Hehehe nja misschien zeikte ik iets teveelquote:
Mogguh.quote:
Klopt, maar mijn e-penis werd er wel groter van, ik heb de macht over de lapoquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hehehe nja misschien zeikte ik iets teveel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ik heb niet eens het gevoel dat ik even weg ben geweest.quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:51 schreef L.no het volgende:
[..]
Mogguh.
Ben je inmiddels weer gewend met jouw blauwe jasje?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn e-penis werd er wel groter van, ik heb de macht over de lapo![]()
Hoe groot issie nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Haha, nicequote:Op zaterdag 4 december 2010 11:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik heb niet eens het gevoel dat ik even weg ben geweest.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 11:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn e-penis werd er wel groter van, ik heb de macht over de lapo![]()
MafkeesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Ik spaar ze nog steedsquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:06 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik spaarde ze vroeger altijd
Wie is Dania?quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hey slettebak
Michhas zit in de trein naar Nijmegenmet Dania
Nee, er kan niet gespeelt worden, de velden zijn bevrorenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Mijn vriendin
Hoef je niet te spelen vandaag?
Omdat vervelingquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:18 schreef honkeytonk het volgende:
Waarom FOK! je als je met je vriendin in de trein zit?
Dat breekt zo lekker de weekquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:35 schreef ElmoFan het volgende:
Ik las de TT en ging hier maar weer eens kijken
Ik welquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je je kan vervelen als je vriendin naast je zit
Ha, ik hoef vandaag helemaal niet naar buitenquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:40 schreef Koen66 het volgende:
. Wat een takkeweer is het. Gelukkig voorlopig niet naar buiten, vanavond pas.....
Halloin!quote:
Hee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hee!Bellatrix! Vroegah vaak te vinden in ONZ, maar nu vooral TAL SC en wat andere losse topics. NB ook soms.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ah, gezelligquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Bellatrix! Vroegah vaak te vinden in ONZ, maar nu vooral TAL SC en wat andere losse topics. NB ook soms.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |