Komt hij uit de Cosby Show, ofzo? De trui deed me daar erg aan denken, maar verder zegt de grap me weinigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:10 schreef Woodpecker het volgende:
[ afbeelding ]
Nice sweater!
Thanx, my dad gave it to me
Ik lag dubbel
Ja, hij speelde de oudste zoon. Dacht ik. Iig een zoon.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:03 schreef Orbis het volgende:
[..]
Komt hij uit de Cosby Show, ofzo? De trui deed me daar erg aan denken, maar verder zegt de grap me weinig.
Goeie grapquote:Op zondag 23 januari 2011 22:03 schreef Orbis het volgende:
[..]
Komt hij uit de Cosby Show, ofzo? De trui deed me daar erg aan denken, maar verder zegt de grap me weinig.
Wow is dat Annie?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:22 schreef Mirel het volgende:
Community krijgt meer exposure, en Alison Brie ook!![]()
quote:- Are you ignoring me because I'm Korean?
- You're Chinese.
- Oh, there's a difference?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:22 schreef Mirel het volgende:
Community krijgt meer exposure, en Alison Brie ook!![]()
Gister op CCNL he, soms ook wel jammer, ik vind het altijd mooi om vanaf het begin deel uit te maken van een toffe serie, was ook vanaf aflevering 3 ofzo bij Big Bang en Chuck, nu het hier ook op tv is, is het toch ineens een normale serie.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:24 schreef Jovatov het volgende:
Leuk dat steeds meer mensen deze serie ontdekken trouwens
Dat hij er ineens bleek te zijn terwijl niemand het doorhad?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:23 schreef JDx het volgende:
Afgelopennnnnn... nu alweerhij was echt geniaal, in het begin na 4 minuten toen Chang in beeld kwam, I was like...
WADDAAFAAAAAAKKKKKKKKKKK![]()
![]()
Ps. ik denk dat ik een site ga maken communityvsbigbang.com ofzo en dan mag je stemmen op ofwel community of bigbang, diegene die Community stemmen krijgen een thanks en die Big Bang stemmen krijgen een sorry too late!En dan verder wel alle stemmen tellen en een Like on Facebook, zou best populair zijn! Haha.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat hij er ineens bleek te zijn terwijl niemand het doorhad?
Hij is sowieso een eindbaas.quote:
Maar ze durfden er niets meer over te zeggen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:07 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat hij er ineens bleek te zijn terwijl niemand het doorhad?
Fat Neilquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:32 schreef Orbis het volgende:
[..]
Season 2 heeft meer een soort overkoepelend thema van eenzaamheid dan een echt verhaal. Abeds moeder met kerst, Annie alleen in haar appartement, Shirley verlaten door haar man (maar dat is alweer opgelost) en natuurlijk de verlatingsangst van Pierce.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |