Maar zal het ook lukken om Modern Warfare (1x23, volgens mij) te overtreffen? Ik heb zelden zo moeten lachen om een aflevering van wat dan ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Seizoen 1 was goed en grappig. Seizoen 2 (tot nu toe) is helemaal geweldig.
Dat was idd een heel goede aflevering. Maar over het geheel genomen vind ik s2 beter dan s1 tot nu toe.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:31 schreef Orbis het volgende:
[..]
Maar zal het ook lukken om Modern Warfare (1x23, volgens mij) te overtreffen? Ik heb zelden zo moeten lachen om een aflevering van wat dan ook.
Community is wel een 'slimmere' comedy dan bovengenoemde. Ik vind het veel leukerquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:17 schreef Doks het volgende:
Ik ben zelf van van Friends, HIMYM en TBBT. Is dit een waardige comedie om dan ook te gaan volgen? Heb er tot dusver veel goeds over gehoord
Community is inderdaad iets diepgaander, als je een enkele aflevering zou kijken zou je er niets aan vinden, maar als je het volgt is het super, is al vele maanden mijn favo comedy!quote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:19 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Community is wel een 'slimmere' comedy dan bovengenoemde. Ik vind het veel leuker
Mooie is dat het net lijkt of zelfs is dat hij "Nice weather" zegtquote:Op vrijdag 21 januari 2011 13:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Mooie verwijzing naar de Cosby show met
"Nice sweater."
"Thanks."
"My dad gave it to me."
Lag dubbel toen Troy die man van Shirley ging ondervragen.
Lees maar even terug, je moet door de pak weg eerste 6 heen om iedereen te leren kennen, daarna kan er geen huidige comedy serie tegenop.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:53 schreef N-E-R-D het volgende:
Misschien toch maar weer eens een kans geven omdat ik er zoveel goeds over hoor. Ooit de eerste ep gekeken maar die pakte me toen niet.
Wat heeft men eigenlijk tegen de eerste 6 eps? Ik kan me eigenlijk helemaal niet herinneren dat die me tegen stonden, ofzo.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:58 schreef JDx het volgende:
[..]
Lees maar even terug, je moet door de pak weg eerste 6 heen om iedereen te leren kennen, daarna kan er geen huidige comedy serie tegenop.
Ja had het gelezenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:58 schreef JDx het volgende:
[..]
Lees maar even terug, je moet door de pak weg eerste 6 heen om iedereen te leren kennen, daarna kan er geen huidige comedy serie tegenop.
Ze stonden mij ook niet tegen, anders was ik niet verder gaan kijken, het is ook niet exact die eerste 6 afleveringen hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 11:59 schreef Orbis het volgende:
[..]
Wat heeft men eigenlijk tegen de eerste 6 eps? Ik kan me eigenlijk helemaal niet herinneren dat die me tegen stonden, ofzo.
Nee, dat begrijp ik. De reden dat ik het vroeg is meer dat ik op heel erg veel verschillende plaatsen heb gelezen dat mensen even door de eerste 6 heen moeten. En ik vroeg me eigenlijk een beetje af waarom. Misschien is het inderdaad gewoon dat je zo'n 6 eps nodig hebt om de cast wat te leren kennen en waarderen.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:24 schreef JDx het volgende:
[..]
Ze stonden mij ook niet tegen, anders was ik niet verder gaan kijken, het is ook niet exact die eerste 6 afleveringen hoorik zeg gewoon altijd eerste 6 omdat het gewoon echt leuk wordt als je iedereen kent. Het is niet dat 7 opeens 2x zo leuk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |