hippie hobbiequote:Op zaterdag 4 december 2010 12:43 schreef Inu het volgende:
Hoi, ik ga brood bakken vandaag. Het deeg staat nu te rijzen en hopelijk kan ie in een heel hete oven, want de onze kan niet ingesteld worden
* ArTiC stuurt de fanfare langs Juup's huisquote:
en de dweil? ik bedoel: hondquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:58 schreef FUFR het volgende:
zo, sint is geweest. kind tevreden, vrouw tevreden en papa een nieuwe midicontrollert.
Hele weekend vrij
die mag maandag naar de kappertquote:
Hond ook tevreden dusquote:
jeweet, het is je boiquote:
Dus?quote:Op zaterdag 4 december 2010 19:12 schreef Inu het volgende:
Wij zouden naar de film gaan vanavond, maar het heeft zo hard gesneeuwd vandaag
Nee, nog niet.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:06 schreef bleiblei het volgende:
En hebben jullie het huis al verkocht?
Of hij had door het raam gezien dat hij het verschil qua huis geen 25K waard vondquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Bedankt voor je interesse.
Wat ik je wel kan vertellen is dat de man die op nr7 was gaan kijken ons huis blijkbaar ook interessant vond, aangezien hij door het keukenraam naar binnen stond te kijken.
Hij heeft echter geen afspraak gemaakt met de makelaar, of niet dat ik weet. Zal wel boven zijn budget zijn
Eigenlijk hoeft dit ook niet zoquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:58 schreef amaranta het volgende:
Inu, bedoelde je met dat 'ik sponsor mijn vriendje al' dat J. zelf ook de Alp d'Huzes gaat fietsen.
Of bedoel je dat je hem onderhoudt?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:42 schreef bleiblei het volgende:
Kan. Lijkt me onwaarschijnlijk, maar het kan
[..]
Of hij had door het raam gezien dat hij het verschil qua huis geen 25K waard vond.
PM me even wat ze moet doen en hoe vaak dan leg ik het voor aan mijn poetsert. Stuur ook je gsm ff mee, die heb ik niet meer.quote:Op maandag 6 december 2010 06:54 schreef Dizer het volgende:
Heeft iemand hier in EHV een schoonmaakster die hij kan aanraden??
we kregen idd een politiebericht over een verdachte persoon in het parkquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:02 schreef ArTiC het volgende:
heerlijck, net een uur door de sneeuw gewandeld...prachtig door het park waar totaal niemand was, alles maagdelijk wit![]()
Daarna door het centrum terug langs het kasteel over de brug, alle lampjes in de sneeuw
ik wacht wel even tot de ramen ontdooid zijn.quote:Op maandag 6 december 2010 08:51 schreef -moppie- het volgende:
Moggel, de stoep is glad!
Ik moest mijn auto ijsvrij maken maar mijn voeten schoven steeds weg...
Heb je geen straalkacheltje in je auto?quote:Op maandag 6 december 2010 09:53 schreef FUFR het volgende:
[..]
ik wacht wel even tot de ramen ontdooid zijn.
gelukkig niet, maar hond uitlaten is gevaarlijker dan ooitquote:Op maandag 6 december 2010 09:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Heb je geen straalkacheltje in je auto?
Het is gelukkig niet meer zo koud!
quote:Op maandag 6 december 2010 10:06 schreef -moppie- het volgende:
Bij jullie in de straat doen ze zeker ook niet aan strooien?
mooie zin maria, ik ben trots op je.quote:Op maandag 6 december 2010 10:10 schreef amaranta het volgende:
bIJ ons reed de strooiwagen meerdere malen per dag, vorig jaar.
Dit jaar heb ik hem nog geen een keer gezien gehad.
Nu al?!quote:Op maandag 6 december 2010 10:19 schreef FUFR het volgende:
en nu nog kerst en nieuw overleven
de boom staat er al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |