Ik hoop dat het zo hier nog gaat sneeuwen en niet pas vanavond, kan ik straks nog foto's makenquote:
ik ga straks ook foto's maken en anders doet J. dat welquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zo hier nog gaat sneeuwen en niet pas vanavond, kan ik straks nog foto's maken
hier totaal geen sneeuw wat naar beneden komtquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga straks ook foto's maken en anders doet J. dat wel
oh en het sneeuwt weer
* Panda72Stuurt de sneeuw Trev's kant op. Hier heeft het echt verschrikkelijk gesneeuwd. Ik moest naar buiten vanwege een afspraak, maar het sneeuwde en het waaide zo hard ik stond tot boven mijn enkels in de sneeuw. De sneeuw waaide in mijn ogen en mijn sjaal was drijfnat. Klerezooi.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zo hier nog gaat sneeuwen en niet pas vanavond, kan ik straks nog foto's maken
* Trevland geeft Beertje een knuffelquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
* Panda72Stuurt de sneeuw Trev's kant op. Hier heeft het echt verschrikkelijk gesneeuwd. Ik moest naar buiten vanwege een afspraak, maar het sneeuwde en het waaide zo hard ik stond tot boven mijn enkels in de sneeuw. De sneeuw waaide in mijn ogen en mijn sjaal was drijfnat. Klerezooi.Ik denk dat ik maar een hele lange winterslaap ga houden.
Dank je Trev.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland geeft Beertje een knuffel![]()
Geniet toch van het mooie wit
eet schmackelijhk mein herrquote:
het sneeuwt hier nu al een uur keihardquote:
hier nu echt net pasquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het sneeuwt hier nu al een uur keihard
eigenlijk al wel 2 uurquote:
Saunaaaa, en dan lekker in de sneeuw rollen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:01 schreef DR34M3R het volgende:
hier moet het nog beginnen, ben dus nog steeds niet weg. Nu eerst maar ff kijken of ik nog snowboots voor de kids kan vinden, en dan door naar de sauna
Mij maakt het niet zo veel uit, zolang het maar niet in mijn gezicht waaitquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dank je Trev.Ik kan best genieten van het mooie wit als ik niet naar buiten moet tenminste.
Oeh, van uit de sauna in de sneeuw gaan rollen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:01 schreef DR34M3R het volgende:
hier moet het nog beginnen, ben dus nog steeds niet weg. Nu eerst maar ff kijken of ik nog snowboots voor de kids kan vinden, en dan door naar de sauna
Hindernisbaantje voor gevorderden inderdaadquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:07 schreef DaMart het volgende:
Ik ben toch blij dat ik vandaag niet met de trein op pad hoef. Er is een behoorlijke lijst met wisselstoringen.
Niet eens hier gekleurd?quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hindernisbaantje voor gevorderden inderdaad![]()
[ afbeelding ]
En die sneeuwbui trekt nog oostwaarts, dus de problemen zullen wel gaan toenemen nog vanmiddag... Utrecht eruit of zoquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hindernisbaantje voor gevorderden inderdaad![]()
[ afbeelding ]
TFMiequote:Op zaterdag 4 december 2010 13:16 schreef TheFamousMan het volgende:
Sneeuwballengevecht en sneeuwpop machen
Bis spätah![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:16 schreef JortK het volgende:
Ik hoor de NS nog zo roepen. Nee hoor dit jaar hebben we het op orde!
Bis Later en have funquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:16 schreef TheFamousMan het volgende:
Sneeuwballengevecht en sneeuwpop machen
Bis spätah![]()
dat roepen ze ieder jaarquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:16 schreef JortK het volgende:
Ik hoor de NS nog zo roepen. Nee hoor dit jaar hebben we het op orde!
Na afgelopen winter was wel duidelijk dat er ECHT wat moest gebeuren natuurlijk. Half oktober hebben ze de nooddienstregeling voor extreem winterweer uitvoerig in de praktijk getest een PR-stuntje uitgehaald, en nu zijn ze er ECHT echtquote:
ik heb nu een berg sneeuw.. de jongens willen liever binnen kleurenquote:
moet je lijm gebruikenquote:
Oh niet? Tussen de wissels van de tram in Amstelveen plakt het anders UIT-STE-KENDquote:
De middag is nog niet omquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb nu een berg sneeuw.. de jongens willen liever binnen kleuren
dus ff een broodje eten zo
quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh niet? Tussen de wissels van de tram in Amstelveen plakt het anders UIT-STE-KEND![]()
broodje eten en dan koen naar bed, moet ook nog een paar boodschapjes doenquote:
Zo nog drukquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
broodje eten en dan koen naar bed, moet ook nog een paar boodschapjes doen
en toen ik buiten was, rook ik erwtensoep
Nee hoor, hier nog steeds geen sneeuwquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:50 schreef pgrferrari het volgende:
Volgens mij is iedereen ondergesneeuwt
ik wel, maar ik wil zelf een keer makenquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo nog drukik ben er ook geen fan van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |