quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Welke echte man wil dan ook in een slimfit maat S passen
Ik eigenlijk ook, qua een trui of vest, maar wil ook wat zuunig zijnquote:
We spreken een kleur af die past bij het thema ("Puur"dit keer) vorige keer zongen we alles met Fire & Burning dus toen droeg ik dit gevalletje.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:41 schreef krakkemieke het volgende:
Spreken jullie dat af met het koor? of alleen een kleur?
Heel mooi gevalletje!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook, qua een trui of vest, maar wil ook wat zuunig zijn
[..]
We spreken een kleur af die past bij het thema (puur dit keer) vorige keer was het alles met Fire, dus toen droeg ik dit gevalletje.
Het moet dan op een spijker of zwarte broek, want dat heeft iedereen altijd wel...
Ik durf niet. De imker die ik ken, is zo dol op zijn bijen....quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:48 schreef LieLie het volgende:
"Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen"
-blij met Leinquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:49 schreef kaasplankje het volgende:
Ik krijg meteen trek![]()
Samenvatting laaste post vorig topic
-Dude is leuk![]()
-Dude's huis is ook leuk
-blij met de kast
-blij met de auto
* krakkemieke duimt en geeft een lepeltje honingquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:55 schreef LieLie het volgende:
Wij gaan zo slapen!
Duimen jullie ook voor mijn stem? Hij voelt niet goed, maar werken zonder is ook zo lastig.
Wat is nou meer 'puur' dan gewoon met het hele koor topless te gaan zingen?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:47 schreef Bluezz het volgende:
We spreken een kleur af die past bij het thema ("Puur"dit keer)
Leuk model, dat truitje.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:58 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga morgen met dit prentje naar de kappert
(nee niet die kleur en die zwoele blik, maar het model)
De kleur of het model?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:58 schreef Bluezz het volgende:
Editslet!quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:58 schreef Bluezz het volgende:
(nee niet die kleur en die zwoele blik, maar het model)
Zwart glimmend leer?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:59 schreef krakkemieke het volgende:
De kleur of het model?
Ik heb deze legging![]()
Lekkere vent ook!
100% plastic, ziet eruit als leer.quote:
Stoer hoorquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
100% plastic, ziet eruit als leer.
Accentueert mijn dankzij het sporten welgevormde benen.
Tis een legging die ik heb.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stoer hoor![]()
Zo'n broek wil ik ook altijd nog een keer kopen, maar dat durf ik toch nog net niet
Oh, een tip: als je iets wilt en je denkt dat het niet kan: Vooral passen! Het kan soms juist zo leuk staan!quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stoer hoor![]()
Zo'n broek wil ik ook altijd nog een keer kopen, maar dat durf ik toch nog net niet
P&W is een TV-praatprogramma. Ik ga nog niet slapen hoor.quote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh, een tip: als je iets wilt en je denkt dat het niet kan: Vooral passen! Het kan soms juist zo leuk staan!
Ok. Veel plezier Golfer.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
P&W is een TV-praatprogramma. Ik ga nog niet slapen hoor.
Er staat ook nog een Deense nachtfilm op het programma.
Ahhh een Deense nachtfilmquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:13 schreef golfer het volgende:
[..]
P&W is een TV-praatprogramma. Ik ga nog niet slapen hoor.
Er staat ook nog een Deense nachtfilm op het programma.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:14 schreef Sarabi het volgende:
Dat is waar
Maar eerst eens wat oude kleren weggooientwee grote kledingkasten die echt supervol zitten is misschien iets teveel van het goede
Of de regel: iets nieuws erin, iets van hetzelfde eruit.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:14 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar eerst eens wat oude kleren weggooientwee grote kledingkasten die echt supervol zitten is misschien iets teveel van het goede
Ik wist het! Stiekum heb je iets van een biker in je!quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nogal ja
Maar ik heb dan ook nog steeds onvrouwelijk weinig kleding
Krak, zoiets heb ik ook ooit gehad, alleen in broekvorm... 20 jaar geleden of zo, heb hem veel gedragen met lange truien erop idd.
Heel moeilijkquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Of de regel: iets nieuws erin, iets van hetzelfde eruit.
Iets wat je een jaar niet gedragen hebt kan weg.
Oh, moeilijk!
Ik heb minimaal 46.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heel moeilijk
Is er niemand hier die ik blij kan maken met kleren in de maten 44/42/40?
Zal ik eens een uitverkoop houden als ik ga verhuizen
Of post hier als je er niks voor wilt hebben:quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:22 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb minimaal 46.
In V&A kan je verkopen.
Ik ben er niet blij mee, maar ik ben blij met je post!quote:
Ik kom van 50/52 dus ik ben er heul blij meequote:Op vrijdag 3 december 2010 23:29 schreef krakkemieke het volgende:
Ik ben er niet blij mee, maar ik ben blij met je post!
Als je nog een jaartje wacht...quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:20 schreef Sarabi het volgende:
Heel moeilijk
Is er niemand hier die ik blij kan maken met kleren in de maten 44/42/40?
Zal ik eens een uitverkoop houden als ik ga verhuizen
Ik heb nog dezelfde maat ondanks sporten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kom van 50/52 dus ik ben er heul blij mee
Omdat Ross nogal 'rijk' kookte......quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap je niet, Krak
En ik 'mag' het hele weekend weer werken. En dan maandag ook gewoon weer.
Of je koopt ingredienten: Dat! Koken!quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:39 schreef Isabeau het volgende:
Oi! Ik snap ehmNou ja, ik ga zelf wel koken
Fijne combinatiequote:Op vrijdag 3 december 2010 23:40 schreef DarkElf het volgende:
Tijd voor waterbed/ boek/ lekker slapen.
Trusten liefie!quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:40 schreef DarkElf het volgende:
Tijd voor waterbed/ boek/ lekker slapen.
Hey Ies, sterkte, werkze enzoquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:36 schreef Isabeau het volgende:
En ik 'mag' het hele weekend weer werken. En dan maandag ook gewoon weer.
Of kneuzingen. 'Ja maar het doet zo zeer! Het is stuk!'quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:43 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hey Ies, sterkte, werkze enzoZullen veel breuken binnenkomen
quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:50 schreef PdeHoog het volgende:
Een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele goede avondIk ben er weer
Met drie verschillende smaakjes Nespresso Variations 2010
Moest ik me op de heenweg nog gaan haasten ookNa station Hollands Spoor (met nog twee haltes te gaan) was er een tramfile
Drie trams voor ons was een vrij heftig ongeluk gebeurd. Volgens mij aanrijding tussen persoon en tram. De tram heeft gewonnen. Twee politiewagens erbij. Ben maar uitgestapt en gaan lopen.
En dat lopen met dit weer is funest voor je rug omdat je veel te krampachtig loopt
Er is er al éénquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:43 schreef Bluezz het volgende:
Hey Ies, sterkte, werkze enzoZullen veel breuken binnenkomen
Voorprogramma was grappig maar eentonig. Hoofdprogramma was echtquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
voor je rug, ik ken het.
Hoe was het concert/fotograferen?
Hee Isa. Aan het werk weer? Succes vanavondquote:
Waar was je naar toe?quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
Voorprogramma was grappig maar eentonig. Hoofdprogramma was echt![]()
![]()
. Fotograferen was mwah...uitverkochte zaal en je kan bijna niet heen en weer banjeren zonder mensen heel erg te storen.
Uhm...ik heb de dames ook gezien vorige keer. Misschien moesten we dat maar niet doenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat is nou meer 'puur' dan gewoon met het hele koor topless te gaan zingen?
Dat lijkt me een dilemma. De mensen willen genieten en jij wil anders genieten en misschien storen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Voorprogramma was grappig maar eentonig. Hoofdprogramma was echt![]()
![]()
. Fotograferen was mwah...uitverkochte zaal en je kan bijna niet heen en weer banjeren zonder mensen heel erg te storen.
Naar een concertje van Blaudzun. Singer songwriter. Niet aan iedereen besteed denk ikquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waar was je naar toe?
(teruglezenschmerugsjezen)
Da's geen dilemma hoor voor mijquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat lijkt me een dilemma. De mensen willen genieten en jij wil anders genieten en misschien storen.
Zeer diplomatiek antwoord!quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...ik heb de dames ook gezien vorige keer. Misschien moesten we dat maar niet doen
Je hebt wel een punt daar.quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
Uhm...ik heb de dames ook gezien vorige keer. Misschien moesten we dat maar niet doen
Whutquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:56 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb nog nóóit van die naam gehoordquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
Naar een concertje van Blaudzun. Singer songwriter. Niet aan iedereen besteed denk ik
Als je het mij zou vragen, zou het even mogen. Die paar minuten.......quote:Op vrijdag 3 december 2010 23:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Da's geen dilemma hoor voor mijZij hebben betaald en dan stoor ik niet. Dan maar iets minder mooie plaatjes.
Uitzonderingen daargelaten, Bloessiequote:
Ja. Ik denk overigens dat ik het verkeerd gezien heb. Er lag iemand buiten vrij stil dicht bij de tram maar ik lees op internet dat er een aanrijding is geweest met een auto en dat de tram daarbij een vrij abrupte stop heeft gemaakt met als gevolg dat er IEMAND gewond is geraakt.quote:Maar tof en niet tof dat de tram wonen ik herken het krampachtig lopen @ rug
En met jou nog meer mensenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb nog nóóit van die naam gehoord
Neh..ik duik er meestal voor op mijn knieeenquote:Op vrijdag 3 december 2010 23:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Als je het mij zou vragen, zou het even mogen. Die paar minuten.......
Er zijn ook uitzonderingen hequote:
degene waar jij 20 foto's van hebt geschoten of zo, heeft trouwens geen lead gekregen dit keerquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:01 schreef PdeHoog het volgende:
Er zijn ook uitzonderingen heEr liepen een paar erg fraaie exemplaren rond moet ik zeggen
Pe! Dan vraag je het toch! Nee heb je!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Neh..ik duik er meestal voor op mijn knieeenMaar het stond nu vrij vol dus lastiger.
Dat werkt niet op mijn werkquote:
Och wat jammer Golfer! Na dat vasten had je het verdiend!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:01 schreef golfer het volgende:
Ik zou nog even wat in de frituur gooien hier, maar dat was niet echt een succes. Van Dobben croquet barstte open en werd een smurrie die ik kon weggooien en grote diepvriesgarnalen frituren is ook niet echt een goed plan, veel lawaai en gespetter en vervolgens minuscule kleine knoertharde garnalenchips overhouden.
Nou ja, Xena vond het erg lekker.![]()
Oh, de kaasrondjes voor B. waren natuurlijk wel weer gelukt.
Nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
degene waar jij 20 foto's van hebt geschoten of zo, heeft trouwens geen lead gekregen dit keer
Nee johquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:02 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Pe! Dan vraag je het toch! Nee heb je!
Ik heb vandaag overdag al de schade ingehaald hoor. Heerlijk door B. gebakkenmaisbrood met echte boter en zout.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:03 schreef krakkemieke het volgende:
Och wat jammer Golfer! Na dat vasten had je het verdiend!
quote:
quote:
Ik luister nu naar dat duet.quote:
Sorryquote:
Boehoe!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee johDa's eng
Dan moet je mensen vragen of ze er bezwaar tegen hebben
Plus dat het 9 van de 10x de vrouwen zijn die vooraan staan. Van die kleintjes zeg maar
![]()
Dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:08 schreef Bluezz het volgende:
Morgen naar onze vrienden in Utreg hebben we weer een origineel kadootje bedacht ipv de flessen wijn die altijd maar over en weer gegeven worden :
Een wijnverpakkingmet daarin : speculaascakemix van de molen/pakje roomboter/eieren
Oh ja, ik zou ook nog een andere nemen dan de slobber die ik nu drink.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:06 schreef PdeHoog het volgende:
Ik denk dat ik mezelf nu even ga trakteren op een lagavullin met een stukje blauwschimmelkaas
Ah joh...het gaat best goed zoquote:Op zaterdag 4 december 2010 00:08 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Boehoe!
Ja, dan moet je mensen vragen, nou en. Misschien zeggen ze net als ik dat je best 5 minuten voor ze mag staan.
Het moet maar ff Pee, en je staat toch niet de hele tijd vooraan.. maar ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:09 schreef PdeHoog het volgende:
Ah joh...het gaat best goed zoIk krijg echt wel toffe plaatjes
Vast wel. Maar volgens mij had Anton Corbijn het wel gevraagd.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ah joh...het gaat best goed zoIk krijg echt wel toffe plaatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |