Woah:quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kijk gewoon naar Spijkerhoek, Medisch Centrum West, Zeg eens Aa, Star Wars, Back to the Future, E.T., Breakfast Club, Buck Rogers en dan hoor je erbij
ja, jij moet zoooooo veeeeheeeelquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jup, is gewoon niet eerlijk dat zij zo veel meer mag en minder moet
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga wel naar mijn bedje, dus de tv kan uit..
Slaap lekker
slaap zachtquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:28 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekker
Dag snoetje, tot morgenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:28 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekker
Vergeleken met haar dus welquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, jij moet zoooooo veeeeheeeel
quote:
Welterustenquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:28 schreef LovelyLady het volgende:
Slaap lekker
Eric de Koningquote:
Ik ken ze allemaal wel... dit is een van mijn favorieten:quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken wel meer van zijn nummers
Ja, zo is het leven helaasquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jup, is gewoon niet eerlijk dat zij zo veel meer mag en minder moet
Now im hungry CRAAAAVING for a burgerquote:
De mijne toch wel Amishquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ken ze allemaal wel... dit is een van mijn favorieten:
Helaas welquote:
Het bekijken van deze video is dan geheel op eigen risicoquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:33 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Now im hungry CRAAAAVING for a burger
Ik weet het maar dan is mijn ma jarigquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:35 schreef cablegunmaster het volgende:
http://www.livenation.nl/event/20514/weird-al-yankovic-tickets
woensdag Concert in paradiso van yankovich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |