Hehehe nja misschien zeikte ik iets teveelquote:
Mogguh.quote:
Klopt, maar mijn e-penis werd er wel groter van, ik heb de macht over de lapoquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hehehe nja misschien zeikte ik iets teveel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik heb niet eens het gevoel dat ik even weg ben geweest.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Mogguh.
Ben je inmiddels weer gewend met jouw blauwe jasje?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn e-penis werd er wel groter van, ik heb de macht over de lapo![]()
Hoe groot issie nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Haha, nicequote:Op zaterdag 4 december 2010 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik heb niet eens het gevoel dat ik even weg ben geweest.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn e-penis werd er wel groter van, ik heb de macht over de lapo![]()
MafkeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Ik spaar ze nog steedsquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik spaarde ze vroeger altijd
Wie is Dania?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hey slettebak
Michhas zit in de trein naar Nijmegenmet Dania
Nee, er kan niet gespeelt worden, de velden zijn bevrorenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mijn vriendin
Hoef je niet te spelen vandaag?
Omdat vervelingquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:18 schreef honkeytonk het volgende:
Waarom FOK! je als je met je vriendin in de trein zit?
Dat breekt zo lekker de weekquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:35 schreef ElmoFan het volgende:
Ik las de TT en ging hier maar weer eens kijken
Ik welquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je je kan vervelen als je vriendin naast je zit
Ha, ik hoef vandaag helemaal niet naar buitenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:40 schreef Koen66 het volgende:
. Wat een takkeweer is het. Gelukkig voorlopig niet naar buiten, vanavond pas.....
Halloin!quote:
Hee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hee!Bellatrix! Vroegah vaak te vinden in ONZ, maar nu vooral TAL SC en wat andere losse topics. NB ook soms.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ah, gezelligquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bellatrix! Vroegah vaak te vinden in ONZ, maar nu vooral TAL SC en wat andere losse topics. NB ook soms.
Wat is deze Bellatrix?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bellatrix! Vroegah vaak te vinden in ONZ, maar nu vooral TAL SC en wat andere losse topics. NB ook soms.
Deze SC wordt wel veelbesproken in TAL volgens mijquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat is deze Bellatrix?
Welkomfijn dat je ons met je gezelschap verblijdt
Valt best mee, sommige mensen komen hier graag en dus volgt er een sneeuwbal effect.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Deze SC wordt wel veelbesproken in TAL volgens mij
Ik heb een HTC hoorquote:
HTC HD2quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nicewelke is het nou geworden?
Dit bericht is verzonden van mijn HTC
Nu nog Windows Mobile 6.5, maar er kan Android op, maar daar ga ik me later mee bezighoudenquote:
Nou echt hoor. Niemand kan aan ons tippen.quote:
Jewaids.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:36 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nou echt hoor. Niemand kan aan ons tippen.
Dat heb je goed gehoordquote:
Je komt er vanzelf wel achterquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:41 schreef Jojoortje het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe ik moet Fokken op mijn mobiel. Heb hem net nieuw namelijk
Is maar beter ook, anders zit ik nog vaker op Fok
dat doe je met je internetquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:41 schreef Jojoortje het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe ik moet Fokken op mijn mobiel. Heb hem net nieuw namelijk
Is maar beter ook, anders zit ik nog vaker op Fok
Ik doe t via spijkerschrift.quote:
moet je wel vaak je screenprotector vervangen me dunktquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:43 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik doe t via spijkerschrift.
HTC's zijn onverwoestbaar.quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
moet je wel vaak je screenprotector vervangen me dunkt
Het is HET Bennyquote:
Wat rijmt er op lijkt?quote:Als de Sint dan een leuk cadeautje zag
Kwam op zijn gezicht een grote glimlach
Maar toen hij naar de prijs vroeg
Was dat vaak te duur, jammer genoeg
De hele stad heeft hij doorgezocht
Om te kijken welke winkel een leuk cadeautje verkocht
Dat is moeilijker dan het lijkt
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb al "Want de sint zocht iets wat jouw leven verrijkt"
BELLATRIX USED STRINGSHOT.quote:
Er is hier net 8cm gevallen.. ging opeens heel hard. Dus ik weet niet waar je zit, maar succesquote:
Hier ligt nu bijna 15cmquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is hier net 8cm gevallen.. ging opeens heel hard. Dus ik weet niet waar je zit, maar succes
zo van BAM! in een keer zo hequote:Op zaterdag 4 december 2010 15:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is hier net 8cm gevallen.. ging opeens heel hard. Dus ik weet niet waar je zit, maar succes
Zijn we altijd mooie foto's zo met sneeuwquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:58 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb wel een leuke foto kunnen maken:
[ afbeelding ]
OMG NU ZIE JE DAT IK BUITEN GEWEEST BENquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zijn we altijd mooie foto's zo met sneeuw
ik zie nu pas dat zwijndrecht blijkbaar echt bestaat!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:00 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
OMG NU ZIE JE DAT IK BUITEN GEWEEST BEN![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zie nu pas dat zwijndrecht blijkbaar echt bestaat!
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
poteeto potaato, ik kom daar nooit
Dat geloof ik niet... is gewoon ergens van internet afgehaaldquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:00 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
OMG NU ZIE JE DAT IK BUITEN GEWEEST BEN![]()
![]()
Kijk maar in de Exif van de fotoquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet... is gewoon ergens van internet afgehaald
HTC HD2quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:03 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Kijk maar in de Exif van de foto
Nee... zeg ik dat dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
HTC HD2
oh oke, want jij bent natuurlijk de enige met die telefoon
HD2 icm Android FTWquote:
quote:
Ik ben blij met wat ik hebquote:
Dat er Windows Mobile 6.5 op staat... dat is kutquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gelijk heb je... er is ook niks mis mee
Ik plaag je alleen
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:11 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat er Windows Mobile 6.5 op staat... dat is kut
E71, relatief oud.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:13 schreef iBenny het volgende:
Welke Nokia?
Nokia zijn trouwens geweldige dingen... jammer dat ze ontzettend achterlopen met hun OS
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:15 schreef Bellatrix het volgende:
Ik heb een Finse vriendin, en the best way om haar te irriteren is te zeggen:
''Oh my god i love Nokia, the Japanese have the best technology!!''
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:16 schreef Michhas het volgende:
Nóg meer nieuwe mensen?
Shit loopt uit de hand hier
Leuk toch?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:16 schreef Michhas het volgende:
Nóg meer nieuwe mensen?
Hoezo? Wie dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:16 schreef Michhas het volgende:
Nóg meer nieuwe mensen?
Amerika, High School year, zij was m'n beste vriendin daar en we konden onze Europese wenende harten bij elkaar uitstorten.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:16 schreef DeZwabber het volgende:
overigens ken ik weinig finse mensen, hoe kom je daar zo ineens dan?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:16 schreef Lutte het volgende:
Bellatrix hier?
En thanks voor jullie stemmen Bella en Benny!
Stemmen? Waar heb ik op je gestemd?quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:16 schreef Lutte het volgende:
Bellatrix hier?
En thanks voor jullie stemmen Bella en Benny!
Avatar wedstrijd. Of heb ik nu heeeel scheel gekeken? Bella sowieso in ieder geval.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:18 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stemmen? Waar heb ik op je gestemd?
Michhas kan er niet mee omgaan.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:19 schreef Ploertendoder het volgende:
Michhas kan t niet meer bijhouden![]()
Ohw daar... ja, daar heb ik op je gestemdquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Avatar wedstrijd. Of heb ik nu heeeel scheel gekeken? Bella sowieso in ieder geval.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:19 schreef Ploertendoder het volgende:
Michhas kan t niet meer bijhouden![]()
Ik vind van wel :"Pquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
is toch nog wel redelijk te doen?
Ja maar jij en Benny zijn een klasse apart, je zult mij niet zien met 500 posts per dag, laat staan 1000quote:
Ik heb de 1.000 nog nooit gehaald. Tsja dat CC dat haalde...quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja maar jij en Benny zijn een klasse apart, je zult mij niet zien met 500 posts per dag, laat staan 1000
Ik heb shit te doen
Leugensquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Behalve mijn poep, ik heb een geheim ingrediënt waardoor het naar rozen gaat ruiken.
Neen. Tweede test voor aan Pfeiffer verwante ziekte was negatief.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:45 schreef honkeytonk het volgende:
Lutte, weet je welke ziekte ofzo je wel hebt? In plaats van Pfeiffer?
Ah, dus je hebt gewoon nietsquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Neen. Tweede test voor aan Pfeiffer verwante ziekte was negatief.
Ik heb wel iets, wat die kutdokter ook zegt. Het gesprek ging een beetje lastig, ons mam gedraagde zich als een idioot...quote:
Da's vervelend als je mam zo is, ik ken het (als ze aan medicijnen is).quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik heb wel iets, wat die kutdokter ook zegt. Het gesprek ging een beetje lastig, ons mam gedraagde zich als een idioot...
quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's vervelend als je mam zo is, ik ken het (als ze aan medicijnen is).Okay, vervelend hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En en en... JAAAAA!![]()
Best wel... Ik vind het zo zielig, ze denkt dat ze een paard krijgt, maar die krijgt ze niet, en ze kreeg ook niks in haar schoenquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, vervelend hè?
En en en... JAAAAA!
quote:Papa denkt dat ik een klein kind ben, maar dat ben ik niet
Ik keek naar Het Paard van Sinterklaas, echt een hele goede film met een superschattig meisje in de hoofdrolquote:
GEIL!!!!!!!!!!quote:
Oke sorryquote:
Ben je nu verliefd?quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik keek naar Het Paard van Sinterklaas, echt een hele goede film met een superschattig meisje in de hoofdrol
Lutjequote:
Jabbedab!quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
LutjeWist je dat er een dorp naar jou vernoemd is?
Ik was daar laatst nogquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:08 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
LutjeWist je dat er een dorp naar jou vernoemd is?
Huiswerkquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:10 schreef eNGine10 het volgende:
Iemand nog wat spannends meegemaakt, of van plan vandaag?
In de sneeuw geredenquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:10 schreef eNGine10 het volgende:
Iemand nog wat spannends meegemaakt, of van plan vandaag?
Herken sarcasme.quote:
Eten en.. Oorbellen. Ik heb geen gaatjes.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:17 schreef honkeytonk het volgende:
Oeh Oeh! Lutte, wat heb je eigenlijk gekregen met surprises?![]()
Morgen pas jonguh!quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:17 schreef honkeytonk het volgende:
Oeh Oeh! Lutte, wat heb je eigenlijk gekregen met surprises?![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eten en.. Oorbellen. Ik heb geen gaatjes.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Eten en.. Oorbellen. Ik heb geen gaatjes.
Toen moest ze huilenquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
Da's ook lullig
![]()
![]()
Ik heb ooit iemand een kilozak pepernoten gegeven met schoolsurprises, terwijl ze geen gluten mocht![]()
![]()
Daar had ze geen geld voor na de navelpiercing heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
!
!
! Wat voor een slap excuus voor een vrouw ben jij?
Ze heeft een navelpiercing?quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daar had ze geen geld voor na de navelpiercing heb ik gehoord.
quote:Honkeytonk:The sound made when a truck hits a donkey.
quote:honkeytonk badonkadonk:a large behind, in other words a ghetto booty[quote]
Ik hou van mijn usernamequote:Honkeytastic:
1.The opposite of niggerific
2.To do an outstanding job
3.Great
quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:25 schreef Bellatrix het volgende:
Bellatrix
Awesomest villain ever.
If I didn't know any better, I'd think that she and Voldemort have got something going on.. If you catch my drift.
Bellatrix killed Sirius Black by giving him a "stupefy" into the fucking viel!
Ouch.quote:
Lekker.quote:
Haha, neen. Ik PM je even.quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:34 schreef honkeytonk het volgende:
Lutte, is het heel brutaal om die foto nog te vragen?
Nee hoor, dat moest ik zeggen, stiekem heeft ze mij allemaal naaktfoto's gestuurdquote:
quote:
Sorry Luttequote:Op zaterdag 4 december 2010 18:48 schreef Lutte het volgende:
Niet suggereren dat er naaktpics van mij in omloop zijn HT.
Hoe doe je dat steeds?quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:51 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat ik de lapo deze keer krijg
neequote:Op zaterdag 4 december 2010 18:52 schreef honkeytonk het volgende:
ElmoFan, heb jij eigenlijk een vriendin?
Waarom die vraag eigenlijk?quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:52 schreef honkeytonk het volgende:
ElmoFan, heb jij eigenlijk een vriendin?
Ik heb een relatie, CC en PD hebben een relatie, L.no heeft een relatie, Lutte heeft een relatie en Michhas heeft ook een relatie. Dus vroeg ik mij af of jij er ook eentje hadquote:
Of meerderequote:Op zaterdag 4 december 2010 18:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb een relatie, CC en PD hebben een relatie, L.no heeft een relatie, Lutte heeft een relatie en Michhas heeft ook een relatie. Dus vroeg ik mij af of jij er ook eentje had
Niet Dianaquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Diana was toch je vriendin? Of heb ik dat verkeerd begrepen?![]()
Niet liegenquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet Diana
DaniaVette naam he
Ik loooog hihi, ik heb wel een relatiega al bijna samenwonen man
Damn...
tijd vliegt..
ooh, liegen is voor watjesquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:56 schreef Michhas het volgende:
[..]
Niet Diana
DaniaVette naam he
Ik loooog hihi, ik heb wel een relatiega al bijna samenwonen man
Damn...
tijd vliegt..
Ik wil pics van Micha!quote:
Ik heb wel pics van Micha, maar die mag je niet krijgenquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil pics van Micha!
En je kunt wel om pics van Thomas zeuren en die zou ik best willen sturen, maar die heb ik zelf niet eens.
ik heb pics van Thomas!quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil pics van Micha!
En je kunt wel om pics van Thomas zeuren en die zou ik best willen sturen, maar die heb ik zelf niet eens.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 18:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ontkenningsfase is voor kinderen en homo's. Jij zit in de ontkenningsfase.
Ik zocht haar op via jouw hyvesquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:00 schreef Michhas het volgende:
Lutte, jij hebt toch wel eens een foto van Dania gezien? Die had ik je toch gePM-t?
Jaaaaa. Mooien meisjen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:00 schreef Michhas het volgende:
Lutte, jij hebt toch wel eens een foto van Dania gezien? Die had ik je toch gePM-t?
Ik pm je een fotoquote:Op zaterdag 4 december 2010 19:01 schreef honkeytonk het volgende:
Weet alleen niet welke van de 3 ze is
Ok, dan ga ik wel wegquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ontkenningsfase is voor kinderen en homo's. Jij zit in de ontkenningsfase.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |