een NB zonder tetten moet toch mogelijk zijn?quote:
Waar kan ik mn kaartje bestellen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Juston bierber komkt naar nederland !
Justin Bierbuikquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
JAHWOHLquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
een NB zonder tetten moet toch mogelijk zijn?
Nee.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:04 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
een NB zonder tetten moet toch mogelijk zijn?
Nee. Heb hem niet gesproken vandaag.quote:
Hoe staan de zaken knakkerquote:
Weet je dat nu pas?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
waß kärtjes bemächtugungenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Hij komt op mijn verjaardag liedjes zingenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Je kaartje bestelt jou.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waar kan ik mn kaartje bestellen?
De Bob!quote:
Dus vannacht weer niet rukken op jouw gezichtjequote:Op zaterdag 4 december 2010 00:05 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Nee. Heb hem niet gesproken vandaag.
Plus de wallen van vorige nacht zijn even groot als mijn gezicht. Dus da's een no-go.
Hij komt op mijn verjaardag de jassen ophangenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:05 schreef HerrHenk het volgende:
[..]
Hij komt op mijn verjaardag liedjes zingen
sperma verzadigt de huid!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dus vannacht weer niet rukken op jouw gezichtje
Sorry.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dus vannacht weer niet rukken op jouw gezichtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |