze daarop zoeken, want jouw resultaat moet wel relevant zijn aan de zoekopdracht.
  woensdag 19 januari 2011 @ 11:43:59 #119
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_91558869
Weet iemand zowel goede Nederlandse als Internationale sites voor article submissions?
Ik heb me eigenlijk altijd maar bezig gehouden met on-page seo en wat linkbuilding / social media maar nooit echt articles.
  zondag 23 januari 2011 @ 17:31:14 #121
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_91757448
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 10:04 schreef illusions het volgende:

[..]

Keyword research tool gebruiken en de populariteit van zoekwoorden bepalen waar jouw doelgroep op zou zoeken, je kan wel op 1 staan voor "ergernissen nederland" maar als niemand daarop zoekt, krijg je geen bezoekers. Tevens moet je weten wat mensen verwachten als ze daarop zoeken, want jouw resultaat moet wel relevant zijn aan de zoekopdracht.
Ok duidelijk dus ik ga even wat research doen en uiteindelijk heb ik een bepaald zoekwoord bedacht.

Dit kan ik natuurlijk in mijn artikelen gebruiken en via mijn SEO Plugin in Wordpress. Alleen dan nog niet de garantie dat ik meteen met dat woord op 1 kom te staan.

Met andere woorden het is niet alleen een kwestie om het zoekwoord een paar keer terug te laten komen op je site. Zal mij er wel wat meer in gaan verdiepen.
pi_91758403
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 17:31 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Ok duidelijk dus ik ga even wat research doen en uiteindelijk heb ik een bepaald zoekwoord bedacht.

Dit kan ik natuurlijk in mijn artikelen gebruiken en via mijn SEO Plugin in Wordpress. Alleen dan nog niet de garantie dat ik meteen met dat woord op 1 kom te staan.

Met andere woorden het is niet alleen een kwestie om het zoekwoord een paar keer terug te laten komen op je site. Zal mij er wel wat meer in gaan verdiepen.
Je kan met plugins je artikelen op andere zoekwoorden optimaliseren, je moet namelijk niet elke pagina op dezelfde zoekwoorden baseren. Je bepaalt een aantal zoekwoorden voor je website, en gaat dan individuele pagina's verder optimaliseren op de relevante content daarvan.

Ook is de term zoekwoord een beetje achterhaald, want eigenlijk gaat het om een 'searchphrase' - optimaliseren op 1 enkel woord is sinds men behendig is in zoeken, totaal nutteloos. Wie zoekt immers op 1 woord? Het gaat altijd om woodcombinaties.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 00:24:24 #123
267908 tennisracket
Ik heb winterbanden.
pi_91831266
www.seolab.nl maakt hele goede rapporten.
ww.lipperhey.com ook wel maar die site is erg onoverzichtelijk.

Geloof ook niet alles wat je in zo'n rapport leest. 90% klopt wel maar het blijft een formule.

En het blijft experimenteren. Ben een maand bezig geweest met het SEOen van 1 website maar staat nu wel strak bovenaan :)
op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!
  dinsdag 25 januari 2011 @ 00:26:35 #124
267908 tennisracket
Ik heb winterbanden.
pi_91831360
Ik wil graag mijn post editten maar ga mijn add blocker niet uitzetten.

Voor wordpress is die All in One SEO pack erg goed, ik raad je wel aan handmatig de keywords en description in te vullen. Naar mijn ervaring werkt dat altijd net een beetje beter.

De websites die ik bovenaan heb gepost zijn meer bedoelt voor gewone websites in plaats van weblogs. Vooral als het onderwerp erg varieerd kun je beter per blog-post SEO toepassen in plaats van de hele website.
op dinsdag 9 februari 2010 12:21 schreef stevenmac26 het volgende:
Tennisracket is een ginger, hij geeft hier niet om want hij heeft geen ziel!!!!!!!
Open je ogen!!
pi_91836077
Ik nu ca. 50 posts op www.nvus.nl staan en ik vind het leuk om te zien dat mensen bijna overal wel op zoeken.
pi_91840097
Hi,

Zelf werk ik voor een online sales portal (Axiatel) dus ik ben er ook druk mee bezig. k check regelmatig de website www.seomoz.org voor tips. Verder is het goed om backlinks aan te maken, FB en Twitter in te zetten op een originele manier zodat je een soort van community bouwt, videos te plaatsen over je bedrijf/producten op verschillende platforms enz. Suc6!
pi_91841905
Deze week maar weer eens een subdomeintje lanceren.
pi_91959315
Heb er net eentje aangemaakt Automerken nu afwachten wat het gaat doen, heb een oude techniek toegepast.

Nog niet alles werkt, maar het is een testje om te zien hoe snel iets opgenomen wordt en hoe hoog iets kan komen wat eigenlijk nergens over gaat.
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:10:59 #129
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_91959435
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:09 schreef JDx het volgende:
Heb er net eentje aangemaakt Automerken nu afwachten wat het gaat doen, heb een oude techniek toegepast.

Nog niet alles werkt, maar het is een testje om te zien hoe snel iets opgenomen wordt en hoe hoog iets kan komen wat eigenlijk nergens over gaat.
Wat voor oude techniek dan? Of is dat het geheim van de smit?
Niet slim om je Adsense tussen de logo's te posten van de auto's? Ipv boven / onder?
pi_91959585
Het gaat niet om die adsense momenteel, die stonden daar nog van het oude ontwerp. Maar heb zeg maar overal in mijn netwerk van sites en subdomeinen linkjes geplant en alles zo easy mogelijk gehouden.

Mocht dit werken, dan ga ik kijken of ik een systeem kan maken wat het met 1 druk op de knop mogelijk maakt om op al mijn mini sites een linkje toe te voegen.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 11:28:20 #131
333441 Seolabnl
SEO bedrijf Seolab
pi_91982194
@tennisracket Bedankt voor je verwijzing!

SEO (Zoekmachine optimalisatie) is noodzakelijk voor online succes!
SEO bedrijf Seolab
pi_91982625
Bij SEO moet je tegenwoordig niet alleen denken aan urls, keywords etc. Maar ook aan bijvoorbeeld hoe snel je website laad.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 12:30:44 #133
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_91984582
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 00:26 schreef tennisracket het volgende:
Ik wil graag mijn post editten maar ga mijn add blocker niet uitzetten.

Voor wordpress is die All in One SEO pack erg goed, ik raad je wel aan handmatig de keywords en description in te vullen. Naar mijn ervaring werkt dat altijd net een beetje beter.

De websites die ik bovenaan heb gepost zijn meer bedoelt voor gewone websites in plaats van weblogs. Vooral als het onderwerp erg varieerd kun je beter per blog-post SEO toepassen in plaats van de hele website.
Heb ook ALL in One SEO pack voor WP daar heb ik alles ingevuld keywords etc.
Maar wat jij dus zegt het is ook handig om het per post (artikel) ook nog in te vullen?

Zag inderdaad dat die optie ook aanwezig is.
pi_92003587
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 12:30 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Maar wat jij dus zegt het is ook handig om het per post (artikel) ook nog in te vullen?

Kijk ook eens naar WP Super Cache en WP Minify, deze kunnen bijdragen aan de snelheid van je site, Google kijkt daar ook naar.
pi_92033932
Na 2 dagen ontdekte ik dit:

Het kan zijn dat ik hem hoger krijg dan jullie omdat ik ingelogd ben, maar wat een snelle opname zeg, kan me herinneren dat dit vroeger weken duurde!
pi_92034324
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 12:16 schreef JDx het volgende:
Na 2 dagen ontdekte ik dit:

[ afbeelding ]

Het kan zijn dat ik hem hoger krijg dan jullie omdat ik ingelogd ben, maar wat een snelle opname zeg, kan me herinneren dat dit vroeger weken duurde!
Bij mij sta je 20e plaats (2e pagina onderaan).
Niet raar op kijken als je over 2 weken totaal ergens anders staat, Google plaatst nieuwe sites vaak nogal hoog en zet je later op een meer gepaste plek neer. (vaak, hoeft niet altijd dus).

PS: Veel plaatjes op die pagina doen het niet ;)
pi_92034682
Klopt, inmiddels doen alle plaatjes het op 5 na. Die doen het over een half uurtje ;)
  zaterdag 29 januari 2011 @ 12:54:54 #138
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_92035379
Onderin pagina 2 bij mij.
pi_92036850
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 12:30 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Uiteraard, helemaal als je een blog hebt waarvan elke pagina/post sterk verschilt. Stel ook een beschrijvend keyword/keyphrase in voor je friendly URL.
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:28 schreef Seolabnl het volgende:
@tennisracket Bedankt voor je verwijzing!

SEO (Zoekmachine optimalisatie) is noodzakelijk voor online succes!
Ligt eraan. Als je bedenkt dat ruim 2/3e van het internet uit de adult market bestaat, en hier SEO van vrij kleine invloed is, is SEO niet noodzakelijk voor online succes. ;)
pi_92043709
Is er ook een mogelijkheid om een goed beeld te krijgen van hoe hoog een site staat in Google op een bepaald zoekwoord?

Bijvoorbeeld nu.nl op het zoekwoord nieuws?

Want ik weet dat ik bijvoorbeeld op het werk andere resultaten krijg dan thuis. Scheelt niet veel, maar ik krijg geen exact getal.

Ik wil namelijk een dienst lanceren, hoger in google voor 45 euro. Dat mensen 45 euro (ex btw) betalen en ze gegarandeerd* 10% hoger komen dan wat ze nu staan. Dus als ze bijvoorbeeld op plek 20 staan, dat ze daarna op plek (20 - 20/10 =) 18 staan.

Maar daarvoor moet je wel exact weten op welke plek men staat.

* garanderen is natuurlijk onmogelijk, maar bijvoorbeeld alleen betalen als het lukt, of 50% bij minder dan 1 plek hoger en 125% bij meer dan 3 plekken hoger (in het geval van 20 als begin).
pi_92043970
Terugvindpost. Ben wel geïnteresseerd in meer SEO tips. Denk dat ik het aardig voor elkaar heb, maar beter kan natuurlijk altijd.

Mijn site levert per bezoeker erg veel op, maar het totale bezoekersaantal is laag: ongeveer 30 uniek per dag. Inkomsten zijn een paar honderd euro per maand. :)
pi_92044338
Kijk dat zijn bedragen, deel ons je kennis ;) mijn doel is eerst 100/maand.
pi_92044427
niet zomaar adwords er op plempen.

Ga op zoek naar een affiliate programma dat aansluit bij waar je bezoekers naar op zoek zijn :-) ben niet bang om alleen voor acties te gaan waar je alleen betaald krijgt per lead of zelfs sale.

Zorg dat je calls to action goed zijn (dus duidelijke links naar het product dat je adverteert). Voor mij is het alleen nu nog zaak meer relevante bezoekers te krijgen, en vandaar dat ik in dit topic kom kijken!
pi_92044673
Ik heb ooit gehoord dat het ook belangrijk is dat als je google analytics gebruikt om ervoor te zorgen dat je bounce rate (het aantal bezoekers dat na één pagina wegklikt) niet te hoog is. Stel dat je meteen doorlinkt naar de pagina van een adverteerder, doe daar dan een redirectpagina tussen. Zo lijkt het of je bezoekers 2 pagina's bezoeken, en denkt google dat je bezoekers meer tevreden zijn op je site.
pi_92046764
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 16:52 schreef _dirkjan_ het volgende:
Ik heb ooit gehoord dat het ook belangrijk is dat als je google analytics gebruikt om ervoor te zorgen dat je bounce rate (het aantal bezoekers dat na één pagina wegklikt) niet te hoog is. Stel dat je meteen doorlinkt naar de pagina van een adverteerder, doe daar dan een redirectpagina tussen. Zo lijkt het of je bezoekers 2 pagina's bezoeken, en denkt google dat je bezoekers meer tevreden zijn op je site.
Dit maakt in principe niks uit (correct me if im wrong) omdat je op affiliate links en zowel redirect pages een nofollow zet zodat crawlers die pagina's niet crawlen. Dus je zal altijd maar die 1 pageview houden.
pi_92046781
Ging weer wat mis..

En het gaat meer om je doel, hoge conversie dan pageviews maar of Google je meer waarde geeft als je meer bezoekers/meer pageviews genereerd dan een ander (los gezien van backlinks en andere SEO waardes) durf ik niet te zeggen.

Hier nog wat info van M4N over affiliate sites en google

[ Bericht 57% gewijzigd door Geo3kant op 29-01-2011 17:51:41 ]
pi_92051113
Maar wat voor site heb je, daar was ik benieuwd naar.
pi_92051749
Ik ga hier niet mijn niche openbaar maken, maar je mag altijd PM'en :-)
pi_92061179
Ik denk: Ik scroll Fok! een keertje door. Kom ik dit topic tegen.

Ik maak zelf heel veel websites en blogs. Weet heel veel van keywords, SEO en Monetizing af.
Als jullie vragen hebben kan je dat altijd aan mij stellen. Ik verdien hier mee wat bij. Vergis je alleen niet: Ga niet bloggen voor het geld. De blogs die ik zelf bij houd vallen goed in mijn interesses.
Bij vragen kun je altijd PMen. Zal jullie zo veel mogelijk proberen te helpen.
Ik pak een CD, zet de radio aan, geniet van honkietonkiemuziek.
pi_92067269
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 16:28 schreef JDx het volgende:
Is er ook een mogelijkheid om een goed beeld te krijgen van hoe hoog een site staat in Google op een bepaald zoekwoord?

Bijvoorbeeld nu.nl op het zoekwoord nieuws?

http://www.tools4google.c(...)keyword_tracking.php
pi_92232207
Damn, maximaal 3 zoekopties per dag, was even aan het testen of het een beetje werkt en zat er al over. Makkelijkste blijft denk ik gewoon thuis, bij ouders en op het werk proberen (en eventueel op openbare locaties) en daar het gemiddelde van nemen.
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:26:49 #152
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_92298709
10 minuten geleden iets gepost nu 2e hit bij Google zoek maar eens op : trein storm
pi_92298925
Ja Google is tegenwoordig erg goed met nieuws.

Ik heb trouwens een site gemaakt vorige week "Hoger in Google", waar ik het over had. Hoe hoog staat JDZO.nl nu als je zoekt op: "hoger in google"?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')