dat gekwaak van die slaapontwijkende eend de hele tijdquote:
Ja, DrierdRosk, klets je hier maar eens uit!!quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En dan beweerd hij dat hij hetero is
Ben er bang voor, ik krijg vannacht hele rare en enge dromen van die jongenquote:
En wat als je een odol krijgt???quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je gaat iig niets in je rug voelen prikken
daar mag jij dan wat aan komen doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, DrierdRosk, klets je hier maar eens uit!!
[..]
Ben er bang voor, ik krijg vannacht hele rare en enge dromen van die jongen
[..]
En wat als je een odol krijgt???
quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat gekwaak van die slaapontwijkende eend de hele tijd
Zit vast in Zwolle, atm. Rest van het weekend ook haske drukquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar mag jij dan wat aan komen doen
ach, ik zit in Grunn, mijn bedpartner in Den Helder....dus dan is Zwolle geen probleem!quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit vast in Zwolle, atm. Rest van het weekend ook haske druk![]()
geen idee?quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:14 schreef Qunix het volgende:
Stenders ging toch ook een marathon houden?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, ik zit in Grunn, mijn bedpartner in Den Helder....dus dan is Zwolle geen probleem!
nja, nee....toch maar niet...ik ga toch maar zo mijn echte bed in....de hele klauterpartij weer ondernemenquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe je dat zo even halverwege, maak je bij mij een pitstop
ah, kx hoor ik nooit. ik luister eigelik altijd 3fmquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dit heeft hij een paar keer hardop geroepen (wel op KX).
AAHHHH hier word ik zo vrolijk vanquote:
GA NAAR BED MAN!quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AAHHHH hier word ik zo vrolijk vandeze mogen ze op mijn begrafenis draaien!
Is maar beter ook, moet er morgen weer om 7:15 uitquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, nee....toch maar niet...ik ga toch maar zo mijn echte bed in....de hele klauterpartij weer ondernemen
ach, lig je iig nog 6dagen per week in je iegen bed...en dat is meer dan daklozen kunnen zeggenquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Is maar beter ook, moet er morgen weer om 7:15 uit![]()
En ik slaap ook liever in mijn eigen bed, helaas hoort het bij mijn werk om 1x per week hier te slapen
Kom Dago we gaan slapenquote:Op zaterdag 4 december 2010 01:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
AAHHHH hier word ik zo vrolijk vandeze mogen ze op mijn begrafenis draaien!
quote:Op zaterdag 4 december 2010 01:20 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kom Dago we gaan slapen![]()
Trusten allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |