Ohjaaaquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:36 schreef princess-a het volgende:
Gezellig!
Haha misschien omdat ik in Munchen was de hele week?
Eh als je gewoon doorgaat die nacht, is het vaak opeens ochtend als je nog steeds aan het zuipen bentquote:Op zaterdag 4 december 2010 09:58 schreef zoeperzazke het volgende:
Gedverdemme, bier in de ochtend?![]()
Sowieso, bier![]()
Goeiemorgen!
I knowzz !! Heb 51 op.. Is so pwettyquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:34 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb gister (en vandaag) de hele tijd naar mijn Nfu Oh nagels zitten loeren. "oooeeeeehhhh, nu is ie geeeeell! En nu grooeooeeennn! Ooooeeehhh!"![]()
Mijnvindt ze zo tof dat ik nog wel verwacht dat hij vroeg of laat een keertje terloops informeert of het niet weer eens tijd wordt voor een nieuwe Estland order
![]()
Zometeen ga ik Color Club Mrs Robinson lakken. Very very very neon!
Ik ga zo een ruby pumps zusje lakkenquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:17 schreef Joysa het volgende:
Ik kies maar weer eens voor Ruby Pumps
Denk dat ik dat potje nog wel leeg ga krijgen
quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
bier
Ik ga altijd bestellen of blogs maken als ik dronken ben
Gelukkig niet besteld dit keer
je kent mequote:Op zaterdag 4 december 2010 12:37 schreef Lindytje het volgende:
[..]bwhehehehe, zie mijn reactie op je blog
waar ben je allemaal al geweest?quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:45 schreef zoeperzazke het volgende:
K*tzooi. Waarom kun je nergens gewoon leuke, betaalbare laarzen vinden?
Whehe.. Ik wil het ook lezen!quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
bier
Ik ga altijd bestellen of blogs maken als ik dronken ben
Gelukkig niet besteld dit keer
quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Whehe.. Ik wil het ook lezen!
Toen wij van de week dronken waren hebben we gezongen in de metro. Jij kiiiiijjjjkkkttt naaar miiiiijjjj en ik kijk terug naar joooouuuuuuuuuuuu. Toen we vervolgens aan ein herr vroegen of we in de goede metro zaten zei ie neemaar dat zaten we achteraf dus wel
hij wilde van ons af
kleren!quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:55 schreef Joysa het volgende:
Liefdevolle mensen die Duitsers
WAT MOET IK NOU WEER AAN VANAVOND
why?quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:00 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga mijn nagellak eens uitzoeken vandaag!
Ik heb voor mezelf besloten dat ik minstens terug moet naar 200 lakjes...
Omdat 200 wel genoeg is en ik ze toch nooooooit allemaal ga gebruikenquote:
En op hoeveel zit je nu dan?quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Omdat 200 wel genoeg is en ik ze toch nooooooit allemaal ga gebruiken
300+ (ik denk rond de 330-350, ik ben gestopt met tellenquote:
Ik voelde de liefde overalquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:55 schreef Joysa het volgende:
Liefdevolle mensen die Duitsers
WAT MOET IK NOU WEER AAN VANAVOND
Ieuwww..... smerig!!quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik voelde de liefde overalzaten ook in een restaurant met een enorme kakkerlak op de muur, die mensen vonden ons ook geweldig toen we begonnen te walgen en vies keken
Ik denk dat je kleren aan moet doen! Jurkje met stoere laarzen?
spam zeh swaplistquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:09 schreef Lindytje het volgende:
[..]
300+ (ik denk rond de 330-350, ik ben gestopt met tellen)
Ieeeeuwlquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:10 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik voelde de liefde overalzaten ook in een restaurant met een enorme kakkerlak op de muur, die mensen vonden ons ook geweldig toen we begonnen te walgen en vies keken
Ik denk dat je kleren aan moet doen! Jurkje met stoere laarzen?
Haha, ja, dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:19 schreef Joysa het volgende:
Bluh ik weet nog steeds niet wat ik aan moet.
Ik ga wel gewoon in joggingbroek
Dat is wel sexy tochquote:Op zaterdag 4 december 2010 14:20 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Haha, ja, dat kan natuurlijk ook
lijstjeee!quote:Op zaterdag 4 december 2010 14:23 schreef Lindytje het volgende:
En nog 130 over voor op marktplaats
(damn, dan zat ik echt al over de 350 heen)
Als je wat tofs kwijt moet, PB staat openquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Omdat 200 wel genoeg is en ik ze toch nooooooit allemaal ga gebruiken
Ik weet niet wat er kanslozer is, 63 lakjes hebben, of meer dan 350 potjes hebben staan...quote:
staat het niet in een temp folder?quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:36 schreef Lindytje het volgende:
Godnondetakkesodeju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik net foto's zitten maken van alle lakjes die weg kunnen, heb ik ze op mijn laptop gezet, toen van de camera gegooid, staan die takkedingen nergens op mijn laptop. Hoe kan dat nou???? Dat ding is 5 min bezig geweest met importeren.
Ik heb echt geen zin om weer opnieuw alles op de foto te gaan zetten. Crapzooi
Er is maar 1 account, en dat ben ikquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
staat het niet in een temp folder?
of bij jouw gebruikersaccount onder mijn afbeeldingen?
Daar ga ik heel even over nadenken, is dat goed? Lief dat je daar nog aan denktquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:41 schreef Maria2.0 het volgende:
Lindy, eeuwen geleden wilde jij eens Russian Navy matte overnemen. Onwetend en al zei ik toen dat het duur werd omdat ie niet door de bus paste enzo. Nu blijkt dat geen zak uit te maken.
Heb je hem inmiddels al of zou je hem nog willen?
als je hulp nodig hebt laat maar weten, dan doen we dat ff via T.V. dan zoek ik even voor jequote:Op zaterdag 4 december 2010 15:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Er is maar 1 account, en dat ben ik
En ik heb net ook al in de temp folders zitten kijken.
Mijn laptop zat ook al wel te zeiken dat de discspace bijna vol was... maar hij bleef nog wel kopiëren.. Vreemde zaak.
Ik ga morgen nog wel een poging wagen ofzo...
Sure!quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:43 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar ga ik heel even over nadenken, is dat goed? Lief dat je daar nog aan denkt
Dat is liefquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als je hulp nodig hebt laat maar weten, dan doen we dat ff via T.V. dan zoek ik even voor je
Oh, toe maar!!quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:51 schreef Joysa het volgende:
Leuk andermans gesprekken afluisteren in de trein
Sealife en dolfunarium is hetzelfde en liggen allebei ergens in Brabant, en roggen lijken op pannekoeken
Zijn die mensen 5 ofzo?? Of hebben ze een verstandelijke beperking??quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:55 schreef Joysa het volgende:
En de trein rijdt zeker wel 30km per uur, dat is kei hard!![]()
Hij rijdt minstens 110 ofzo :p
Pannekoekrogquote:Op zaterdag 4 december 2010 15:57 schreef Stormqueen het volgende:
ja maar er zijn roggen die echt precies op pannekoeken lijken. Die zwemmen in de dierentuin waar mijn schoonzusje werkt
limburg...quote:Op zaterdag 4 december 2010 15:56 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Zijn die mensen 5 ofzo?? Of hebben ze een verstandelijke beperking??![]()
Whehe, wij grillen morgen bij m'n ouders, met 6 man..m'n moeder kennende is er voer voor 22quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:10 schreef Diconnected het volgende:
Kaas en spek pannekoeken nonomnomnommmmmmmmmm
Net even met m'n ma boodschappen gedaan. Komt morgen familie langs maar de kans is groot dat ze niet komen vanwege het weer.En we hebben echt kei veel eten gehaald
Ja 's ochtends/ 's middags 5 man op bezoek, en 's avonds komen m'n opa en oma gourmetten. Maar allemaal dus onder voorbehoud vanwege het weer.quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:10 schreef Loqi het volgende:
[..]
Whehe, wij grillen morgen bij m'n ouders, met 6 man..m'n moeder kennende is er voer voor 22
Taaitaaiquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:17 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja, taaitaaiMaar dan lekkerder en smeuiger
Ohhh dat doet auw idd. Maar hoe heb je dat voor elkaar gekregen eigenlijkquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:32 schreef Loqi het volgende:
Boah, gisteren een spier verrekt in m'n achterwerkdoet nog steeds zeer!
heb nu spierpijn in heel m'n been
Ja dat weet ik eigenlijk ook nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ohhh dat doet auw idd. Maar hoe heb je dat voor elkaar gekregen eigenlijk
WAUW!quote:Op zaterdag 4 december 2010 16:14 schreef Mirjam het volgende:
vanmiddag gemaakt
[ link | afbeelding ]
Kusje op je billie danquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:36 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik eigenlijk ook nietik deed een schoen uit en toen schoot t erin
ik deed dat altijd in het tosti ijzer, nomnomnomquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:07 schreef Joysa het volgende:
Huhhh en dan in pan of tosti ijzer ofzo?
Hmmm misschien maar eens proberenquote:Op zaterdag 4 december 2010 17:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik deed dat altijd in het tosti ijzer, nomnomnom
DATTTT!!!quote:Op zaterdag 4 december 2010 17:23 schreef Lindytje het volgende:
Gewoon met ham en kaas en dan dippen in zoetzure saus
Nee.. Mannenquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:11 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh oeh oeh !! Heeft ie al iets over je nagels gezegd? winky winky![]()
Reis door naar Sittard en kom mee stappenquote:Op zaterdag 4 december 2010 18:46 schreef Mss het volgende:
Ik ben een dappere poging aan let ondernemen om het halve land per trein te doorkruisen.Ik ben 45 minuten bezig en net amsterdam uit
nee, die is nog gewoon te koopquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:22 schreef PriemGirl het volgende:
Vraagje: Is chanel paradoxal limited + overal uitverkocht? (was even marktplaats aan het afspeuren..)
hij ligt nog in elkje douglas en ici paris ongeveerquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:22 schreef PriemGirl het volgende:
Vraagje: Is chanel paradoxal limited + overal uitverkocht? (was even marktplaats aan het afspeuren..)
Wat was je eigenlijk haarkleur?quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:33 schreef princess-a het volgende:
Ik heb mn haar donkerblond geverfd net![]()
Nou DONKER is het, maar blond?
j ajoh dat zal je altijd net zienquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:25 schreef PriemGirl het volgende:
Great... Dan nét niet in de douglas die ik heb bezocht
op de rechterfoto zie je het wel duidelijkquote:
kan hem altijdvoor je in amsterdam nog halen mocht je hem daar niet vindenquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:48 schreef PriemGirl het volgende:
Ja daarom was ik dus marktplaats aan het kijken en daar staat meteen bij 'overal uitverkocht; limited etc etc..'![]()
Ahja kom em wel nog es tegen. Moet ook niet in helmond gaan shoppenVolgende week ga ik toch naar Eindhoven
Hmm, dan zou donkerblond toch niet zo'n probleem moeten zijn. Al blijf ik na 10 jaar haar verven toch wel bij kleuren weg die beginnen met 'donker...' op de een of andere manier worden die bij mij ook altijd te donker.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:46 schreef princess-a het volgende:
[..]
op de rechterfoto zie je het wel duidelijk
[ afbeelding ]
Hahah nouja, gelukkig kan ik bruin wel hebbenquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:50 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hmm, dan zou donkerblond toch niet zo'n probleem moeten zijn. Al blijf ik na 10 jaar haar verven toch wel bij kleuren weg die beginnen met 'donker...' op de een of andere manier worden die bij mij ook altijd te donker.
Ik ben van mezelf waarschijnlijk iets van asblond, maar verf het nu goudblond. Ik heb mijn eigen haarkleur al zo'n 10 jaar niet meer gezien haha. Ik heb het zo'n beetje alle kleuren van de regenboog al gehad haha.quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:57 schreef princess-a het volgende:
[..]
Hahah nouja, gelukkig kan ik bruin wel hebbenMaar op het pakje leek het precies op mijn natuurlijke haarkleur die ik bij de uitgroei zag, dus dat leek me wel wat
Maak straks wel even een foto! wat voor kleur heb jij dan?
hahha erg is dat he, als je eenmaal verft kun je eigenlijk niet meer zonderquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben van mezelf waarschijnlijk iets van asblond, maar verf het nu goudblond. Ik heb mijn eigen haarkleur al zo'n 10 jaar niet meer gezien haha. Ik heb het zo'n beetje alle kleuren van de regenboog al gehad haha.
Haha dat is inderdaad geen donkerblond maar ik vind het je wel goed staan!quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
hahha erg is dat he, als je eenmaal verft kun je eigenlijk niet meer zonder
ik heb eindelijk een foto van nu..
tadaa
[ afbeelding ]
Heej, ik dacht even dat ik deze post getypt hadquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:00 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ben van mezelf waarschijnlijk iets van asblond, maar verf het nu goudblond. Ik heb mijn eigen haarkleur al zo'n 10 jaar niet meer gezien haha. Ik heb het zo'n beetje alle kleuren van de regenboog al gehad haha.
Pretty you!quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:36 schreef princess-a het volgende:
[..]
hahha erg is dat he, als je eenmaal verft kun je eigenlijk niet meer zonder
ik heb eindelijk een foto van nu..
tadaa
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:09 schreef PriemGirl het volgende:
Lakken en naar bed toe (Ja op zaterdagavond nu al naar bed.. I know; maar zelfs met 12u slapen 's nachts ben ik nog moe... Ahja.. Ene week gaat het beter dan de ander)
Truste ladies !
Ik mis jequote:
Liefquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Ohja, ik vind je haarkleur trouwens heel mooi en natuurlijk zo p-a!
quote:Op zondag 5 december 2010 00:47 schreef Mirjam het volgende:
oh, die nepuggs zijn heerlijk voor als het ijskoud is, maar als het sneeuwt krijg je wel kletsnatte voeten
die dingen zijn van binnen finaal nat![]()
Heb ik deze ochtend dus ook ontdektquote:Op zondag 5 december 2010 00:47 schreef Mirjam het volgende:
oh, die nepuggs zijn heerlijk voor als het ijskoud is, maar als het sneeuwt krijg je wel kletsnatte voeten
En als je impregneerspray er op spuit? En dan meerdere dunne lagen? Heb ik gedaan met mn action uggs en toen ik vervolgens door heftige regen liep was er niks aan de handquote:Op zondag 5 december 2010 00:47 schreef Mirjam het volgende:
Mmmm vanilla with asphalt flavourquote:
Ja ik doe het normaal ook na 5 december maar alle spullen stonden bij me mams en die kon ze anders pas eind volgende week brengen dus nu heeft ze alles gister gebracht en het begon zo te kriebelen dus ben ik gister maar aan de slag gegaan.quote:Op zondag 5 december 2010 12:09 schreef PriemGirl het volgende:
Aww dico.. how come !
Whaaa Tlic hij is stoer![]()
Wij hebben nog geen kerstboom gehaald en ik mag het huis ook nog niet kerstelijk versieren"Pas na sint" aldus vriendlief
Maar morgenavond ga ik dus aan de slag
Dat ga ik zo ook doen!quote:Op zondag 5 december 2010 12:09 schreef Loqi het volgende:
Moggel!
Ik ben mijn haar aan het krullen, voor t eerst
Fotoooo!quote:Op zondag 5 december 2010 12:09 schreef Loqi het volgende:
Moggel!
Ik ben mijn haar aan het krullen, voor t eerst
Wat schattigquote:Op zondag 5 december 2010 12:18 schreef PriemGirl het volgende:
Whihi tlic; ik ken het.. Het kriebelt ook.. Vriendlief ligt nog te slapen; als ik nu eens stiekem......![]()
Princess-a:![]()
[ afbeelding ]
Ahwquote:Op zondag 5 december 2010 12:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat schattig
Mijn broer is woensdag 3 jaar geleden overleden, so I iz sad. Nu ben ik ook nog best ziek, so I iz very sad![]()
Sfeervolle kerstboom trouwens met al die hartjes zo
quote:Op zondag 5 december 2010 12:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat schattig
Mijn broer is woensdag 3 jaar geleden overleden, so I iz sad. Nu ben ik ook nog best ziek, so I iz very sad![]()
[..]
Wat schattig
Awww meid... Hele dikke knuf. En beterschap ! Lekker warm houden en veel sooeeeeepquote:Op zondag 5 december 2010 12:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat schattig
Thee met hunningquote:Op zondag 5 december 2010 12:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Awww meid... Hele dikke knuf. En beterschap ! Lekker warm houden en veel sooeeeeep
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 5 december 2010 12:38 schreef Diconnected het volgende:
Ik denk dat ik slecht heb geslapen omdat ik over een week precies in een vliegtuig zit naar de andere kant van de wereld
Jeetje wat vliegt de tijdquote:Op zondag 5 december 2010 12:38 schreef Diconnected het volgende:
Ik denk dat ik slecht heb geslapen omdat ik over een week precies in een vliegtuig zit naar de andere kant van de wereld
Bah bah dico!quote:Op zondag 5 december 2010 13:17 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, ik vond hem zo grappig dat ik hem wel moest delen
Mooie boom, toffe pantoffels en wat voor geilheid heb je op je sexy nagelsquote:Op zondag 5 december 2010 13:21 schreef Stormqueen het volgende:
kusjes voor Dico en princess-a![]()
En tliciouz, heel toffe boom!
Wij hebben 'm ook al, vorig jaar waren we rond half december en toen hadden ze alleen nog mooie bomen bij het tuincentrum en die kosten zo 100 euro.
Nu maar de eerste dag van de verkoop naar de Praxis gestrompeld door de sneeuwstorm, en dit prachtexemplaar gescoord voor 35 euro
[ afbeelding ]
Hij is alleen wel wat grootdoor die ensuite is de woonkamer wat anders van vorm
Verder: nooit je vriend vertrouwen als hij zegt fatsoenlijke pantoffels voor je mee te nemen uit de stad:
[ afbeelding ]
En om ontopic te blijven, mijn NOTD:
[ afbeelding ]
Ik heb een rode fase geloof ik
WAHAHAHa.quote:Op zondag 5 december 2010 13:17 schreef Diconnected het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, ik vond hem zo grappig dat ik hem wel moest delen
Wijffie toch!! Kusje er opquote:Op zondag 5 december 2010 12:28 schreef princess-a het volgende:
[..]
Wat schattig
Ik vind ze serieusquote:Op zondag 5 december 2010 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
Dat jullie iets positiefs kunnen zeggen over die pantoffelgevallen![]()
Crimson sparkliesquote:Op zondag 5 december 2010 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
Dat jullie iets positiefs kunnen zeggen over die pantoffelgevallen![]()
Onze poezies geven gelukkig niks om de kerstboom... enige wat we moeten doen is plastic ballen aan de onderste takken hangen want soms is de verleiding eventjes te grooten ze drinken uit de standaard, maar ach
@ Debsterr: 2 laagjes Misa red pumps at the nordstrom en 1 laagje CND Crimson sparklies
ziet er leuk uit hoor!quote:Op zondag 5 december 2010 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
En omdat mijn collega's steeds zeiden dat mijn make-up te fel was, toch maar es een naturel look geprobeerd:
[ afbeelding ]
Looks better indeed!
Zow, en nu gaan we sinterklaas vieren
Succesquote:Op zondag 5 december 2010 14:17 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ziet er leuk uit hoor!
ik heb om half 4 een gesprek met een fotobureau
Smexy joe!quote:Op zondag 5 december 2010 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
En omdat mijn collega's steeds zeiden dat mijn make-up te fel was, toch maar es een naturel look geprobeerd:
[ afbeelding ]
Looks better indeed!
Whut whut kom je langs?quote:Op zondag 5 december 2010 15:40 schreef Joysa het volgende:
Succes Mir!
Ik ga zo maar eens de trein richting het noorden pakken.
Ehm ik bedoelde noord limburg :pquote:Op zondag 5 december 2010 15:49 schreef princess-a het volgende:
[..]
Whut whut kom je langs?
SQ hoe heb je het normaal dan?
Haha ohquote:Op zondag 5 december 2010 16:09 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ehm ik bedoelde noord limburg :p
Mijn weekend was echt heeeeeeel tof
quote:Op zondag 5 december 2010 17:17 schreef princess-a het volgende:
[..]
Haha oh
Vertel!
Ik was net bij mn granny, keek ze naar mn nieuwe laarzen: Goh A, nieuw? Dus ik euhh ja (normaal krijg ik een vette preek dat ik al zoveel schoenen heb blaaablabla) zegt ze: waren ze duur? Ik zo euh nee 100euro. Pakt ze 100euro, gooit et naar me toe "zo, heb je die laarzen van mij"
quote:Op zondag 5 december 2010 17:17 schreef princess-a het volgende:
Ik was net bij mn granny, keek ze naar mn nieuwe laarzen: Goh A, nieuw? Dus ik euhh ja (normaal krijg ik een vette preek dat ik al zoveel schoenen heb blaaablabla) zegt ze: waren ze duur? Ik zo euh nee 100euro. Pakt ze 100euro, gooit et naar me toe "zo, heb je die laarzen van mij"
SQquote:Op zondag 5 december 2010 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Looks better indeed!
[..]
Wat schattig
Ik vind mijn 120, metallic stones en 88warm tofquote:
ik ookquote:Op zondag 5 december 2010 20:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vind mijn 120, metallic stones en 88warm tof![]()
![]()
En vanaf woensdag ook mijn enchanted glamourland en tokidoki adieu
Whehe, een goed begin van de weekquote:Op zondag 5 december 2010 21:47 schreef Joysa het volgende:
Ik ben echt dood moe![]()
Ik hou van zulke weekenden
Kan ik niet zien..quote:Op maandag 6 december 2010 09:54 schreef kieskleurig het volgende:
Goedemorgen
@loqi, misschien wat kinderen die leuk dachten te zijn. Is het bij de buren ook gedaan?
Druifquote:Op maandag 6 december 2010 11:12 schreef Diconnected het volgende:
Goedemorrege! Vanochtend lekker verslapen dus was 25 min te laat bij de dokter en diabetesverpleegkundige.
Stelt niks voor joh!quote:
Ieuw bah.quote:Op maandag 6 december 2010 09:35 schreef Loqi het volgende:
Ik doe net de gordijnen open.. zit er gewoon ei tegen de schutting aan gegooid.. keibevroren uiteraard.. gadverdammewelke klootmongool doet dat nou... ik denk dat t op t achterraam gemikt was, of de achterdeur
Ik heb het al 10 jaar uit kunnen stellen maar moet nu toch echt.. Blugh, ik hou niet van naalden!quote:
Dan hoop ik voor je dat je nooit een infuus hoeftquote:Op maandag 6 december 2010 11:42 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik heb het al 10 jaar uit kunnen stellen maar moet nu toch echt.. Blugh, ik hou niet van naalden!
Dat dus. Ik ben ook geen held met bloedprikken, ik haat het echt.quote:Op maandag 6 december 2010 11:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je nooit een infuus hoeft
Hmm das niet goed hequote:Op maandag 6 december 2010 11:58 schreef Loqi het volgende:
Meh, gewoon nog steeds last van mn verrekte spier.. nu voelt mn been gewoon of er op sommige plaatsen iets knel zit ofzoheb gewoon pijnstillers moeten pakken anders kon ik niet slapen
Ja, hebquote:Op maandag 6 december 2010 12:00 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Hmm das niet goed hemisschien de dokter bellen oid?
Tijdens mijn operatie werd het infuus onder narcose ingebrachtquote:Op maandag 6 december 2010 11:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor je dat je nooit een infuus hoeft
Dat dus iddquote:Op maandag 6 december 2010 11:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Dat dus. Ik ben ook geen held met bloedprikken, ik haat het echt.En het feit dat mijn aders heel diep liggen helpt ook niet echt, dus altijd moeten ze lekker zitten peuren en drukken enzo. Jak. Zelfde als met infuus. Laatste keer met een infuus moesten er 5 zusters het proberen.
Mij ook zoietsquote:Op maandag 6 december 2010 12:33 schreef Diconnected het volgende:
M'n record bij bloedprikken was 13 buisjes
Ja dat is ook wel jong jaquote:Op maandag 6 december 2010 12:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja.
Overigens was ik toen 10, dat zal er ook wel iets mee te maken hebben gehad.
Vertel.quote:Op maandag 6 december 2010 13:02 schreef Diconnected het volgende:
Ik ben aan het ruzieën met het Amerikaanse kutsysteem van College.
Ja blijkbaar is er vorige maand iets verkeerd gegaan, ze hebben m'n Nederlandse adres als mailing address gezet, ipv m'n Amerikaanse, en nu kan ik dus niet inschrijven voor een klasquote:
de mijne 14quote:Op maandag 6 december 2010 12:33 schreef Diconnected het volgende:
M'n record bij bloedprikken was 13 buisjes
Grrrr... Zo kan ik eeuwen op mijn pakjes blijven wachtenquote:Op maandag 6 december 2010 16:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Argh die klotepost gaat vanaf dinsdagavond weer staken![]()
Ja, dat hadden ze vrijdagochtend aangekondigd, waardoor ik vrijdag voor mn werk me eerst thuis nog uit de naad kon werkenquote:Op maandag 6 december 2010 16:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Argh die klotepost gaat vanaf dinsdagavond weer staken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |