quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Welke echte man wil dan ook in een slimfit maat S passen
Ik eigenlijk ook, qua een trui of vest, maar wil ook wat zuunig zijnquote:
We spreken een kleur af die past bij het thema ("Puur"dit keer) vorige keer zongen we alles met Fire & Burning dus toen droeg ik dit gevalletje.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef krakkemieke het volgende:
Spreken jullie dat af met het koor? of alleen een kleur?
Heel mooi gevalletje!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, qua een trui of vest, maar wil ook wat zuunig zijn
[..]
We spreken een kleur af die past bij het thema (puur dit keer) vorige keer was het alles met Fire, dus toen droeg ik dit gevalletje.
Het moet dan op een spijker of zwarte broek, want dat heeft iedereen altijd wel...
Ik durf niet. De imker die ik ken, is zo dol op zijn bijen....quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:48 schreef LieLie het volgende:
"Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen"
-blij met Leinquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:49 schreef kaasplankje het volgende:
Ik krijg meteen trek![]()
Samenvatting laaste post vorig topic
-Dude is leuk![]()
-Dude's huis is ook leuk
-blij met de kast
-blij met de auto
* krakkemieke duimt en geeft een lepeltje honingquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:55 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan zo slapen!
Duimen jullie ook voor mijn stem? Hij voelt niet goed, maar werken zonder is ook zo lastig.
Wat is nou meer 'puur' dan gewoon met het hele koor topless te gaan zingen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:47 schreef Bluezz het volgende:
We spreken een kleur af die past bij het thema ("Puur"dit keer)
Leuk model, dat truitje.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga morgen met dit prentje naar de kappert
(nee niet die kleur en die zwoele blik, maar het model)
De kleur of het model?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:58 schreef Bluezz het volgende:
Editslet!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:58 schreef Bluezz het volgende:
(nee niet die kleur en die zwoele blik, maar het model)
Zwart glimmend leer?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:59 schreef krakkemieke het volgende:
De kleur of het model?
Ik heb deze legging![]()
Lekkere vent ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |