Eergisteren zelfs, vanavond is er nog een herhaling.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:23 schreef Greetings het volgende:
Ik zie dat er gisteren al een "De Kandidaten" aflevering was?
Iemand een idee hoe ik die zonder proxy-server vanuit het buitenland toch kan kijken? Want hij is alleen voor NL op de rtl gemist site.
Ik heb hetzelfde probleem maar via bepaalde, gebruikelijke websites is ie wel te vinden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:23 schreef Greetings het volgende:
Ik zie dat er gisteren al een "De Kandidaten" aflevering was?
Iemand een idee hoe ik die zonder proxy-server vanuit het buitenland toch kan kijken? Want hij is alleen voor NL op de rtl gemist site.
Iemand zegt dat hij het niet terug kan kijken op de RTL site omdat het alleen voor NL-gebruikers is en dan kom jij met een link naar de RTL site?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:44 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Of gewoon hier terugkijken.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iemand zegt dat hij het niet terug kan kijken op de RTL site omdat het alleen voor NL-gebruikers is en dan kom jij met een link naar de RTL site?
Expeditie Robinson 2011 / seizoen 13 alweer!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:42 schreef Darklight het volgende:
Er was volgens mij een nieuw topic maar die is op magische wijze verdwenen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |