Achteraf wel, maar ik had toch wel een aflevering of zes, zeven nodig om het echt te kunnen waarderen.quote:Op donderdag 23 december 2010 10:08 schreef Mirel het volgende:
Begin seizoen 1 is ook gewoon erg grappig. Jullie zijn GEK.
Volgende week ergens komt Community toch weer terug? Ik dacht althans dat Comedy Night Done Right donderdag a.s. weer begint.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 10:24 schreef MaxC het volgende:
Serie vorige week ontdekt en nu alles gekeken. Beste comedy van dit moment
Nu wel steeds wachten
Deze moet ik ook echt in mijn kast hebben staan..ben al op zoek naar dvd's (NL subs maken me niet uit, als het maar de goede regio is), maar dat schoot nog niet zo op de laatste keer dat ik keek..quote:Op zondag 9 januari 2011 13:43 schreef JDx het volgende:
Wahhhh als seizoen 2 is afgelopen... waar ik nog niet aan wil denkenga ik ALLES opnieuw kijken, geniaal!
Leuk, alleen is dit zo'n serie die je echt moet volgen, niet afleveringen op zich, tenminste wel eerst weten wie wie is enzo... daarom flopte Entourage bijvoorbeeld ook op CC, dat was echt een serie die je aflevering voor aflevering moest kijken.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:02 schreef Chriz2k het volgende:
Ik las trouwens dat het ook op Comedy Central gaat worden uitgezonden.
Evenals Arrested Development. Helaasquote:Op zondag 9 januari 2011 15:04 schreef JDx het volgende:
[..]
Leuk, alleen is dit zo'n serie die je echt moet volgen, niet afleveringen op zich, tenminste wel eerst weten wie wie is enzo... daarom flopte Entourage bijvoorbeeld ook op CC, dat was echt een serie die je aflevering voor aflevering moest kijken.
Het prikkelt mijn zintuigen.quote:Op woensdag 12 januari 2011 01:04 schreef Mirel het volgende:
Ik snap het plezier niet van AMV's en al die remix troep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |