hippie hobbiequote:Op zaterdag 4 december 2010 12:43 schreef Inu het volgende:
Hoi, ik ga brood bakken vandaag. Het deeg staat nu te rijzen en hopelijk kan ie in een heel hete oven, want de onze kan niet ingesteld worden
* ArTiC stuurt de fanfare langs Juup's huisquote:
en de dweil? ik bedoel: hondquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:58 schreef FUFR het volgende:
zo, sint is geweest. kind tevreden, vrouw tevreden en papa een nieuwe midicontrollert.
Hele weekend vrij
die mag maandag naar de kappertquote:
Hond ook tevreden dusquote:
jeweet, het is je boiquote:
Dus?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:12 schreef Inu het volgende:
Wij zouden naar de film gaan vanavond, maar het heeft zo hard gesneeuwd vandaag
Nee, nog niet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:06 schreef bleiblei het volgende:
En hebben jullie het huis al verkocht?
Of hij had door het raam gezien dat hij het verschil qua huis geen 25K waard vondquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Bedankt voor je interesse.
Wat ik je wel kan vertellen is dat de man die op nr7 was gaan kijken ons huis blijkbaar ook interessant vond, aangezien hij door het keukenraam naar binnen stond te kijken.
Hij heeft echter geen afspraak gemaakt met de makelaar, of niet dat ik weet. Zal wel boven zijn budget zijn
Eigenlijk hoeft dit ook niet zoquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:58 schreef amaranta het volgende:
Inu, bedoelde je met dat 'ik sponsor mijn vriendje al' dat J. zelf ook de Alp d'Huzes gaat fietsen.
Of bedoel je dat je hem onderhoudt?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:42 schreef bleiblei het volgende:
Kan. Lijkt me onwaarschijnlijk, maar het kan
[..]
Of hij had door het raam gezien dat hij het verschil qua huis geen 25K waard vond.
PM me even wat ze moet doen en hoe vaak dan leg ik het voor aan mijn poetsert. Stuur ook je gsm ff mee, die heb ik niet meer.quote:Op maandag 6 december 2010 06:54 schreef Dizer het volgende:
Heeft iemand hier in EHV een schoonmaakster die hij kan aanraden??
we kregen idd een politiebericht over een verdachte persoon in het parkquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:02 schreef ArTiC het volgende:
heerlijck, net een uur door de sneeuw gewandeld...prachtig door het park waar totaal niemand was, alles maagdelijk wit![]()
Daarna door het centrum terug langs het kasteel over de brug, alle lampjes in de sneeuw
ik wacht wel even tot de ramen ontdooid zijn.quote:Op maandag 6 december 2010 08:51 schreef -moppie- het volgende:
Moggel, de stoep is glad!
Ik moest mijn auto ijsvrij maken maar mijn voeten schoven steeds weg...
Heb je geen straalkacheltje in je auto?quote:Op maandag 6 december 2010 09:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik wacht wel even tot de ramen ontdooid zijn.
gelukkig niet, maar hond uitlaten is gevaarlijker dan ooitquote:Op maandag 6 december 2010 09:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Heb je geen straalkacheltje in je auto?
Het is gelukkig niet meer zo koud!
quote:Op maandag 6 december 2010 10:06 schreef -moppie- het volgende:
Bij jullie in de straat doen ze zeker ook niet aan strooien?
mooie zin maria, ik ben trots op je.quote:Op maandag 6 december 2010 10:10 schreef amaranta het volgende:
bIJ ons reed de strooiwagen meerdere malen per dag, vorig jaar.
Dit jaar heb ik hem nog geen een keer gezien gehad.
Nu al?!quote:Op maandag 6 december 2010 10:19 schreef FUFR het volgende:
en nu nog kerst en nieuw overleven
de boom staat er al
NY: met een mannetje of 10 bij elkaar in Meerhoven. + 3 kinderen..quote:Op maandag 6 december 2010 10:31 schreef -moppie- het volgende:
Xms I: schoonfamilie
XMs II: mijn familie Beilen
NY: rustig aan, er komt tot nu toe 1 persoon bij ons
moeten wij een plan voor je maken?quote:
Heb geen moeite het homo'squote:Op maandag 6 december 2010 12:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
whehe, ik help.
Heel veel flikkerlichtjes in de boom en heel veel familie op bezoek
Iets zegt mij dat ik dat niet leuk zou gaan vinden, aangezien jij ook al niet zoveel op hebt met de schoonfamilie toch?quote:Op maandag 6 december 2010 12:36 schreef FUFR het volgende:
Juup. Het is.rond. Je wordt om 12 uur op tweede kerstdag verwacht bij mijn schoonfamilie voor een dagvullend programma
Nee, wij zijn dan in Beilen.quote:Op maandag 6 december 2010 12:41 schreef amaranta het volgende:
Komen jullie ook allemaal naar de 90ties partie? Lijkt me eppogaaf
Dus ik kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijn!quote:Op maandag 6 december 2010 12:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dus. Nederland is maar een klein land.
dramamodus aanquote:Op maandag 6 december 2010 12:53 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dus ik kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijn!
ja he beste vriendin, had me dan wat eerder uitgenodigd.quote:Op maandag 6 december 2010 13:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
dramamodus aan
IS DAT WAT ONZE VRIENDSCHAP JE WAARD IS??????
/dramamodus uit
Uh de post staakt ze zijjn onderweg..quote:Op maandag 6 december 2010 13:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ja he beste vriendin, had me dan wat eerder uitgenodigd.
Ik was nu bijna helemaal remy geweest met kerst omdat jij maar niet met die uitnodiging kwam,
nu heb ik toch iets anders kunnen regelen en dan krijgen we dit!
smoesjesquote:Op maandag 6 december 2010 13:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Uh de post staakt ze zijjn onderweg..
Ik woon best dichtbij dus je had gewoon de uitnodiging zelluf in de brievenbus kunnen doen!quote:
We zijn er al ffkes niet geweest.quote:Op maandag 6 december 2010 13:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik woon best dichtbij dus je had gewoon de uitnodiging zelluf in de brievenbus kunnen doen!
Je gaat vast wel eens naar je nieuwe huis kijken.
Echt niet?!quote:Op maandag 6 december 2010 14:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
We zijn er al ffkes niet geweest.
Echt niet. Wat moeten we daar doen? Door het raam naar binnen kijken??quote:
en je hoeft niet meer met de wasmand enzo te sjouwenquote:Op maandag 6 december 2010 15:12 schreef FUFR het volgende:
of laten zitten, hebben de kinderen wat te spelen.
Ja en een abonnement op het ziekenhuis nemen. De trap is gehalveerd in de breedte door dat gevaarte...quote:Op maandag 6 december 2010 15:12 schreef FUFR het volgende:
Mex zn bedrijfje loopt als een tiet...quote:Op maandag 6 december 2010 15:02 schreef bleiblei het volgende:
Of naar oud mex gebruik voor veel geld in v&a te koop zetten.
Ja dat zou je denken, maar het is een traplift voor een wenteltrap...als het nou een gewone trap (lift) was...quote:Op maandag 6 december 2010 15:05 schreef -moppie- het volgende:
Ik denk dat je zo'n ding handig kunt verkopen. Dus gewoon zelf op MP zetten....
hee, ben je weer terug?quote:Op maandag 6 december 2010 15:12 schreef FUFR het volgende:
Eppo no way!quote:Op maandag 6 december 2010 12:41 schreef amaranta het volgende:
Komen jullie ook allemaal naar de 90ties partie? Lijkt me eppogaaf
Ja nou ja, ik Fok niet meer onder werktijd tegenwoordig. En 's avonds zit bb meestal met de laptopquote:Op maandag 6 december 2010 17:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
met jou ook?
Ben je zo druk de laatste tijd?
Nee dank jequote:Op maandag 6 december 2010 13:56 schreef FUFR het volgende:
da nie alleen, ze staken pas vanaf morgen avond....
en Juup, ik heb een kei leuke schoonfamilie!
Kopen?
Is wel makkelijk als jij weer zwanger wordt of net een operatie gehad hebt waardoor trappen lopen moeilijk isquote:Op maandag 6 december 2010 14:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Echt niet. Wat moeten we daar doen? Door het raam naar binnen kijken??
Ff een vraagje he.
Er zit dus een traplift in dat huis. Wie is er eigenlijk verantwoordelijk voor het weghalen?? Wij?
Ik heb me dat te laat bedacht, en had het willen opnemen in de overdracht, dat zij dat zou den doen...gaat ons natuurlijk nogal wat kosten...
nee ik heb jouw honneurs waargenomen.quote:Op maandag 6 december 2010 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hee, ben je weer terug?
Hoi allemaal trouwens!
Dan kun jij nu wel weer gaanquote:Op maandag 6 december 2010 18:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee ik heb jouw honneurs waargenomen.
ik weet niet of het je opvalt maar sinds ik hier af en toe weer post is er tenminste wat te doen hierquote:
Hap hapquote:Op maandag 6 december 2010 19:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik weet niet of het je opvalt maar sinds ik hier af en toe weer post is er tenminste wat te doen hier
en ik had toevallig wat meer tijd de afgelopen dagen.
we hebben een paar dagen geleden besloten dat we o*n in heeze doorbrengenquote:Op maandag 6 december 2010 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Eppo no way!
komen jullie met oud en nieuw bij ons?
quote:Op maandag 6 december 2010 18:51 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee ik heb jouw honneurs waargenomen.
Zie de fear in die oogjesquote:
Das een kale. Doe er es ballen enzo in!quote:Op maandag 6 december 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
And a krismistree!
[ afbeelding ]
Het mooie aan uit huis gaan is dat je je eigen tradities kan startenquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:47 schreef Inu het volgende:
Ik wil ook een kerstboomMaar vanuit thuis mocht dat pas na 13 december, dus komt hij er pas na 13 december
Wel een nepperd, want Dot kauwt op alle takjes en stokjes die ze vindt...
Hetzelfde bij ons iddquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Het mooie aan uit huis gaan is dat je je eigen tradities kan starten
Dus jij zou zomaar een traditie kunnen maken waarbij de kerstboom de 7de al staat.
Bij ons was het overigens ook altijd zo in het weekend rond de 13/14
Mijn broer was (is) de 14de jarig en volgens mij deden we het altijd rond zijn verjaardag.
Wij hebben nu ook een boompje van een 40/50cm denk ik. Met lampjes en balletjes etc.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Hetzelfde bij ons iddMijn broer is de 13e jarig
Maar misschien dit weekend. Ze hadden bij de Hema een leuk klein boompje voor 25 euro
verslapen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:49 schreef -moppie- het volgende:
ik vind kale baby's minder mooi dan baby's met haar!
Goeiemorgen allemaal
Die baby of die boom?quote:Op maandag 6 december 2010 23:56 schreef FUFR het volgende:
[..]
Das een kale. Doe er es ballen enzo in!
kwam zelf ook pas net op kantoor.quote:
boom. babies moeten kaal zijn.quote:
Ik was om 08.00 uur al op kantoor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:39 schreef FUFR het volgende:
[..]
kwam zelf ook pas net op kantoor.
Mis je wel hoor maar niet perse hier.
toen....draaide ik me nog es omquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik was om 08.00 uur al op kantoor.
En
Hahaha, zoiets had ik dus toen de eerste was sneeuw gevallen en de honden waren enkele dagen ervoor weer getrimd. Wij (ik Evi en de honden) kwamen terug van een stukje wandelen, en ik besloot om even wat sneeuw van de auto te halen en Evi wat in de sneeuw te laten spelen. Helemaal geen erg in gehad dat de honden pas hun vacht kwijt warenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:58 schreef FUFR het volgende:
dat heeft mijn vrouw gedaan.
boef is weer kaal, wil dus nu ineens weer heeeeeel snel naar binnen..
boef is een snowdog, hij rent er heen en steekt zn kop in iedere bult sneeuw, rolt r in..quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:02 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hahaha, zoiets had ik dus toen de eerste was sneeuw gevallen en de honden waren enkele dagen ervoor weer getrimd. Wij (ik Evi en de honden) kwamen terug van een stukje wandelen, en ik besloot om even wat sneeuw van de auto te halen en Evi wat in de sneeuw te laten spelen. Helemaal geen erg in gehad dat de honden pas hun vacht kwijt waren, zie ik Senna ineens staan bibberen
. De beesten maar snel naar binnen gedaan, en Senna heeft nog zeker 10 minuten liggen klappertanden
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:26 schreef -moppie- het volgende:
Afgelopen zaterdag waren de kinderen van de broer van Colt bij ons in de tuin/sneeuw aan het spelen en Frits vond het geweldig. Normaal wil ie eigenlijk niet naar buiten want koud aan de pootjes maar nu met de kinderen ging die helemaal door het dolle... weet ik veel hoeveel sneeuwballen heeft ie opgegeten, telkens als de kids probeerden een sneeuwpop te maken kwam hij er op afgestormd en vernielde hij de heleboel.![]()
Ik heb hem niet zien rillen of klappertanden, het is gewoon een watje!
In Alicante lopen alle honden met een jasjequote:Op dinsdag 7 december 2010 13:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
boef is een snowdog, hij rent er heen en steekt zn kop in iedere bult sneeuw, rolt r in..
Van het weekend heeft ie nog vrijwillig een uur buiten in de sneeuw gespeeld terwijl Joep, zunne maat, binnen stond te kijken. nu issie bijna kaal en dat vind ie niks.
ik zoek nu een jasje
Niet altijd, soms zijn ze gewoon kaal. Didier (van mattie) begint nu pas wat haar op zn kop te krijgen en is nochtans 2.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
babies van die leeftijd hebben vaak nog niet zo veel haarhet zit er overigens wel, maar deze kinders hebben wat minder pigment dan de halfspanjolen van amaranta
ja dit zijn ook langzame qua haagroei hoor. Gaat teveel energie zitten in die enorme schedels denk ikquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:08 schreef FUFR het volgende:
[..]
Niet altijd, soms zijn ze gewoon kaal. Didier (van mattie) begint nu pas wat haar op zn kop te krijgen en is nochtans 2.
Hoax!quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:03 schreef Stormqueen het volgende:
babies van die leeftijd hebben vaak nog niet zo veel haarhet zit er overigens wel, maar deze kinders hebben wat minder pigment dan de halfspanjolen van amaranta
van voren naar achteren! Je weet zelf!quote:
ja maar dat mijn kinderen ook maar enige vorm van pigment hebben is ene hoaxquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neen, ze zijn echt heel erg wit! Nog witterder dan de jouwes!
inderdaad!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja maar dat mijn kinderen ook maar enige vorm van pigment hebben is ene hoax
ze zijn gewoon niet van jou! dat is het!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan moet je ze wat vaker achter de TV vandaan naar buiten skuppenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Fabian zou kunnen,die avond waren alle verloskamers volquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:50 schreef FUFR het volgende:
[..]
ze zijn gewoon niet van jou! dat is het!
buiten is goed, ook voor spanjoolse kinderen! Gewoon zeggen dat Dora buiten is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan moet je ze wat vaker achter de TV vandaan naar buiten skuppen
tuurlijk wel..kei gaaf zo'n boom man!!!quote:
hangen we daar wel wat slingers en lampjes inquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we weten inmiddels wel dat je een recalcitrante zuurpruim bent hoor
Fijn. Daarom kom ik hier ook niet zo vaak meer.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we weten inmiddels wel dat je een recalcitrante zuurpruim bent hoor
omdat we dat al weten ja?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Fijn. Daarom kom ik hier ook niet zo vaak meer.
Ik weet niet of jij en al je imaginairy friends het gemerkt hebben,quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:49 schreef Juup© het volgende:
[..]
Fijn. Daarom kom ik hier ook niet zo vaak meer.
Hey Hey!quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij en al je imaginairy friends het gemerkt hebben,
maar e laatste maanden ben jij samen met blueman-post blueman de meest actieve user![]()
.
Op moment erg rustig.. maar staan ook met weinig..quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:46 schreef bleiblei het volgende:
Minderen met wat?![]()
Hoest trouwens @ work?
Tijd om daar verandering in te brengen dan, ik hou niet van die stompzinnige denigrerende steken onder water die overigens nergens op slaan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:36 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij en al je imaginairy friends het gemerkt hebben,
maar e laatste maanden ben jij samen met blueman-post blueman de meest actieve user![]()
.
sjongejonge, goed visweer zeg. Overigens ben je zelf ook nooit vies van een flauwe opmerking he.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tijd om daar verandering in te brengen dan, ik hou niet van die stompzinnige denigrerende steken onder water die overigens nergens op slaan.
Veel plezier.
makkelijkerder zeggen ze hier.quote:
zo onder water was ie niet, meer straight to the point.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tijd om daar verandering in te brengen dan, ik hou niet van die stompzinnige denigrerende steken onder water die overigens nergens op slaan.
Veel plezier.
pijltje van kachel naar de voetjes zettuh!quote:Op woensdag 8 december 2010 08:38 schreef -moppie- het volgende:
Ik zie nergens een steek onder water heur!
Moggel! Mijn tenen doen het even niet meer! Bevroren!
quote:Op woensdag 8 december 2010 08:58 schreef FUFR het volgende:
[..]
pijltje van kachel naar de voetjes zettuh!
oh je had het hier moeten zien..... wehehehequote:Op woensdag 8 december 2010 09:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ze ontdooien al een beetje!
ik ben blij dat we 2 katten hebben, goeie reden om geen boom te zetten.
kerstbomen zijn leuk bij een ander maar als ik alleen maar denk over het feit dat die kutlampjes fatsoenlijk in de boom moeten komen ben ik al chaga...
vertelquote:Op woensdag 8 december 2010 09:07 schreef FUFR het volgende:
[..]
oh je had het hier moeten zien..... wehehehe
het gechangrijn..de stress...het opnieuw doen..quote:
whehe. Dat bedoel ik dus.. ik heb er geen zin in.quote:Op woensdag 8 december 2010 09:12 schreef FUFR het volgende:
[..]
het gechangrijn..de stress...het opnieuw doen..
Mijn 'heel mooi' op de verkeerde moments
heel herkenbaar, ook het feit dat wij het dan hoe dan ook gedaan hebben,,quote:Op woensdag 8 december 2010 09:13 schreef -moppie- het volgende:
[..]
whehe. Dat bedoel ik dus.. ik heb er geen zin in.
Moet Colt helpen en die het in mijn ogen dan verkeerd, ruzie enzulks...
nee, geen kerstboom voor ons
Ik wil gewoon geen boomquote:Op woensdag 8 december 2010 10:10 schreef amaranta het volgende:
Ze verkopen ook bomen waar de lampjes al inhangen!
wij hebben er drie, en ze talen er niet naar. Daarbij ik heb lampjesslingers met LED die je alleen maar in de boom hoeft te draperen. Waren in totaal nog geen uur bezig, meeste tijd ging zitten in het ontwarren van de haakjesquote:Op woensdag 8 december 2010 09:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
ze ontdooien al een beetje!
ik ben blij dat we 2 katten hebben, goeie reden om geen boom te zetten.
kerstbomen zijn leuk bij een ander maar als ik alleen maar denk over het feit dat die kutlampjes fatsoenlijk in de boom moeten komen ben ik al chaga...
quote:Op woensdag 8 december 2010 10:11 schreef -moppie- het volgende:
heb je nog iets van de kijkers gehoord?
Zal wel een leuk huis zijn dan!quote:Op woensdag 8 december 2010 10:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
nee, dus vermoed dat ze geen interesse hebben..
of ze houden zich aan hun afspraak en bellen pas echt vandaag met de makelaar
Had ik al gezegd dat er nog een stel uit de straat gaat verkopen
Maar toen ze van vakantie turug kwamen, en 2 borden in de straat zagen, hadden ze zoiets van, we wachten wel ff.
Ze hebben trouwens een huis van bijna 5,5ton op het oog!!!
Ik ben de baas...quote:Op woensdag 8 december 2010 10:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik wil zoveel niet, en moet het er mee doen
je roept maarquote:Op woensdag 8 december 2010 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, gezellig! Wel even na december
De makelaar kennende, belt zijj ze zelf.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:18 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Zal wel een leuk huis zijn dan!
Hoop dat ze vandaag iets laten weten ook als ze geen interesse hebben... is wel zo fijn.
okequote:Op woensdag 8 december 2010 10:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tijden zijn druk momenteel!
We doen het even warm houen, okee?
Natuurlijk kan dat, hoe lang duurt het voordat ie klaar is?quote:Op woensdag 8 december 2010 10:33 schreef FUFR het volgende:
oeh mijn parelhoen roept me. maar om nou om half 11 er al aan te beginnen....moet kunnen!!: D
die heb ik gisteravond al in de oven gehad, hoeft nu alleen maar opgewarmd te wordenquote:Op woensdag 8 december 2010 10:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, hoe lang duurt het voordat ie klaar is?
Wat ga je er mee doen trouwens?
dan is ie droog... das veel te langquote:Op woensdag 8 december 2010 10:47 schreef -moppie- het volgende:
dat zou bij mij dus 120 minuten worden.
hij is dus al kant en klaar... opeten FUFR...
Is parelhoen anders dan kip dan.. die doe ik ook altijd net zo lang in de oven totdat de botjes er onderhand zelf uit vallen....quote:Op woensdag 8 december 2010 10:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
dan is ie droog... das veel te lang
smaakt heel anders, veel wilder.quote:Op woensdag 8 december 2010 10:56 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Is parelhoen anders dan kip dan.. die doe ik ook altijd net zo lang in de oven totdat de botjes er onderhand zelf uit vallen....
kom maar een stukkie brengen danquote:Op woensdag 8 december 2010 11:02 schreef FUFR het volgende:
zo erg is het nu ook weer niet, het is geen wild zwijn, ree of knijn.
Ter ere van... ?quote:Op woensdag 8 december 2010 11:11 schreef -moppie- het volgende:
krijg ik ineens een taart voor mijn neus.... voor mij alleen![]()
ook al heb ik zo'n honger, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet
JE DOET HET WEL!quote:Op woensdag 8 december 2010 11:11 schreef -moppie- het volgende:
krijg ik ineens een taart voor mijn neus.... voor mij alleen![]()
ook al heb ik zo'n honger, ik doe het niet, ik doe het niet, ik doe het niet
met alle plezier maar ik denk niet dat ie dat overleeft.quote:Op woensdag 8 december 2010 11:05 schreef -moppie- het volgende:
[..]
kom maar een stukkie brengen dan
Goede reden voor gebak inderdaadquote:Op woensdag 8 december 2010 11:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Project wat van start gegaan is..
doek net of het kip isquote:
Naast jou Lego trein heb je die natuurlijk ook van Disneyquote:Op woensdag 8 december 2010 11:54 schreef bleiblei het volgende:
En Noortje & Eny vinden de legotrein onder kerstboom maar wat interessant.
Ze zitten op veilige afstand gebiologeerd te kijken hoe het ding rondjes rijdt.
Ligt er natuurlijk aan hoeveel stukken spoor je koopt en of je hem elektrisch maakt.quote:
Jouw trein kan geen rondjes rijden.quote:Op woensdag 8 december 2010 12:44 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk aan hoeveel stukken spoor je koopt en of je hem elektrisch maakt.
Ik heb die ook niet... was maar een voorbeeld..quote:Op woensdag 8 december 2010 12:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jouw trein kan geen rondjes rijden.
Jouw voorbeeld kan geen rondjes rijden danquote:Op woensdag 8 december 2010 12:51 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik heb die ook niet... was maar een voorbeeld..
Wist niet dat je zo op je legosteentje getrapt werd
alweer schijten?quote:
Fuuf, ben zo blij dat je weer terug bent!quote:Op woensdag 8 december 2010 13:03 schreef FUFR het volgende:
ik wil een dagvaardingschrijftemplate waarbij ik alleen de gegevens in moet voeren
schrijf me rot met de verpllichte woorden als mitsdien en teneinde.
Leer gvd toch es modern nederlandsch, je weet zelf.
ja maar skatje, ik ben slechts invaller.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Fuuf, ben zo blij dat je weer terug bent!
Laat je je kind thuis?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:06 schreef FUFR het volgende:
ik neem nu waar voor Juup,
ga zo even uren met de hond wandelen
quote:
Don't forget your happy pillsquote:Op woensdag 8 december 2010 13:06 schreef FUFR het volgende:
ik neem nu waar voor Juup,
ga zo even uren met de hond wandelen
je suis café pour vousquote:Op woensdag 8 december 2010 13:14 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, we gaan dalijk ff op de hoogstraat een jas kopen voor de kale hond, hij heb het koud, net geschoren, iets te kort moehahaha
het is nog geen weekendquote:
Kijk... dat is beter..quote:Op woensdag 8 december 2010 12:52 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jouw voorbeeld kan geen rondjes rijden dan.
ja maar hij heeft het echt koudquote:Op woensdag 8 december 2010 13:16 schreef -moppie- het volgende:
Fufr, nee toch.
Je gaat hem geen kleren aan trekken!
ik moet hier ook alles zelf doen!quote:Op woensdag 8 december 2010 13:18 schreef -moppie- het volgende:
Val je ook voor Colt in FUFR, want dan ben je er nog wel een tijdje
Sjonge jonge zeg...quote:Op woensdag 8 december 2010 13:21 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja maar hij heeft het echt koud
hij heeft er een klein....hij had al een klein piemeltje
Mais je moet parlez avec mon ami pour l'autre plannage pour aujourdhuiquote:
de hele buurt vind m zieligquote:Op woensdag 8 december 2010 13:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Sjonge jonge zeg...
Loop dan niet zo lang met hem.
Honden met kleren die dan uitgelaten worden door de baas.
En jou morgen..... dan lachen ze je uit omdat je ze geloofde.quote:
ik heb het idee dat colt alleen zijn account niet meer gebruikt en gewoon verder is gegaan onder jouw account. Dan telt het niet.quote:
een complot!quote:Op woensdag 8 december 2010 13:24 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En jou morgen..... dan lachen ze je uit omdat je ze geloofde.
Dit zijn trucjes.. snap dat dan.
Ze willen je voor lul laten lopen.
onder mijn account? heel soms....quote:Op woensdag 8 december 2010 13:24 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik heb het idee dat colt alleen zijn account niet meer gebruikt en gewoon verder is gegaan onder jouw account. Dan telt het niet.
Ik heb nou gewoon even meer tijd, geen post, dan heb ik ook geen input. en het werk dat ik heb liggen (DV's schrijven) doe ik toch echt liever als ik alleen ben.
Ik zit op zolder. dit toetsenbord blijft steeds, hangen en de letters verschijnen super traag op het scherm.quote:
which is easy to see als je weet hoe beiden schrijven en praten.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:27 schreef -moppie- het volgende:
[..]
onder mijn account? heel soms....
beneden is DORAAAAA! op tvquote:
stalk ons eens niet...quote:Op woensdag 8 december 2010 13:30 schreef FUFR het volgende:
[..]
which is easy to see als je weet hoe beiden schrijven en praten.
Daars geen woord Fries bij!
quote:
ik kom jou daar nooit tegenquote:Op woensdag 8 december 2010 13:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik kan er niets aan doen dat ik vaak in V&A zit enzo en jou, hem, gullie daar tegen kom.
nee, ik ga een bietje op die kar zitten biedenquote:
je vrouw zou hem leuk vinden! pas hendig onder de kerstboom.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:42 schreef FUFR het volgende:
[..]
nee, ik ga een bietje op die kar zitten bieden
ja gezien, wel grappig dat je het hier kwijt kon.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
verkocht..... was van mijn oude Aygo!
ze is J.?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:48 schreef FUFR het volgende:
Nix is meer veilig, ze heeft mijn stash aan chocolade gevonden
heb je niks beters te doen?quote:Op woensdag 8 december 2010 14:06 schreef amaranta het volgende:
[..]
omdat ik aan het wachten was opdat de wasmachine klaar was
neequote:Op woensdag 8 december 2010 14:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
heb je niks beters te doen?![]()
![]()
PI PI
uiteraardquote:Op woensdag 8 december 2010 14:03 schreef -moppie- het volgende:
ik verklaar je nog steeds voor gek, maar de bovenste is de leukste!
hij moet natuurlijk wel mee om te passen....
picsquote:Op woensdag 8 december 2010 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
2 feestjurken, een coltrui en een vest gescoord voor 70 euro
vetklep!quote:Op woensdag 8 december 2010 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
een big mac verorberen voor de neus van hongerige collega's die alleen nog mandarijnen hebben
neequote:Op woensdag 8 december 2010 14:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
heel het huis schoon en opgeruimd?
de onderste heb een skull, dat is ruig ende gevaarlijck!quote:Op woensdag 8 december 2010 14:03 schreef -moppie- het volgende:
ik verklaar je nog steeds voor gek, maar de bovenste is de leukste!
hij moet natuurlijk wel mee om te passen....
neequote:Op woensdag 8 december 2010 14:09 schreef -moppie- het volgende:
[..]
heel het huis schoon en opgeruimd?
niet met bontkraagje? Ies koeltoer!quote:Op woensdag 8 december 2010 14:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de onderste heb een skull, dat is ruig ende gevaarlijck!
ik heb ook kind en ken het opruim probleem.quote:
die rat pist over je schoenen als ie Finnen ziet...quote:Op woensdag 8 december 2010 14:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet met bontkraagje? Ies koeltoer!
o ja heeft die ook.
dure muk trouwens... dat camouflage ding is 40, de rest duurderder.
Naai zelf iets in mekaarquote:Op woensdag 8 december 2010 14:13 schreef FUFR het volgende:
[..]
niet met bontkraagje? Ies koeltoer!
o ja heeft die ook.
dure muk trouwens... dat camouflage ding is 40, de rest duurderder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |