Whut..? Ik ben weer wakker, heb zelfs een goedgenummerd nieuw topic geopend.quote:
Nu ben je weer braafquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Whut..? Ik ben weer wakker, heb zelfs een goedgenummerd nieuw topic geopend.
Westen juist toch?quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:15 schreef randomosity het volgende:
Hier (Arnhem) nog geen sneeuwbui gehad vandaag.
Gaat er morgen nou veel neerslag vallen? In het oosten van het land?
hoort bij een storing, dus verder landinwaarts meer kans op sneeuw. Buien vandaag komen van het warme zeewater, dus die verpieteren wat landinwaarts.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:15 schreef randomosity het volgende:
Hier (Arnhem) nog geen sneeuwbui gehad vandaag.
Gaat er morgen nou veel neerslag vallen? In het oosten van het land?
quote:vrijdag 03 en zaterdag 04 december 2010
Eerst nog een enkele sneeuwbui.
Het is half tot zwaar bewolkt en er trekken nog enkele sneeuwbuien over hetland. De zuidwestenwind is overwegend zwak tot matig, 3 of 4 Bft. De temperatuur ligt tussen +2 graden langs de westkust en -10 plaatselijk in opklaringen landinwaarts.
In de nacht naar zaterdag zijn er opklaringen en is het op de meeste plaatsen droog. Verder landinwaarts vriest het meest matig, terwijl de temperatuur aan de westkust rond het vriespunt ligt. De wind is zuidelijk, matig rond kracht 3, langs de kust is de wind matig tot vrij krachtig, 4 tot 5 Bft.
Zaterdagochtend neemt van het zuidwesten uit de bewolking toe, later in de ochtend trekt een gebied met sneeuw van het westen uit over het land. Er valt 2-5 cm, het meeste waarschijnlijk in het zuiden. Later in de avond komt er van het zuidwesten uit opnieuw neerslag, waarschijnlijk ijzel. De temperatuur ligt langs de kust rond het vriespunt, maar in het binnenland blijft het licht vriezen. De wind draait naar zuid tot zuidoost en neemt toe naar matig, 4 Bft, boven het IJsselmeer en in het Waddengebied (vrij) krachtig, 5 tot 6 Bft.
Kerstquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:21 schreef Jor_Dii het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fDoDUC9M0Svandeweek komtie weer op tv
Ik heb de kerstboom staanquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kerst![]()
Dr heb iemand aan de overkant hiero allemaal van die lampjes in een 90 gradenhoek voor t raam staan en 1 of ander knipper ding. T is goffer nog niet eens 5 december geweest.![]()
Die buienradar vertrouw ik niet voor meer dan een paar uur. Tot nu toe elke keer ernaast gezeten.quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:32 schreef randomosity het volgende:
[..]
Jamaar daar woon ik niet
Voorspelling van Buienradar geeft net een uurtje sneeuw ofzo.
Ik ook niet XD KNMI ook niet echt, iemand die daar werkt heeft een hekel aan sneeuw denk ik - KNMI voorspelt nooit sneeuw voor hier, ook niet voor maandag of gisteren..quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:34 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Die buienradar vertrouw ik niet voor meer dan een paar uur. Tot nu toe elke keer ernaast gezeten.
LOL! Jouw username in deze: randomosity...quote:Op vrijdag 3 december 2010 21:36 schreef randomosity het volgende:
[..]
Ik ook niet XD KNMI ook niet echt, iemand die daar werkt heeft een hekel aan sneeuw denk ik - KNMI voorspelt nooit sneeuw voor hier, ook niet voor maandag of gisteren..
Enfin, iedere voorspelling zegt weer wat anders voor morgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |